دانلود AutoClose Pro v3.4.4 - نرم افزار بستن خودکار برنامه های در حال اجرا و خاموش کردن سیستم

دانلود نرم افزار AutoClose

نرم افزار AutoClose Pro یک ابزار سبک و بسیار کاربردی برای آن دسته از کاربران کامپیوتر است که سیستم شان ساعت ها روشن می ماند. افرادی که از رایانه برای کار استفاده می کنند می دانند که روشن ماندن سیستم برای مدت طولانی چقدر می تواند مضر باشد. زیرا باعث گرم شدن و اختلال در عملکرد آن می‌شود. در مورد لپ تاپ ها نیز استفاده مداوم و طولانی مدت به طور جدی عمر باتری را تحت تأثیر قرار می دهد. با این حال ممکن است برخی مواقع در حال دانلود یک فایل بزرگ یا به روزرسانی ویندوز و برنامه های سیستم خود باشید که در این حالت چاره ای جز ساعت ها روشن ماندن وجود ندارد.
AutoClose Pro به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌ها را در یک زمان خاص یا پس از مدتی که ماوس ساکن ماند و هیچ اقدامی صورت نگرفت، به طور خودکار ببندد و سیستم را خاموش کند. در واقع با وجود AutoClose، می‌توانید سیستم را با خیال راحت رها کنید تا به طور خودکار همه برنامه‌ها و فرآیندهای در حال اجرا را ببندد یا حتی تنظیم کنید که برنامه‌ های خاصی را در یک مدت زمان مشخص ببندد. و هنگامی که همه کارها به پایان رسید، برنامه می تواند خود و کل سیستم را خاموش کند. این ابزار مفید نه تنها برای بستن برنامه ها و خاموش کردن خودکار سیستم شما طراحی شده است، بلکه گزینه های دیگری را نیز ارائه می دهد.

به عنوان مثال برنامه می تواند پس از مدت زمان معینی، سیستم را به حالت Sleep یا Hibernate ببرد یا از حساب کاربری فعلی خارج شود و کامپیوتر را قفل کند یا آن را ریستارت کند. علاوه بر این، می توانید از این ابزار برای خاموش کردن صفحه نمایش مانیتور استفاده کنید.
اگر فایلی با حجم قابل توجهی دانلود می کنید یا برنامه ای را اجرا می کنید که به قدرت پردازش بالایی نیاز دارد، AutoClose می تواند تمام برنامه های در حال اجرا در پس زمینه را برای افزایش سرعت پردازنده ببندد. همچنین می تواند به شما کمک کند تا از شر برنامه ها یا فرآیندهای مخفی که به طور مخفیانه روی سیستم شما اجرا می شوند خلاص شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AutoClose Pro:
- بستن خودکار برنامه ها پس از یک بازه زمانی مشخص
- خاموش کردن خودکار سیستم پس از مدتی بی استفاده ماندن
- بردن سیستم به حالت Sleep یا Hibernate پس از یک بازه زمانی مشخص
- بستن خودکار برنامه های در حال اجرا در پس زمینه سیستم برای افزایش سرعت پردازنده
- متوقف کردن برنامه ها یا فرآیندهای مخفی که به طور مخفیانه روی سیستم اجرا می شوند
- بستن همزمان چندین برنامه به صورت خودکار و در یک زمان مشخص شده
- ریستارت یا لاگ آف شدن خودکار سیستم پس از یک بازه زمانی مشخص
- سبک و کم حجم
- رابط کاربری ساده و آسان
- و ...

دانلود AutoClose Pro v3.4.4 - نرم افزار بستن خودکار برنامه های در حال اجرا و خاموش کردن سیستم

💿 نام نرم افزارAutoClose
📌 شماره نسخهv3.4.4
📁 دسته بندیسیستمی
💾 حجم فایل1.5 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/4/5
📊 تعداد دانلود2,548
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار AutoClose چیست؟

نرم افزار بستن برنامه ها و خاموش شدن سیستم به صورت خودکار

آخرین ورژن نرم افزار AutoClose را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار AutoClose به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار AutoClose چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار AutoClose در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی AutoClose : AutoClose, خاموش شدن خودکار سیستم, بستن خودکار برنامه ها, نرم افزار اتو کلوز, خاموش کردن سیستم به صورت خودکار, خاموش شدن سیستم پس از یک زمان مشخص, بستن برنامه های پس زمینه, بستن خودکار برنام های در حال اجرا, AutoClose full software collection, شعفخزمخسث, شعفخزمخسث, دانلود AutoClose Pro نرم افزار بستن خودکار برنامه های در حال اجرا و خاموش کردن سیستم, How to crack AutoClose , طریقه/روش/راهنمای کرک AutoClose , Torrent/Usnet/Buy AutoClose , Setup AutoClose , Install AutoClose , دانلود رایگان نرم افزار AutoClose , P30Download AutoClose , Danlod/Danload/Donload AutoClose , nhkg,n kvl htchv AutoClose , Download AutoClose Software, AutoClose for windows, AutoClose Trial, AutoClose last Version/Edition, AutoClose New Version, AutoClose Update, AutoClose Free Full Licensed, AutoClose Repacked, AutoClose Direct Download Link (DDL), AutoClose Crack, Get AutoClose , AutoClose Keygen, AutoClose Patch, AutoClose Serial, AutoClose Portable, برنامه AutoClose , 3.4.4, AutoClose, بستن خودکار برنامه ها, خاموش شدن خودکار سیستم, Close running programs at a scheduled time with powerful features, شعفخزمخسث , شعفخزمخسث , خرید AutoClose , به روز ترین ورژن AutoClose , آخرین ورژن AutoClose , آخرین نسخه AutoClose , جدیدترین ورژن AutoClose , جدیدترین نسخه AutoClose , 3.4.4, داونلود/دانلد/تورنت نرم افزار بستن برنامه ها و خاموش شدن سیستم به صورت خودکار, تحميل, دریافت, دانلود اتوکلوز پرو v3.4.4 - نرم افزار بستن خودکار برنامه های در حال اجرا و خاموش کردن سیستم, پی سی, پی 30, بهترین System, بهترین نرم افزار سیستمی, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2023-06-26
17:23:15