دانلود Transcribe! v9.40 x64 - نرم افزار بازنویسی آهنگ ضبط شده

دانلود نرم افزار Transcribe!

آوانویسی/ترانسکریپسیون (Transcription‎) یا بازنویسی، یکی از اصطلاحات موسیقی است که به مکتوب کردنِ یک قطعهٔ شنیداریِ موسیقی اشاره دارد. در گذشته اگر به عنوان یک نوازنده می خواستید آهنگی که قبلا ضبط شده بود را با ساز دیگری بنوازید، مجبور بودید بارها و بارها به آن گوش دهید تا بتوانید نت های آن را نوشته و مجددا با ساز دیگری اجرا کنید. با کمک نرم افزار ساده و کارآمد Transcribe!، قادر خواهید بود یک قطعه موسیقی را که برای اجرا با سازی خاص نوشته شده است را به گونه ای تغییر داده و تنظیم کنید که روی یک ساز دیگر نیز قابل اجرا باشد!
در واقع این نرم افزار برای افرادی است که می خواهند روی آهنگی را که قبلا با ساز دیگری نواخته و ضبط شده است، کار کنند، تا بتوانند نت های آن را نوشته و دوباره با ساز دیگری بنوازند. هرچند Transcribe! تنها یک پلیر آهنگ است (نه ویرایشگر فایل صوتی)، با این حال از افکت های مختلف پردازش صوتی مانند Slowdown (کند کردن پخش)، Pitch Change (تغییر پیت)، فیلتر EQ و ... که می توانند در رونویسی آهنگ ها بسیار کمک کننده باشند، می توانید استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Transcribe!:
- راه حلی برای یادداشت نت ها آهنگ در حال پخش
- رونویسی آهنگ های ضبط شده
- تجزیه و تحلیل آکورد
- تغییر سرعت پخش آهنگ از 20% تا 100% (امکان کند کردن)
- کنترل هایی مانند سطح صدا، پخش، مکث و متوقف کردن
- پشتیبانی از فایل های WAV, AIFF, MP3, OGG, MP2, WMV, AVI و XS بعنوان ورودی
- تولید فایل خروجی با فرمت WAV یا XSC (پرونده های رونویسی)
- و ...

دانلود Transcribe! v9.40 x64 - نرم افزار بازنویسی آهنگ ضبط شده

💿 نام نرم افزارTranscribe!
📌 شماره نسخهv9.40 x64
📁 دسته بندیضبط و ویرایش صوت
💾 حجم فایل62 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/10/16
📊 تعداد دانلود7,134
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Transcribe! چیست؟

با کمک این برنامه ساده اما کارآمد، یک قطعه موسیقی را که قبلا برای اجرا روی یک ساز نوشته و اجرا شده است را رونویسی کنید و سپس نت ها را برای اجرا روی ساز دیگر تنظیم نموده و تغییر دهید.

آخرین ورژن نرم افزار Transcribe! را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Transcribe! به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Transcribe! چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Transcribe! در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Transcribe! : Transcribe music, Write music, Copy music, Karaoke, Transcription, Record, MIDI, نرم افزار, آهنگسازی, تنظیم آهنگ, نت نویسی, ترانسکریپسیون, بازنویسی آهنگ, نرم افزار آوانویسی آهنگ, نرم افزار بازنویسی آهنگ, نرم افزار ترانسکریپسیون آهنگ, نرم افزار مکتوب کردن قطعه آهنگ, نرم افزار نت نویسی آهنگ ضبط شده, نت‌نویسیِ یک بداهه‌نوازی, نرم افزار نت‌نویسیِ یک قطعهٔ شنیداری, , Seventh String full software collection, سثرثدفا سفقهدل, سثرثدفا سفقهدل, دانلود Transcribe نرم افزار بازنویسی آهنگ ضبط شده, How to crack Transcribe! , طریقه/روش/راهنمای کرک Transcribe! , Torrent/Usnet/Buy Transcribe! , Setup Transcribe! , Install Transcribe! , دانلود رایگان نرم افزار Transcribe! , P30Download Transcribe! , Danlod/Danload/Donload Transcribe! , nhkg,n kvl htchv Transcribe! , Download Transcribe! Software, Transcribe! for windows, Transcribe! Trial, Transcribe! last Version/Edition, Transcribe! New Version, Transcribe! Update, Transcribe! Free Full Licensed, Transcribe! Repacked, Transcribe! Direct Download Link (DDL), Transcribe! Crack, Get Transcribe! , Transcribe! Keygen, Transcribe! Patch, Transcribe! Serial, Transcribe! Portable, برنامه Transcribe! , 9.40 x64, Copy music, Karaoke, MIDI, Record, Transcribe music, Transcription, نت نویسی, نرم افزار نت نویسی, Write music, آهنگسازی, بازنویسی آهنگ, تنظیم آهنگ, ترانسکریپسیون, Adapt and thoroughly change a piece of music that was written for one instrument to be played on another with the help of this simple yet efficient app, فقشدسزقهذث! , فقشدسزقهذث! , خرید Transcribe! , به روز ترین ورژن Transcribe! , آخرین ورژن Transcribe! , آخرین نسخه Transcribe! , جدیدترین ورژن Transcribe! , جدیدترین نسخه Transcribe! , 9.40 x64, داونلود/دانلد/تورنت با کمک این برنامه ساده اما کارآمد، یک قطعه موسیقی را که قبلا برای اجرا روی یک ساز نوشته و اجرا شده است را رونویسی کنید و سپس نت ها را برای اجرا روی ساز دیگر تنظیم نموده و تغییر دهید., تحميل, دریافت, دانلود ترنسکریب! v9.40 x64 - نرم افزار بازنویسی آهنگ ضبط شده, پی سی, پی 30, بهترین Audio Player, بهترین Audio Recorder/Editor, بهترین نرم افزار پخش کننده صوتی, بهترین نرم افزار ضبط و ویرایش صوت, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-01-06
11:51:16