دانلود CCleaner v5.90.9443 x64 + v5.84.9143 Professional + Technician + Business + Free - بهترین نرم

دانلود نرم افزارسی کیلینر / CCleaner

استفاده مکرر از کامپیوتر و کار کردن با نرم افزارهای مختلف در طولانی مدت باعث کند شدن سیستم و از دست رفتن آن کارایی اولیه می‌شود، هر دفعه که نرم افزار جدیدی بر روی سیستم نصب می‌شود و یا یک برنامه بروزرسانی می‌شود اکثر اطلاعات قدیمی و بدون کاربرد بر روی سیستم باقی می‌مانند، هر چقدر که از مرورگر اینترنت بیشتر استفاده شود، فایل‌های ذخیره شده از اینترنت که اصطلاحاً Cache نامیده می‌شود مرتباً بیشتر و حجیم‌تر می‌شوند و بعد از مدتی به علت زیاد شدن فایل‌های اضافی و بدون کاربرد سرعت سیستم به شدت افت می‌کند و کار کردن با آن سخت می‌شود، در این مواقع اکثر کاربران تمایل دارند تا ویندوز خود را مجدداً نصب کنند تا بتوانند همان کارایی اولیه را بدست آورند، در صورتی که با نگه داری و پاک سازی مرتب سیستم این مشکل حل می‌شود و نیازی به نصب مجدد سیستم عامل نیست.

CCleaner یک برنامه بسیار قدرتمند در زمینه پاک سازی سیستم عامل و حذف فایل‌ها اضافی و بدون کاربرد است، این برنامه که هم اکنون بالای 500 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، ابزاری بسیار قدرتمند و در عین حال ساده در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند سیستم خود را همیشه مانند روز اول پر سرعت و تمیز نگه دارند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار CCleaner:
- پاک سازی فایل‌های موقتی و بدون کاربرد ویندوز
- پاک سازی فایل‌های اضافی انواع نرم افزارها
- پاک سازی قسمت‌های مختلف انواع مرورگرها مانند Firefox و Internet Explorer و Chrome
- پاک سازی ردپاهای فایل‌های حذف شده
- پاک سازی Registry ویندوز از هرگونه اطلاعات اضافی
- قابلیت Uninstall کردن کامل برنامه‌های نصب شده
- قابلیت مدیریت Startup
- قابلیت مدیریت Addon ها نصب شده مرورگرها
- قابلیت جستجو پیشرفته فایل‌ها با File Finder
- قابلیت حذف دائمی فایل‌ها با با Drive Wiper
- حجم کم و سرعت بالای نرم افزار
- سبک بودن و تخصیص بسیار کم از منابع سیستم
- پشتیبانی از انواع ویندوزها
- محیط کاربری زیبا ضمن رایگان بودن نرم افزار

آیا استفاده از این نرم افزار ایمن است؟
یکی از مشکلاتی که کاربران با این گونه نرم افزارهای بهینه ساز دارند آن است که بعد از پاک سازی سیستم توسط این برنامه‌ها اغلب ویندوز آن‌ها آسیب می‌بیند و به جای این که برنامه مفید واقع شود باعث می‌شود تا ویندوز کاربر خراب شود، این در اصل ضعف نرم افزاری است که باعث این گونه مشکلات می‌شود، اما نرم افزار CCleaner توسط افرادی خبره در شرکت Piriform ساخته شده است و به دقت تمامی اجرای برنامه مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، لذا استفاده از این برنامه کاملاً ایمن بوده و هیچ گونه فایل مهم و حساس ویندوز یا برنامه‌ها توسط این برنامه حذف نمی‌شود در نتیجه می‌توانید با خیال راحت از این برنامه استفاده کنید.
حتی قسمت Registry Cleaner برنامه نیز کاملاً ایمن و مطمئن بوده و اگر برنامه 1 درصد شک کند که حذف نوعی اطلاعات باعث خراب شدن سیستم می‌شود، آن را حذف نخواهد کرد.

ویژگی‌ها ممتاز این برنامه چیست؟
- از ویژگی‌های ممتاز این برنامه می‌توان به پشتیبانی از طیف وسیعی از نرم افزارهای رایج اشاره کرد، این برنامه با پشتیبانی از بیش از 1000 برنامه این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید سیستم خود را به بهترین شکل ممکن بهینه کرده و از هرگونه فایل‌های اضافی پاک سازی نمایید.

- ویژگی برتر دیگر این برنامه قابلیت مدیریت پیشرفته Startup است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به صورت کاملاً دقیق و هوشمند برنامه‌های اضافی که هنگام روشن شدن سیستم اجرا می‌شوند و بی جهت سرعت سیستم را می‌گیرند را مدیریت کنید.

- ویژگی بسیار خوب دیگر این برنامه قابلیت مدیریت انواع مرورگرهاست که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید Addon ها و Extension های مختلف را حذف و یا غیر فعال نمایید.

- قابلیت Driver Wiper این امکان را به شما می‌دهد تا تمام یا فقط فضای خالی هارد را مجدداً به طور عمیق پاک سازی کنید تا Recover کردن اطلاعات غیر ممکن گردد.

- قابلیت پیشرفته جستجو فایل با File Finder، حذف برنامه‌های نصب شده و مدیریت System Restore از دیگر ویژگی‌های ممتاز این برنامه است که باعث شده تا این برنامه از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به سایر برنامه‌ها مشابه برخوردار باشد.

معرفی نسخه‌های مختلف برنامه و تفاوت‌ آن‌ها با یکدیگر:
این برنامه در چندین ویرایش مختلف منتشر می‌شود و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد که در اینجا به توضیح هر یک می‌پردازیم.

1. نسخه Free: این نسخه از برنامه رایگان بوده و قابل استفاده برای تمامی کابران خانگی است.

2. نسخه Professional: این نسخه از برنامه تفاوت زیادی با نسخه رایگان ندارد و فقط در سه ویژگی خاص نسبت به آن برتری دارد.

- قابلیت Monitor کردن مرورگرها: این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا پس از هربار بستن مرورگر برنامه به طور خودکار تمامی اطلاعات آن جلسه را حذف کند.

- پشتیبانی از All Users Cleaning: برنامه در حالت عادی به شما اجازه می‌دهد تا فقط اطلاعات اضافی و بدون کاربرد کاربر یا User خود را پاک کنید و در حالت معمولی نمی‌توانید اطلاعات سایر User ها را نیز حذف کنید، که در این نسخه از برنامه پشتیبانی از تمامی User ها نیز قرار داده شده است.

- قابلیت Auto Update: این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دخالت کاربر و کاملاً Silent برنامه خود را بروزرسانی کند.

توجه: نسخه Professional فقط به افرادی توصیه می‌شود که سیستم آن‌ها بیش از یک User Account دارد، اگر فقط شما کاربر سیستم خود هستید، نیازی به نسخه Professional ندارید و نسخه Free کفایت می‌کند.

3. نسخه Business: این نسخه همانند نسخه Professional بوده و از نظر امکانات هیچ گونه تفاوتی با آن ندارد، فقط کاربرد این نسخه در شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک است، این نسخه از برنامه شامل پشتیبانی فنی فوریتی نسبت به سایر نسخه‌ها است.

4. نسخه Technician: این نسخه همانند نسخه Business است و تنها تفاوت آن فقط در قابل حمل بودن آن است، این نسخه مخصوص تکنسین‌ها بوده که نیاز دارند تا برنامه را همیشه همراه خود حمل کنند.

5. نسخه Network: این نسخه از برنامه همانند نسخه Professional بوده و تنها تفاوت آن در پشتیبانی از شبکه‌های مختلف کامپیوتری است، این نسخه از برنامه این امکان را می‌دهد تا بتوانید تمام کامپیوترهای متصل به یک شبکه را از راه دور پاک سازی کنید.

6. نسخه Network Pro: این نسخه از برنامه که در واقع نسخه پیشرفته Network است علاوه بر تمامی امکانات نسخه Network، شامل برنامه Defraggler نیز می‌شود و این امکان را می‌دهد تا از راه دور بتوان تمامی کامپیوترها را Defrag نمود.

7. نسخه Professional Plus: این نسخه از برنامه تمامی قابلیت های نسخه ی Professional را به همراه سه ویژگی یکپارچه سازی دیسک، بازیابی فایل و نظارت بر سخت افزار ها به کاربران عرضه می کند.

تنظیمات پیشنهادی پی سی دانلود:
گروه پی سی دانلود استفاده از این نرم افزار را برای تمیز نگه داشتن سیستم به شما پیشنهاد می‌کند.
ما تمام نسخه‌های این برنامه را برای دانلود قرار داده‌ایم تا همه نوع کاربران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند، اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد استفاده از این نرم افزار را دارید، در صورتی که تنها کاربر سیستم خود هستید، نسخه Free تمام ویژگی‌ها را به شما می‌دهد اما اگر چندین کاربر از یک سیستم استفاده می‌کنید، می‌توانید نسخه Professional را فعال کنید.

- تنظیمات حذف دائمی فایل‌ها:
پیشنهاد می‌شود بعد از نصب برنامه وارد منو Options و Settings شوید و در آن قسمت، بخش Secure Deletion را بر روی Secure file deletion و نوع آن را بر روی Simple Overwrite قرار دهید.
همچنین دو تیک Wipe Alternate Data Streams و Wipe Cluster Tips را نیز بزنید.

این تنظیم باعث بالا رفتن امنیت اطلاعات شما می‌شود چرا که بعد از حذف فایل‌ها دیگر امکان بازیابی آن‌ها وجود ندارد.

- فعال کردن قابلیت چند کاربره:
کاربرانی که نسخه Professional را دانلود و نصب نموده‌اند لازم است تا بعد از نصب حتماً وارد بخش Users در Options شوند و گزینه All users را علامت بزنند.

- استفاده از Winapp2:
Winapp2 یک فایل کوچک است که قابلیت‌های برنامه را چندین برابر می‌کند، این فایل که در مسیر نصب نرم افزار کپی می‌شود، بیش از 2000 نرم افزار جدید به برنامه اضافه می‌کند و قدرت پاک سازی برنامه را بسیار فراتر از حالت طبیعی می‌برد، لذا حتماً پیشنهاد می‌شود که این افزونه را نیز فعال کنید.
بعد از نصب این افزونه ممکن است کمی برنامه طول بکشد تا اجرا شود ولی با توجه به پیشرفتی که پیدا کرده است، ارزش صبر کردن را دارد.

کدام قسمت‌ها را برای پاک سازی باید علامت بزنیم؟
یکی از رایج‌ترین سوالات کاربران در این برنامه این است که کدام قسمت‌های برنامه را باید علامت زد تا برنامه آن‌ها را حذف کند، جواب این سوال آن است که تیک زدن همه‌ی موارد به جز یک مورد خاص اشکالی ندارد و خطری سیستم را تهدید نمی‌کند، آن‌هم آخرین گزینه در قسمت Windows است که Wipe Free Space است، این تیک را اصلاً نزنید، وگرنه برنامه مدت زمان زیادی را صرف پاک سازی عمیق فضای خالی هارد شما می‌کند.

دانلود CCleaner v5.90.9443 x64 + v5.84.9143 Professional + Technician + Business + Free - بهترین نرم افزار حذف فایل‌های اضافی ویندوز

💿 نام نرم افزارCCleaner
📌 شماره نسخهv5.90.9443 x64 + 5.84.9143
📁 دسته بندیبهینه ساز
💾 حجم فایل~ 32 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/11/28
📊 تعداد دانلود2,043
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار CCleaner چیست؟

CCleaner یک برنامه بسیار قدرتمند در زمینه پاک سازی سیستم عامل و حذف فایل‌ها اضافی و بدون کاربرد است، این برنامه که هم اکنون بالای 500 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، ابزاری بسیار قدرتمند و در عین حال ساده در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند سیستم خود را همیشه مانند روز اول پر سرعت و تمیز نگه دارند.

آخرین ورژن نرم افزار CCleaner را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار CCleaner به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار CCleaner چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار CCleaner در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی CCleaner: Piriform Ltd, privacy protector, windows cleaner, cleaning tool, clean, cleaner, protection, بهینه سازی, رجیستری, پاکسازی, پاکسازی رجیستری, بهینه ساز, ویندوز کیلینر, کیلینینگ تول, کیلین, کیلینر, تمیز کردن رجیستری, پروتکشن, دانلود نرم افزار بهینه سازی ویندوز, دانلود نرم افزار پاکسازی رجیستری, ابزار تمیز کردن رجیستری, بالا بردن سرعت سیستم, دانلود CCleaner, Piriform Ltd full software collection, حهقهبخقپ مفی, حهقهبخقئ مفی, دانلود CCleaner Professional Business Technician بهترین نرم افزار حذف فایل‌های اضافی ویندوز, How to crack CCleaner, طریقه/روش/راهنمای کرک CCleaner, Torrent/Usnet/Buy CCleaner, Setup CCleaner, Install CCleaner, دانلود رایگان نرم افزار CCleaner, P30Download CCleaner, Danlod/Danload/Donload CCleaner, nhkg,n kvl htchv CCleaner, Download CCleaner Software, CCleaner for windows, CCleaner Trial, CCleaner last Version/Edition, CCleaner New Version, CCleaner Update, CCleaner Free Full Licensed, CCleaner Repacked, CCleaner Direct Download Link (DDL), CCleaner Crack, Get CCleaner, CCleaner Keygen, CCleaner Patch, CCleaner Serial, CCleaner Portable, برنامه CCleaner, 5.90.9443 x64 + 5.84.9143, clean, cleaner, cleaning tool, Piriform Ltd, privacy protector, protection, نرم افزار CCleaner, نرم افزار پاکسازی سیستم, پاکسازی رجیستری, windows cleaner, افزایش سرعت سیستم, بهینه سازی سیستم, CCleaner is the number-one tool for cleaning your Windows PC. It protects your privacy online and makes your computer faster and more secure. Easy to use and a small, fast download., ززمثشدثق, ززمثشدثق, خرید CCleaner, به روز ترین ورژن CCleaner, آخرین ورژن CCleaner, آخرین نسخه CCleaner, جدیدترین ورژن CCleaner, جدیدترین نسخه CCleaner, دانلود نرم افزار های شرکت پیریفرم, \dvdtvl, mdvdtvl, خرید سی کیلینر, به روز ترین نسخه سی کیلینر, آخرین نسخه سی کیلینر, آخرین ورژن سی کیلینر, جدیدترین نسخه سی کیلینر, اموزش راهنمای نصب سی کیلینر, نسخه نهایی سی کیلینر, ورژن جدید سی کیلینر, sd :dgdkv, sd :dgdkv,5.90.9443 x64 + 5.84.9143, داونلود/دانلد/تورنت CCleaner یک برنامه بسیار قدرتمند در زمینه پاک سازی سیستم عامل و حذف فایل‌ها اضافی و بدون کاربرد است، این برنامه که هم اکنون بالای 500 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، ابزاری بسیار قدرتمند و در عین حال ساده در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند سیستم خود را همیشه مانند روز اول پر سرعت و تمیز نگه دارند., تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار سی کیلینر با ترافیک نیم بها, برنامه سی کیلینر, برای ویندوز سی کیلینر, فول لایسنس سی کیلینر, شماره سریال سی کیلینر, دانلود رایگان سی کیلینر با لینک مستقیم, کرک سی کیلینر, کیجن سی کیلینر, پچ سی کیلینر, سی کیلینر پرتابل, سی کیلینر بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان سی کیلینر, آپدیت سی کیلینر, دانلود سی کلینر پروفشنال + تکنیسین v5.90.9443 x64 + v5.84.9143 + بیزینس + فری - بهترین نرم افزار حذف فایل‌های اضافی ویندوز, پی سی, پی 30, بهترین Optimizer, بهترین Registry Tools, بهترین نرم افزار بهینه ساز, بهترین نرم افزار ابزار رجیستری, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2022-12-11
11:55:35