دانلود Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise (2023.03) x86/x64 - ویندوز 8.1 نسخه مدیا سنتر

دانلود نرم افزارویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها / Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise

Windows 8.1 نسخه‌ی تکامل یافته Windows 8 است که در سال 2013 عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می‌توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه Desktop هدایت می‌شوند.

با پشتیبانی از نمایشگرها با وضوح تصویر بالا مایکروسافت بالاخره توانست محصولاتی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با Apple و گوگل بپردازد. قابلیت‌های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، Interface جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و برنامه‌های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت‌های سفارشی سازی دیگری است. پس زمینه‌ها متحرک شده‌اند و شما می‌توانید برای محافظ صفحه هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.

برخی ویژگی‌های جدید Windows 8.1:
- رابط کاربری جدید مترو برای صفحه‌های نمایش لمسی
- نسخه جدید مرورگر Internet Explorer 11
- ورود کاربری با استفاده از تصویر
- برنامه مدیریت وظیفه جدید
- راه اندازی ویندوز با استفاده از Flash Memory
- پشتیبانی از نمایشگرهای متعدد
- پشتیبانی از USB3
- پشتیانی از معماری ARM علاوه بر اینتل و AMD
- قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات اولیه کارخانه
- سیستم پرونده نویسی جدید ReFS
- پشتیبانی از ارتباط حوزه نزدیک (NFC)
- پشتیبانی از فناوری RAID1 و RAID5
- توانایی بازکردن پرونده‌های ISO ،IMG و VHD به طور پیش فرض


معرفی بسته اختصاصی Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise پی سی دانلود:
بعد از به وجود آمدن مشکلاتی که توضیح داده شد، در گروه پی سی دانلود تصمیم گرفتیم تا خودمان دست به کار شده و بسته‌ای را تهیه کنیم تا فاقد مشکلات قبلی باشد، که در ادامه به تفضیل به توضیح آن می‌پردازیم.

1. قرار دادن کاربردی ترین نسخه‌های Windows 8.1:
Windows 8.1 به طور کلی در 4 ویرایش عرضه می‌شود:
1. Core
2. Professional
3. Professional with Media Center
4. Enterprise

که در این تصویر می‌توانید تفاوت‌های ویرایش‌های مختلف را با هم ببینید که به طور خلاصه می‌توان گفت نسخه Enterprise و Professional کامل‌ترین نسخه‌های ویندوز 8.1 از لحاظ ویژگی‌های مختلف هستند، لذا در بسته پیش رو فقط دو نسخه Enterprise و Professional with Media Center قرار داده شده است که هر دو نسخه در ایران بسیار کاربردی بوده و تمامی نیازهای کاربران را برطرف می‌سازد.

معرفی نسخه Professional with Media Center:
نسخه Professional with Media Center شبیه همان نسخه Professional بوده با این تفاوت که در آن نرم افزار Media Center نیز حضور داشته و قابلیت‌های چندرسانه‌ی بیشتری نسبت به سایر نسخه‌ها دارد.

ویندوز مدیا سنتر (Windows Media Center) یک ضبط کننده دیجیتال ویدیو و همچنین پخش کننده رسانه‌ای است که توسط مایکروسافت توسعه داده شده است؛ ویندوز مدیا سنتر نرم‌افزاری است که امکان ضبط تصاویر زنده پخش شده تلویزیونی و همچنین سازماندهی و پخش موسیقی را به کاربر می‌دهد. ویندوز مدیا سنتر می‌تواند ویدیو، تصویر و اسلایدشو را از هارد دیسک، درایو نوری و یا مکانی از روی شبکه نمایش دهد.

به طور خلاصه این نسخه برای تمامی کاربران خانگی بسیار مناسب بوده و از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

معرفی نسخه Enterprise:
نسخه Enterprise کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین نسخه Windows 8.1 است که از نظر امکانات و ویژگی‌ها، قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه Professional دارد که اکثر آنها مربوط به شبکه و اینترنت می‌شود و برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ با نیازهای تخصصی مناسب‌تر است.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های نسخه Enterprise می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
- Windows To Go: قابلیتی که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند ویندوز را از دیسک‌های حافظه مانند Flash Memory به طور مستقیم اجرا (Boot) کند.

- DirectAccess: قابلیتی که این امکان را به مدیر سیستم می‌دهد تا در سیستم‌های متصل به اینترنت یک شبکه محلی اینترانت راه اندازی کند.

- BranchCache: تکنولوژی و ابزاری جهت بهینه سازی شبکه‌های گسترده (WAN) برای مدیران شبکه.

تنها کاستی که نسخه Enterprise نسبت به Professional with Media Center دارد فقط در همان برنامه Windows Media Center بوده و در سایر ویژگی‌ها از آن پیشرفته‌تر است.

نتیجه آخر این که این دو نسخه تمامی نیازهای کاربران را برطرف می‌کنند و نیازی به تجمع 24 نسخه مختلف نیست.

نسخه Professional with Media Center به عنوان مناسب‌ترین نسخه برای کاربران خانگی و افرادی که در زمینه‌های چند رسانه‌ای فعالیت می‌کنند و نسخه Enterprise برای سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری که امکانات قوی‌تری نیاز دارند و یا کاربرانی که می‌خواهند حداکثر بهره وری را از سیستم عامل خود بگیرند پیشنهاد می‌شود.

2. همراه داشتن جدیدترین آپدیت‌ها:
بسته‌ای که پیش روی شماست شامل تمامی آپدیت‌های منتشر شده برای Windows 8.1 تا تاریخ ذکر شده بوده و هنگام نصب تمامی آپدیت‌ها و به روز رسانی‌ها به طور خودکار نصب می‌شوند.

3. بدون نیاز به وارد کردن سریال و فعال‌سازی ویندوزها:

در نصب هر کدام از ویندوزها در هیچ مرحله‌ای نیازی به وارد کردن Product Key نبوده و ویندوز به طور خوکار در کانال VL یا Volume نصب می‌شود و پس از نصب به طور خودکار و کاملاً قانونی به شیوه KMS فعال می‌شود که پس فعال سازی، نسخه Enterprise به مدت 180 روز و نسخه Professional with Media Center به مدت 45 روز فعال می‌شوند و این مدت به صورت خودکار دائماً تمدید می‌شود و یعنی به طور خلاصه ویندوز برای همیشه فعال و قانونی می‌ماند.
«معرفی مختصر سیستم فروش و فعال سازی محصولات شرکت مایکروسافت»

4. بدون کوچکترین دستکاری:
ویندوز تهیه شده فاقد کوچکترین دستکاری بوده و هیچ فایلی از داخل ویندوز کم یا به آن اضافه نشده است چرا که اصالت بسته‌های قرار داده شده برای گروه پی سی دانلود بسیار حائز اهمیت است، در نتیجه سعی شده است تا ویندوز دقیقاً به همان سبک و سیاق اصلی خود ارائه شود.

5. به همراه داشتن جدیدترین نسخه‌های Microsoft .NET Framework:
مشکل برنامه Microsoft .NET Framework 3.5 در ویندوز 8 بر همگان واضح است و همه کاربران ویندوز 8 از عدم فعال بودن این برنامه به طور پیش فرض آگاه هستند که برای فعال سازی نیز دردسرهای خاص خود را دارد و در صورتی که فعال نباشد اکثر برنامه‌های کاربردی به درستی کار نمی‌کنند.

در ویندوز قرار داده شده، برنامه Microsoft .NET Framework 3.5 به طور پیش فرض فعال بوده و بلافاصله بعد از نصب قابل استفاده است و نیازی به نصب یا دانلود هیچ ابزار دیگری نیست؛ همچنین آخرین نسخه از این برنامه یعنی 4.8.0 (به همراه تمامی آپدیت‌های منتشر شده) نیز قرار داده شده است.

6. سازگاری با لپ‌تاپ‌های جدید با پشتیبانی کامل از EFI:
هر دو نسخه این ویندوز به طور کامل از تکنولوژی EFI پشتیبانی کرده و قابل نصب و راه اندازی هم در سیستم‌های جدید UEFI و هم در سیستم‌های BIOS قدیمی است و این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند این ویندوز را بر روی جدیدترین لپ‌تاپ‌ها نیز نصب کند.

دانلود Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise (2023.03) x86/x64 - ویندوز 8.1 نسخه مدیا سنتر و اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها

💿 نام نرم افزارWindows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise
📌 شماره نسخهvMarch 2023
📁 دسته بندیویندوز ۸.۱
💾 حجم فایل4106 + 5847 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/1/11
📊 تعداد دانلود2,037,573
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise چیست؟

بسته ویندوز 8.1 نسخه مدیا سنتر و اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها

آخرین ورژن نرم افزار Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise: دانلود Windows 8.1, دانلود Windows, دانلود Windows 8, دانلود Windows 8.1 Pro, دانلود Windows 8.1 Pro with Media Center, دانلود Windows 8 Pro, دانلود Windows 8.1 Pro Enterprise, دانلود Windows 8 Enterprise, دانلود Windows 8.1 x86, دانلود Windows 8.1 x64, دانلود Windows 8.1 Pro Enterprise x64, دانلود Windows 8.1 Pro Enterprise x86, اخرین آپدیت‌ Windows 8.1, به روزترین آپدیت‌ Windows 8, دانلود جدیدترین آپدیت‌ Windows 8.1, دانلود جدیدترین آپدیت‌ Windows 8, دانلود آپدیت‌ Windows 8.1, دانلود آپدیت‌ Windows 8, ویندوز 8.1, ویندوز 8, ویندوز 8.1 نسخه مدیا سنتر, ویندوز 8 نسخه مدیا سنتر, ویندوز 8.1 نسخه مدیا سنتر, ویندوز 8.1 نسخه اینترپرایز, دانلود ویندوز 8.1 نسخه مدیا سنتر و اینترپرایز, دانلود ویندوز 8 نسخه مدیا سنتر و اینترپرایز, دانلود ویندوز 8.1 نسخه مدیا سنتر, فلش ویندوز 8.1 بوتیبل, KMS activation, KMS activation, UEFI, ایزو ویندوز ۸.۱, سیستم‌عامل ویندوز, دی وی دی نصب ویندوز ۸.۱, کرک ویندوز ۸.۱, کرک ویندوز Windows 8.1, شماره سریال ویندوز ۸.۱, کرک ویندوز 8.1, اکتیوتور ویندوز, اکتیو ویندوز Windows 8.1, اکتیو ویندوز 8, اموزش نصب ویندوز, اموزش نصب ویندوز 8.1, Microsoft full software collection, پهزقخسخبف, ئهزقخسخبف, دانلود Windows 8.1 Pro with Media Center and Enterprise x86 x64 Integrated Latest Updates ویندوز 8.1 نسخه مدیا سنتر و اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, How to crack Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, طریقه/روش/راهنمای کرک Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, Torrent/Usnet/Buy Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, Setup Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, Install Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, دانلود رایگان نرم افزار Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, P30Download Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, Danlod/Danload/Donload Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, nhkg,n kvl htchv Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, Download Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise Software, Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise for windows, Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise Trial, Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise last Version/Edition, Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise New Version, Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise Update, Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise Free Full Licensed, Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise Repacked, Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise Direct Download Link (DDL), Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise Crack, Get Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise Keygen, Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise Patch, Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise Serial, Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise Portable, برنامه Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, March 2023, enterprise, microsoft, operating system, pro with mediacenter, مایکروسافت, ویندوز, ویندوز 8.1, windows, windows 8.1, سیستم‌عامل, Microsoft Windows 8.1 Professional with Media Center & Enterprise x86/x64 Integrated Latest Updates, صهدیخصس 8.1 حقخ صهفا پثیهش زثدفثق + ثدفثقحقهسث, صهدیخصس 8.1 حقخ صهفا ئثیهش زثدفثق + ثدفثقحقهسث, خرید Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, به روز ترین ورژن Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, آخرین ورژن Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, آخرین نسخه Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, جدیدترین ورژن Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, جدیدترین نسخه Windows 8.1 Pro with Media Center + Enterprise, دانلود نرم افزار های شرکت مایکروسافت, lhd:v,shtj, lhd:v,shtj, خرید ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, به روز ترین نسخه ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, آخرین نسخه ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, آخرین ورژن ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, جدیدترین نسخه ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, اموزش راهنمای نصب ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, نسخه نهایی ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, ورژن جدید ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, ,dkn,c 8.1 lndh skjv + hdkjv\vhdc fi ilvhi [ndnjvdk h\ndj‌ih, ,dkn,c 8.1 lndh skjv + hdkjvmvhdc fi ilvhi [ndnjvdk hmndj‌ih,March 2023, داونلود/دانلد/تورنت بسته ویندوز 8.1 نسخه مدیا سنتر و اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها با ترافیک نیم بها, برنامه ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, برای ویندوز ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, فول لایسنس ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, شماره سریال ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, دانلود رایگان ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها با لینک مستقیم, کرک ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, کیجن ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, پچ ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها پرتابل, ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, آپدیت ویندوز 8.1 مدیا سنتر + اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, پی سی, پی 30, بهترین Windows 8.1, بهترین نرم افزار ویندوز ۸.۱, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2023-08-26
16:18:56