دانلود Windows 7 SP1 AIO 17in1 (2023.09) x86/x64 - ویندوز 7 (تمامی نسخه ها یکجا) به همراه جدیدترین آ

دانلود نرم افزارویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲) / Windows 7 SP1 AIO 17in1

Windows 7 یک سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. Windows 7 برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز است و به همین دلیل نام آن را Windows 7 گذاشته‌اند.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره Window Shell، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، Windows 7 نسخه ارتقا یافته و بهینه شده Windows Vista است.

قابلیت‌های کلیدی Windows 7:
- پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط
- پشتیبانی از Virtual Hard Disk
- بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهبود هسته سیستم‌عامل
- اضافه شدن قابلیت Windows PowerShell
- طراحی دوبارهٔ ماشین‌حساب با پشتیبانی از قابلیت چندخطی و امکان تبدیل واحدها
- لرزاندن پنجره‌ها
- سنجش رنگ صفحه نمایش
- رایت فایل‏های ISO
- سنجاق کردن برنامه‏‌ها به Taskbar
- یک مرکز امنیتی جدید
- اجرای مستقیم فایل صوتی و تصویری از یک کامپیوتر دیگر
- عملیات به اشتراک گذاری در شبکه‏‌های خانگی
- یک راه جدید برای مشاهده فایل‌های صوتی و تصویری
- ذره ‏بین جدید
- ضبط کننده قدم به قدم مشکلات
- ویرایش محدوده اطلاع رسانی
- رابط کاربری بهتر در خصوص دستگاه‌‏های جانبی متصل به کامپیوتر
- یک راه ساده و سریع برای تنظیم صفحات نمایش چندگانه
- مرتب‏ سازی پنجره‌‏ها در صفحه به روشی جدید


معرفی ویرایش‌های مختلف ویندوز 7:
ویندوز 7 در کل در قالب 6 ویرایش معرفی می‌شود که در اینجا به توضیح تک تک هر یک می‌پردازیم:

- ویرایش Starter یا شروع کننده:
این نسخه پایه‌ای ترین ویرایش ویندوز ۷ و اکثرا در نت‌بوک‌ها نصب شده است. این ویرایش دارای کمترین امکانات نسبت به دیگر ویرایش‌ها است و به طبع کمترین قدرت سخت افزاری را می‌طلبد.

محدودیت‌ها: تنها سه برنامه به طور همزمان اجرا می شوند، پشتیبان گیری به طور دستی است و تنها در HDD و DVD های محلی امکان پذیر است.
امکاناتی که شامل نمی‌شود: قابلیت جلوه نمایشی معروف Aero ویندوز
امکاناتی که غیرقابل تغییرند: پس زمینه سیستم و شمایل دیداری
امکاناتی که پشتیبانی نمی‌شوند: سیستم‌های 64 بیتی و دات نت فریم ورک

- ویرایش Home Basic یا خانگی پایه:
این ویرایش در کشورهای جهان اول ارایه نمی‌گردد و سطحی بین ویرایش های Starter و Home Premium است. با توجه به این که تنها تعدادی از کشورها حق فعال سازی ویندوز را دارند، این نسخه فقط در محل‌هایی که فروخته شده است فعال می‌گردد!

- امکاناتی که شامل می‌شود: Desktop Window Manager ،Windows Mobility Center
- امکانات محدود نشده: تعداد برنامه های در حال اجرا
- امکاناتی که پشتیبانی می‌شوند: پشتیبانی از سیستم‌های 64 بیتی، اتصال همزمان چند مانیتور، تعویض سریع محیط کاربر، تعویض پس زمینه
- محدود شده‌ها: تنها قسمتی از جلوه نمایشی Aero

-
ویرایش Home Premium یا خانگی پیشرفته:
این ویرایش، ویرایش استاندارد Windows 7 است و در اصل برای کاربران خانگی طراحی شده است.

- امکاناتی که شامل می‌شود: Windows Aero Theme ،Windows Media Center ،Premium Games
- امکاناتی که محدود نشده: ایجاد و اضافه شدن به گروه‌های خانگی
- امکاماتی که پشتیبانی می‌شود: پشتیبانی از قابلیت چند لمسی

این ویرایش تمامی امکاناتی که یک کاربر خانگی لازم دارد، فراهم نموده است ولی باز محدودیت کوچکی در شبکه و پشتیبان گیری سیستم قرار داده است. اما این مشکلات را می توان با نرم افزارهای جانبی حل کرد.

-
ویرایش Professional یا حرفه‌ای:
ویرایش حرفه‌ای Windows 7 برای محیط‌های اداری ساخته شده است و در مقایسه با Home امکانات کاملاً متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به طور مثال از سیستم پشتیبان گیری قدرتمند و سیستم Restore برخوردار می‌ باشد. همچنین امکاناتی از قبیل Remote Desktop، پشتیبانی از چاپگرها و Mobility Center، زندگی مدرنی را به رایانه شما به همراه دارد.

- امکاناتی که شامل می‌شود:
 AppLocker ،BitLocker Drive Encryption ،Subsystem for Unix-based applications ،Multilingual User Interface Pack
- امکاناتی که پشتیبانی نمی‌شود: BranchCache Distributed Cache ،DirectAccess ،Virtual Hard Disk Booting

- ویرایش Enterprise یا تشکیلات اقتصادی:
Enterprise برای کاربران خانگی قابل استقاده نیست. این ویرایش انحصاراً به شرکت‌هایی که با مایکروسافت تعهد نرم افزاری (SA) دارند به فروش می‌رسد. این ویرایش همراه با امکانات خاصی که برای شرکت‌های طرف قرارداد است ارایه می‌شود. به طور مثال دارا بودن لیسانس مایکروسافت برای بوت کردن سیستم عامل‌های مایکروسافت و نصب رایگان هرنوع از این سیستم عامل بر روی هر سیستم مجازی.

- امکاناتی که شامل می‌شود: AppLocker، BitLocker Drive Encryption، Subsystem for Unix-based applications، Multilingual User Interface Pack
- امکاناتی که پشتیبانی می‌شود: BranchCache Distributed Cache ،DirectAccess ،Virtual Hard Disk Booting

امکانات اضافی Enterprise در مقایسه با Professional وابسته به کامپیوترهایی است که در محیط شرکت‌ها، در حال اجرا هستند. به طور مثال AppLocker برنامه‌ای است که مدیر سیستم با کمک آن می‌تواند دسترسی دیگر کاربران را به برنامه‌ها محدود و یا قطع نماید. و یا DiretAccess دسترسی شما را در شبکه‌های کاری از طریق سیستم VPN امکان پذیر می‌نماید.

-
ویرایش Ultimate یا نهایی:
ویرایش Ultimate ویندوز ۷ به جز یک قسمت، هیچ تفاوتی با Enterprise ندارد و آن هم در لیسانسی است که مایکروسافت ارایه می‌کند و فروش این نسخه را برای کاربران خانگی امکان پذیر می‌سازد.


معرفی بسته کامل ویندوز 7 یا All-in-one Package:
بسته‌ای که پیش روی شماست، بسته کامل سیستم عامل Windows 7 است. این بسته کامل 7 Windows به شما اجازه می‌دهد تا در هنگام نصب بتوانید ویرایش مورد نظر خود را از بین ویرایش های موجود برای این ویندوز نصب کنید که لیست کامل آن به شرح زیر است:

- Windows 7 Starter- - - - STD / DAZ / OEM
- Windows 7 Home Basic - - STD / DAZ / OEM
- Windows 7 Home Premium - STD / DAZ / OEM
- Windows 7 Professional - STD / DAZ / OEM
- Windows 7 Ultimate - - - STD / DAZ / OEM
- Windows 7 Enterprise - - STD / KMS

توضیح در مورد نسخه‌های از پیش فعال شده این بسته:
در حالت کلی ویندوزهای این بسته در قالب 4 وضعیت قابل نصب است:

1. نسخه STD:
این نسخه در واقع ویندوز را بدون این که فعال کند نصب می‌کند و پس از نصب نیاز به فعال سازی دارد.

2. نسخه DAZ:
این نسخه از ویندوز بعد از نصب به صورت خودکار فعال می‌شود.

3. نسخه OEM:
 این نسخه از ویندوز بعد از نصب در صورتی که روی سیستم شما از قبل ویندوز اورجینال نصب بوده باشد به طور خودکار و به صورت قانونی فعال می‌شود و تمامی اطلاعات شرکت سازنده لپ‌تاپ یا Motherboard نیز به سیستم افزوده می‌شود.

4. نسخه KMS:

این نسخه از ویندوز توسط KMS Emulator و به شیوه KMS بعد از نصب فعال می‌گردد و فقط مختص ویرایش‌ Enterprise است.

نکات بسیار مهم:
1. این نسخه از ویندوز بدون هیچ گونه دستکاری بوده و هیچ چیزی از ویندوز حذف و یا به آن اضافه نگردیده است بلکه فقط تمامی آپدیت‌ها به آن اضافه شده و همچنین ابزار فعال سازی مناسب قرار داده شده است در نتیجه این نسخه از ویندوز کاملاً مورد اعتماد بوده و استفاده از آن به همگان پیشنهاد می‌شود.

2. از نصب نسخه‌های N خودداری کنید، این گونه نسخه‌ها فاقد ابزار Multimedia و چند رسانه‌ای بوده و فقط برای کشورهای اروپایی عرضه می‌شود.

3. با فشرده سازی بالا در این نسخه های ویندوز هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی ویندوز بر روی یک DVD معمولی یا 4.7 گیگابایتی جا می‌شوند.

4. اگر از ویرایش‌ها و ویژگی‌های نسخه‌های مختلف ویندوز اطلاع ندارید و نمی‌خواهید خود را درگیر فعال سازی ویندوز کنید پیشنهاد می‌کنیم نسخه Windows 7 Ultimate DAZ را نصب کنید.

دانلود Windows 7 SP1 AIO 17in1 (2023.09) x86/x64 - ویندوز 7 (تمامی نسخه ها یکجا) به همراه جدیدترین آپدیت‌ها

💿 نام نرم افزارWindows 7 SP1 AIO 17in1
📌 شماره نسخهvSeptember 2023 x86/x64
📁 دسته بندیویندوز ۷
💾 حجم فایل3620 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/6/24
📊 تعداد دانلود486,452
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Windows 7 SP1 AIO 17in1 چیست؟

بسته تمامی نسخه ها ویندوز 7 به همراه آپدیت‌ها تا شهریور ۱۴۰۲ و بدون نیاز به فعال سازی

آخرین ورژن نرم افزار Windows 7 SP1 AIO 17in1 را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Windows 7 SP1 AIO 17in1 به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Windows 7 SP1 AIO 17in1 چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Windows 7 SP1 AIO 17in1 در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Windows 7 SP1 AIO 17in1: دانلود ویندوز 7, دانلود ویندوز سون, دانلود ویندوز 7 سرویس پک 1, دانلود winodws 7 سرویس پک یک, دانلود ویندوز 7 اینترپرایز, دانلود ویندوز 7 32 بیتی, دانلود ویندوز سون 64 بیتی, ویندوز 7 32bit, ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 - 32 بیتی, ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 - 64 بیتی, , Microsoft full software collection, پهزقخسخبف, ئهزقخسخبف, دانلود Windows 7 SP1 AIO 11in1 Updated Jun 2023 x86x64 بسته کامل ویندوز 7 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, How to crack Windows 7 SP1 AIO 17in1, طریقه/روش/راهنمای کرک Windows 7 SP1 AIO 17in1, Torrent/Usnet/Buy Windows 7 SP1 AIO 17in1, Setup Windows 7 SP1 AIO 17in1, Install Windows 7 SP1 AIO 17in1, دانلود رایگان نرم افزار Windows 7 SP1 AIO 17in1, P30Download Windows 7 SP1 AIO 17in1, Danlod/Danload/Donload Windows 7 SP1 AIO 17in1, nhkg,n kvl htchv Windows 7 SP1 AIO 17in1, Download Windows 7 SP1 AIO 17in1 Software, Windows 7 SP1 AIO 17in1 for windows, Windows 7 SP1 AIO 17in1 Trial, Windows 7 SP1 AIO 17in1 last Version/Edition, Windows 7 SP1 AIO 17in1 New Version, Windows 7 SP1 AIO 17in1 Update, Windows 7 SP1 AIO 17in1 Free Full Licensed, Windows 7 SP1 AIO 17in1 Repacked, Windows 7 SP1 AIO 17in1 Direct Download Link (DDL), Windows 7 SP1 AIO 17in1 Crack, Get Windows 7 SP1 AIO 17in1, Windows 7 SP1 AIO 17in1 Keygen, Windows 7 SP1 AIO 17in1 Patch, Windows 7 SP1 AIO 17in1 Serial, Windows 7 SP1 AIO 17in1 Portable, برنامه Windows 7 SP1 AIO 17in1, September 2023 x86/x64, enterprise, home basic, home premium, microsoft, professional, starter, ultimate, مایکروسافت, ویندوز, ویندوز 7, windows, windows 7, دانلود ویندوز 7, دانلود ویندوز ۷, دانلود windows 7, Microsoft Windows 7 SP1 AIO 11in1 x86/x64 Pre-Activated Integrated September 2023, صهدیخصس 7 سح1 شهخ 17هد1, صهدیخصس 7 سح1 شهخ 17هد1, خرید Windows 7 SP1 AIO 17in1, به روز ترین ورژن Windows 7 SP1 AIO 17in1, آخرین ورژن Windows 7 SP1 AIO 17in1, آخرین نسخه Windows 7 SP1 AIO 17in1, جدیدترین ورژن Windows 7 SP1 AIO 17in1, جدیدترین نسخه Windows 7 SP1 AIO 17in1, دانلود نرم افزار های شرکت مایکروسافت, lhd:v,shtj, lhd:v,shtj, خرید ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), به روز ترین نسخه ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), آخرین نسخه ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), آخرین ورژن ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), جدیدترین نسخه ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), اموزش راهنمای نصب ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), نسخه نهایی ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), ورژن جدید ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), ,dkn,c 7، fsji jlhld ksoi ih d:[h (fi v,c ani nv aivd,v ۱۴۰۲), ,dkn,c 7، fsji jlhld ksoi ih d:[h (fi v,c ani nv aivd,v ۱۴۰۲),September 2023 x86/x64, داونلود/دانلد/تورنت بسته تمامی نسخه ها ویندوز 7 به همراه آپدیت‌ها تا شهریور ۱۴۰۲ و بدون نیاز به فعال سازی, تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲) با ترافیک نیم بها, برنامه ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), برای ویندوز ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), فول لایسنس ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), شماره سریال ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), دانلود رایگان ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲) با لینک مستقیم, کرک ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), کیجن ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), پچ ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲) پرتابل, ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲) بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), آپدیت ویندوز 7، بسته تمامی نسخه ها یکجا (به روز شده در شهریور ۱۴۰۲), پی سی, پی 30, بهترین Windows 7, بهترین نرم افزار ویندوز ۷, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-02-17
07:45:26