دانلود Windows 7 Ultimate SP1 (2023.01) x86/x64 - ویندوز 7 آلتیمیت سرویس پک 1، به همراه جدیدترین آپد

دانلود نرم افزارویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱) / Windows 7 Ultimate SP1

Windows 7 یک سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. Windows 7 برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز است و به همین دلیل نام آن را Windows 7 گذاشته‌اند.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره Window Shell، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، Windows 7 نسخه ارتقا یافته و بهینه شده Windows Vista است.

قابلیت‌های کلیدی Windows 7:
- پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط
- پشتیبانی از Virtual Hard Disk
- بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهبود هسته سیستم‌عامل
- اضافه شدن قابلیت Windows PowerShell
- طراحی دوباره ماشین‌حساب با پشتیبانی از قابلیت چندخطی و امکان تبدیل واحدها
- سنجش رنگ صفحه نمایش
- سنجاق کردن برنامه‏‌ها به Taskbar
- یک مرکز امنیتی جدید
- اجرای مستقیم فایل صوتی و تصویری از یک کامپیوتر دیگر
- عملیات به اشتراک گذاری در شبکه‏‌های خانگی
- یک راه جدید برای مشاهده فایل‌های صوتی و تصویری
- ضبط کننده قدم به قدم مشکلات
- رابط کاربری بهتر در خصوص دستگاه‌‏های جانبی متصل به کامپیوتر
- یک راه ساده و سریع برای تنظیم صفحات نمایش چندگانه
- مرتب‏ سازی پنجره‌‏ها در صفحه به روشی جدید

تغییرات صورت گرفته در نسخه سرویس پک 1:
- افزوده شدن هزاران آپدیت امنیتی جهت افزایش امنیت ویندوز
- توانایی های بیشتر در هماهنگی با سیستم های نوین ارتباطی و مخابراتی
- افزایش توان در پخش با کیفیت تر فیلم های HD از طریق اتصال HDMI به خصوص صدای بهتر در HDMI
- رفع مشکلات قبلی ویندوز مانند بخش پرینت و ...
- افزایش سازگاری بهتر با سخت افزارهای روز دنیا
- بهبود در لود و بارگذاری اولیه سیستم یا همان بوت شدن


ویژگی های ویندوز 7:
بالا رفتن سرعت و کیفیت در کنار پائین آمدن استفاده سیستم عامل از منابع سیستمی:
ویندوز هفت، بدون شک بسیار کمتر از ویستا از منابع سیستمی همچون CPU و RAM استفاده می کند و بخش زیادی از قدرت آنها را در اختیار نرم افزارهای دیگر قرار می دهد.
همانگونه که قبلاً هم وعده داده شده بود، مایکروسافت تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا زمانهای پرت سیستم عامل (مانند زمان لود شدن، زمان خاموش شدن، زمان برگشت از Standby و... را کاهش دهد. بهبود یافتن این زمانها در نسخه بتایی که به تازگی عرضه شده است، به روشنی مشهود می باشد.

استفاده مطلوب تر از باتری:
با توجه به توسعه یافتن تعداد کاربران کامپیوترهای همراه، سیستم عامل ها باید توجه بیشتری به استفاده از باطری ها داشته باشند. ویندوز 7 نیز نسبت به سیستم عامل های قبلی مایکروسافت دارای ویژگی های برتری در این زمینه است. که از آن جمله می توان به کم نور شدن صفحه مانیتور در زمانهای بیکاری اشاره نمود.
بهبود یافتن ویژگی پائین آوردن میزان درخشندگی صفحه نمایش در زمان های بیکاری در ویندوز 7 باعث بالا رفتن بیشتر عمر باطری می شود.
بهبود یافتن ویژگی پائین آوردن میزان درخشندگی صفحه نمایش در زمان های بیکاری در ویندوز 7 باعث بالا رفتن بیشتر عمر باطری می شود.

بهینه شدن نوار Taskbar:
نسخه جدید نوار Taskbar ویندوز کاملاً با آنچه که پیش از این دیدید متفاوت است. در نوار جدید، هر برنامه با یک آیکن نمایش داده می شود و تمام پنجره های برنامه مذکور بر روی همان آیکن تجمیع می شوند، بطوری که با قرار دادن نشانگر ماوس روی آیکن مربوطه نسخه thumbnail هر پنجره قابل مشاهده خواهد بود.
حتی شما می توانید برخی از برنامه های پر کاربرد را در این نوار Pin کنید تا دسترسی سریعتری به آنها داشته باشید (نسخه پیش رفته Quick Lunch).
البته ویژگی Thumbnail با محصولات مایکروسافت فعلآً سازگارتر است. مثلاً با نگه داشتن ماوس روی آیکن IE همه Tabهای باز هم به نمایش در می آیند. این در صورتی است که در مورد Firefox فقط پنجره ها نمایش داده می شوند و Tabهای داخلی دیده نمی شوند!

نامرئی کردن پنجره ها:
ویژگی Show Desktop از گزینه های گاهاً پر کاربرد و به درد بخوری است. این ویژگی نیز در ویندوز 7 دستخوش بهبود گردیده. با نگه داشتن نشانگر ماوس روی آیکن Show Desktop که حالا در انتهای سمت راست نوار Taskbar و بعد از ساعت قرار گرفته است، همه پنجره های باز حالت نامرئی پیدا می کنند و کاربر قادر خواهد بود تا صفحه میزکار را ببیند. البته همچنان با کلیک کردن روی این آیکن، پنجره ها به حالت Minimize در می آیند.

بهبود یافتن مدیریت شبکه:
بنا به تجربه دریافته ام که سرعتِ یافتن و رد و بدل کردن اطلاعات در شبکه (حداقل در مورد شبکه Workgroup - Lan و Wireless با Access Point) نسبت به Windows XP بسیار بسیار و نسبت به Windows Vista کمی بهبود یافته است!
در مورد اتصالات VPN، نوع IKEv2 نیز به انواع PPTP، L2TP و SSTP اضافه شده که متاسفانه فعلآً به دلیل عدم سازگاری با سرور موجود در ISP موفق به تجربه آن نشده ام.
همچنین Connect کردن انواع اتصالات در Windows 7 نسبت به Vista کم دردسرتر شده است و Wizard بی موردی که ایجاد شده بود، حذف گردید!
Share کردن منابع در Windows 7 نیز نسبت به Vista راحتتر شده است و کاربران عمومی می توانند تنظیمات حرفه ای تری را با کمک Wizard موجود اعمال نمایند.

توسعه یافتن مدیریت Deviceها:
علاوه بر اینکه ویندوز7 از Bluetooth بصورت پیشفرض پشتیبانی می کند، صفحه Devices and Printers آن نیز تغییرات زیادی داشته است که همه آنها در جهت راحتتر کردن کارها صورت گرفته اند.

Paint و WordPad جدید:
برنامه های ساده Paint و WordPadی که در تمام نسخه های سیستم عامل Windows موجود هستند، این بار با شکل و شمایل جدیدی ظاهر می شوند.


معرفی بسته اختصاصی پی سی دانلود:
بسته‌ای که پیش روی شماست، یک نسخه سفارشی Windows 7 بوده که متناسب با نیازهای کاربران و در جهت صرفه جویی در زمان و هزینه آن‌ها توسط تیم پی سی دانلود تهیه شده که به طور خلاصه شامل ویژگی‌های زیر است.

1. ارائه کامل‌ترین ویرایش ویندوز:
Windows 7 به طور کلی در 6 ویرایش مختلف ارائه می‌شود که در این بین ویرایش Ultimate کامل‌ترین آن‌ها بوده و شامل تمامی امکانات و ویژگی‌های Windows 7 می‌شود.

2. همراه داشتن جدیدترین آپدیت‌ها:
بسته‌ای که پیش روی شماست شامل تمامی آپدیت‌های منتشر شده برای Windows 7 تا تاریخ ذکر شده بوده و هنگام نصب تمامی آپدیت‌ها و به روز رسانی‌ها به طور خودکار نصب می‌شوند. این امر سبب می‌شود تا بعد از نصب ویندوز با حجم آپدیت‌های بسیار کمتری روبرو شوید و در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

3. بدون کوچکترین دستکاری:
ویندوز تهیه شده فاقد کوچکترین دستکاری بوده و هیچ فایلی از داخل ویندوز کم یا به آن اضافه نشده است چرا که اصالت بسته‌های قرار داده شده برای گروه پی سی دانلود بسیار حائز اهمیت است، در نتیجه سعی شده است تا ویندوز دقیقاً به همان سبک و سیاق اصلی خود ارائه شود.

4. به همراه داشتن جدیدترین نسخه‌های Microsoft .NET Framework:
آخرین نسخه‌ی این بسته محبوب و ضروری مایکروسافت به همراه تمامی آپدیت‌های آن نیز درون بسته گنجانده شده و به همراه ویندوز نصب می‌شود.

5. به همراه داشتن درایورهای USB3:
اکثر درایورهای رایج USB3 نیز در این ویندوز گنجانده شده تا امکان نصب ویندوز از طریق Flash برای دستگاه‌هایی که فاقد درگاه USB2 هستند، وجود داشته باشد.

6. به همراه داشتن درایورهای NVMe:
درایورهای ضروری NVMe درون بسته گنجانده شده تا امکان نصب بر روی لپ‌تاپ‌های جدید که فقط هارد SSD NVMe دارند؛ فراهم شود.

7. عدم سازگاری با سیستم‌های UEFI:
به جهت جلوگیری از سردرگمی کاربران، امکان نصب ویندوز در حالت UEFI قرار داده نشده است. تا کنون ابزار مناسبی جهت فعال‌سازی Windows 7 Ultimate ارائه نشده است و در صورتی که ویندوز را به صورت UEFI نصب کنید، نمی‌توانید آن را فعال کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که امکان نصب Windows 7 بر روی لپ‌تاپ‌هایی که از پردازنده‌های نسل 7 اینتل (Kaby Lake) یا AMD Ryzen و همچنین نسل‌های بعدی بهره می‌گیرند، وجود نداشته و صرفاً Windows 10 قابل نصب است.

دانلود Windows 7 Ultimate SP1 (2023.01) x86/x64 - ویندوز 7 آلتیمیت سرویس پک 1، به همراه جدیدترین آپدیت‌ها

💿 نام نرم افزارWindows 7 Ultimate SP1
📌 شماره نسخهvJanuary 2023
📁 دسته بندیویندوز ۷
💾 حجم فایل3748 + 5324 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/10/30
📊 تعداد دانلود2,870,446
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Windows 7 Ultimate SP1 چیست؟

مایکروسافت ویندوز 7 آلتیمیت سرویس پک 1، به همراه جدیدترین آپدیت‌ها

آخرین ورژن نرم افزار Windows 7 Ultimate SP1 را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Windows 7 Ultimate SP1 به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Windows 7 Ultimate SP1 چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Windows 7 Ultimate SP1 در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Windows 7 Ultimate SP1: سیستم‌عامل ویندوز ۷ یولتیمیت, مایکروسافت ویندوز ۷ با اخرین اپدیت ها, ایزو مایکروسافت ویندوز ۷ آلتیمیت, Windows 7, اکتیو ویندوز 7, کرک ویندوز 7, فعال ساز ویندوز 7, فعال ساز ویندوز, کرک ویندوز ۷, DVD Windows 7 Updated, Flash Windows 7 with last updatd, ISO windows 7 bootable, جدیدترین نسخه ویندوز ۷, آموزش نصب ویندوز, ویندوز ۷ به روز شده, دی وی وی ویندوز ۷ بوتیبل, سی دی ویندوز ۷, شماره سریال ویندوز ۷, Microsoft full software collection, پهزقخسخبف, ئهزقخسخبف, دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 Integrated Latest Updates ویندوز 7 آلتیمیت سرویس پک 1، به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, How to crack Windows 7 Ultimate SP1, طریقه/روش/راهنمای کرک Windows 7 Ultimate SP1, Torrent/Usnet/Buy Windows 7 Ultimate SP1, Setup Windows 7 Ultimate SP1, Install Windows 7 Ultimate SP1, دانلود رایگان نرم افزار Windows 7 Ultimate SP1, P30Download Windows 7 Ultimate SP1, Danlod/Danload/Donload Windows 7 Ultimate SP1, nhkg,n kvl htchv Windows 7 Ultimate SP1, Download Windows 7 Ultimate SP1 Software, Windows 7 Ultimate SP1 for windows, Windows 7 Ultimate SP1 Trial, Windows 7 Ultimate SP1 last Version/Edition, Windows 7 Ultimate SP1 New Version, Windows 7 Ultimate SP1 Update, Windows 7 Ultimate SP1 Free Full Licensed, Windows 7 Ultimate SP1 Repacked, Windows 7 Ultimate SP1 Direct Download Link (DDL), Windows 7 Ultimate SP1 Crack, Get Windows 7 Ultimate SP1, Windows 7 Ultimate SP1 Keygen, Windows 7 Ultimate SP1 Patch, Windows 7 Ultimate SP1 Serial, Windows 7 Ultimate SP1 Portable, برنامه Windows 7 Ultimate SP1, January 2023, microsoft, microsoft windows, ماکروسافت, نصب ویندوز, ویندوز, ویندوز 7, ویندوز مایکروسافت, windows, windows 7, Windows 7 Ultimate, دانلود ویندوز ۷, دانلود windows 7, سیستم عامل, سیستم‌عامل ویندوز, Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, صهدیخصس 7 عمفهپشفث سح1, صهدیخصس 7 عمفهئشفث سح1, خرید Windows 7 Ultimate SP1, به روز ترین ورژن Windows 7 Ultimate SP1, آخرین ورژن Windows 7 Ultimate SP1, آخرین نسخه Windows 7 Ultimate SP1, جدیدترین ورژن Windows 7 Ultimate SP1, جدیدترین نسخه Windows 7 Ultimate SP1, دانلود نرم افزار های شرکت مایکروسافت, lhd:v,shtj, lhd:v,shtj, خرید ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), به روز ترین نسخه ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), آخرین نسخه ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), آخرین ورژن ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), جدیدترین نسخه ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), اموزش راهنمای نصب ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), نسخه نهایی ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), ورژن جدید ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), ,dkn,c ۷ hgjdldj، sv,ds \: ۱ (fi v,c ani nv nd ۱۴۰۱), ,dkn,c ۷ hgjdldj، sv,ds m: ۱ (fi v,c ani nv nd ۱۴۰۱),January 2023, داونلود/دانلد/تورنت مایکروسافت ویندوز 7 آلتیمیت سرویس پک 1، به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱) با ترافیک نیم بها, برنامه ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), برای ویندوز ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), فول لایسنس ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), شماره سریال ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), دانلود رایگان ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱) با لینک مستقیم, کرک ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), کیجن ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), پچ ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱) پرتابل, ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱) بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), آپدیت ویندوز ۷ آلتیمیت، سرویس پک ۱ (به روز شده در دی ۱۴۰۱), پی سی, پی 30, بهترین Windows 7, بهترین نرم افزار ویندوز ۷, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-02-17
07:44:55