آلفا پک A.I - بزرگ ترین مجموعه ی آموزش هوش مصنوعی به زبان فارسی

دانلود آلفا پک A.I - بزرگ ترین مجموعه ی آموزش هوش مصنوعی به زبان فارسی

بزرگترین و کامل ترین مجموعه آموزش جامع هوش مصنوعی، برای اولین بار در ایران، همه چیز را یک جا داشته باشید.
هوش مصنوعی(Artificial Intelligence)، از ترند ترین واژه هایی است که امروزه به صورت روزانه میشنویم. عملکرد فوق العاده ی هوش مصنوعی در زمینه ی ساخت تصاویر - ویدئو - موسیقی و همچنین محتوای متنی، و البته پیشرفت روز افزون آن، باعث بروز احساساتی بعضا متناقض در بسیاری از ما شده.
تاثیرگذاری A.I بر رشته های مختلف غیر قابل انکار است و البته که یادگیری اصولی ابزار های آن، میتواند باعث رشد و جهش چشم گیر خروجی های شما باشد. بنابراین ما در این مجموعه ی آموزشی تصمیم گرفتیم تا به صورت جامع، آموزش تمامی ابزار های قدرتمند هوش مصنوعی را در زمینه ی ساخت محتوای متنی - تصویری - ویدئو - موسیقی و ... را خدمت شما ارائه دهیم.

ویژگی های این مجموعه:
- حدود 8 ساعت آموزش روان فارسی
- از نصب و فعال سازی تا خروجی گرفتن
- آموزش کامل Stable Diffusion به عنوان یک موتور مرجع برای تولید محتوای تصویری و ویدئویی
- کار با پرامپت ها و نحوه ی به دست آوردن دستورات متنی از طریق مهندسی معکوس
- تبدیل متن به تصویر
- تبدیل تصویر به تصویر و تنظیمات آن
- تبدیل متن به ویدئو
- ساخت انیمیشن های حرفه ای با Deforum
- تبدیل تصویر به ویدئو انیمیشن با موتور Gen-2
- تبدیل ویدئو به ویدئو با استفاده از موتور Gen-1
- آشنایی با ابزار های Control Net
- آموزش Open Pose برای ساخت کاراکتر با ژست و فیگور دلخواه
- ابزار Canny برای ساخت تصاویر با استایل هایی مشابه
- ساخت بنا های ایرانی و اسلامی با هوش مصنوعی
- ساخت تصاویر فانتزی و سوریال
- ساخت تصاویر حرفه ای تبلیغاتی
- دکوراسیون در هوش مصنوعی
- کار با قابلیت Inpaint و ادیت تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی
- قابلیت Outpaint برای افزایش محدوده کادر تصویر و شبیه سازی فضا های خالی
- تبدیل نقاشی دستی به تصویر و نقاشی دیجیتال حرفه ای - Scribble
- حذف پس زمینه ی عکس ها
- افزایش سایز تصاویر تا 8 برابر بدون افت کیفیت - Upscale
- کار با ابزار Refrence
- عوض کردن چهره ها Face Swaping
- زوم بی نهایت Infinite Zoom
- کنترل زوایای دوربین Depth Prespective Control
- کار با موتور Leonardo AI
- کار با موتور FireFly
- ساخت تصاویر کارتونی
- ساخت لوگو های حرفه ای با چند کلیک
- نحوه ی ساخت وبسایت
- تولید محتوای متنی با ChatGPT و CopyAI
- عکاسی تبلیغاتی با هوش مصنوعی
- ساخت بازی های آرکید و دسترسی به کد های آن
- سه بعدی کردن تصاویر
- ساخت موشن گرافیک حرفه ای در افتر افکت با استفاده از هوش مصنوعی
- آهنگسازی با هوش مصنوعی
- تبدیل متن به صدا در حالت های مختلف
- جدا سازی و حذا صدای خواننده (ووکال) از موزیک بک گراند

- نحوه ی تغییر صدا و ترین کردن مدل (تعویض صدای خواننده)


از نصب و فعال سازی تا خروجی گرفتن
در این مجموعه مباحث آموزشی به گونه ای مورد بررسی قرار گرفته است که شما با هر مقدار دانشی که در این زمینه دارید، خواهید توانست با آن ارتباط برقرار کنید.


یک پکیج همه کاره:
به جرات میتوان گفت این مجموعه بزرگترین و کامل ترین کورس تولید محتوا با هوش مصنوعی است که در آن به صورت پروژه محور با بهترین ابزار های ساخت تصویر - انیمیشن - موزیک - لوگو - وبسایت - تغییر دکوراسیون و ... آشنا خواهید شد.


در ادامه به معرفی تنها بخشی از قابلیت های این مجموعه خواهیم پرداخت:

استیبل دیفیوژن - Stable Diffusion:

قدرتمند ترین موتور هوش مصنوعی در زمینه ی تولید محتوای بصری.
از Stable Diffusion میتوان به عنوان بزرگترین پلتفرم تولید تصویر و ویدئو در هوش مصنوعی نام برد که به واسه ی اپن سورس بودن و همچنین ابزار های فوق العاده ی آن، بهترین و قدرتمند ترین گزینه ی موجود برای ساخت تصاویر و انیمیشن است. 






این موتور، شما میتوانید از حالت های Text To Image (تبدیل پرامپت یا دستوران متنی به تصویر) - Image to Image (تبدیل تصویر به تصویر دیگر در همان استایل) - InPaint (برای ویرایش بخش هایی از تصویر با استفاده از براش و دستورات مختلف) و ده ها موتور و افزونه برای ساخت تصاویر و ویدئو های خود در استایل های مختلف استفاده کنید.


کنترل نت - Control Net:
انقلابی که نگاه ها را به هوش مصنوعی خیره کرد. 
این پکیج که بر روی پلتفرم Stable Diffusion منتشر شده، شامل ابزار های فوق العاده ای نظیر : 
Open Pose - Refrence - Canny - Depth - Lineart - Mlsd و ... است که کنترل و اشراف شما را برای تولید هر چه بهتر صحنه ها در زوایا - فیگور و استایل مورد نظرتان، بیشتر می کند.

 

ساخت تصاویر تبلیغاتی:
با استفاده از Stable Diffusion و البته ChatGPT برای تولید پرامپت، شما میتوانید به راحتی تصاویر تبلیغاتی خود را بدون محدودیت بسازید . 

 


ساخت تصاویر سورئال و فانتزی
با استفاده از مدل (CheckPoint) های تعریف شده برای ساخت تصاویر با استایل خاص، شما میتوانید با توجه به الگوی مورد نظرتان، تصاویر جذابی را خلق کنید.

تبدیل نقاشی دستی به نقاشی دیجیتال!
با استفاده از قابلیت Scribble که در بخش کنترل نت Stable Diffusion قرار دارد، شما میتوانید نقاشی خود را بر روی کاغذ کشیده و بلافاصله آن را به یک نقاشی دیجیتال حرفه ای تبدیل کنید.

ساخت QR Code سفارشی با چند کلیک ساده:

با استفاده از قابلیت جدید Stable Diffusion و ControlNet، شما قادر خواهید بود تنها با چند کلیک QR سقارشی خود را طراحی کنید.


تعویض چهره با استفاده از ابزار Roop:

در این بخش با استفاده از پنل Roop در استیبل دیفیوژن شما میتوانید چهره ی کاراکتر های مورد نظرتان را با هم تعویض یا ترکیب کنید. در حال حاضر، Roop قدرتمند ترین موتور، برای انجام این افکت است.

 ساخت ویدئو های حرفه ای با استفاده از Deforum:
ابزار Deforum که به تازگی آخرین نسخه ی آن بر روی Stable Diffusion منتشر شده، رویای ساخت ویدئو را با استفاده از پرامپت و همچنین ورودی تصویر به واقعیت تبدیل کرده

همچنین شما با استفاده موتور Gen-2 خواهید توانست تصاویر خود را با استفاده از الگوریتم دیگری به ویدئو تبدیل کنید . در Gen-1، شما میتوانید همین کار را با ویدئوی ورودی خود انجام دهید و آن را به ویدئوی دیگر و البته با استایل دیگری تغییر دهید.

کار با الگو ها:
برای ایجاد افکت های جذاب بر روی متن و یا لوگو، کنترل نت از ابزار جدیدی برای این کار رونمایی کرده، که در این بخش به آن می پردازیم.

 کار با Leonardo AI:

با استفاده از Leonardo AI، به عنوان یک مدل تولید تصویر هوش مصنوعی شما به مجموعه ای از چک پونت های مختلف برای تولید تصویر با استایل های متنوع دسترسی خواهید داشت. الگوریتم های جدید Leonardo AI به شما در ساخت تصاویر با کیفیت و همچنین Logo و طرح های مختلف و Asset های بازی، کمک ویژه ای می کند.

 Adobe Firefly:
مدل هوش مصنوعی ادوبی که در زمینه ی تولید تصاویر و ادیت آن بسیار قدرتمند عمل کرده، در این بخش به معرفی ابزار های آن در وب سایت و همچنین درون نرم افزار فتوشاپ خواهیم پرداخت.



ساخت لوگو و وبسایت با چند کلیک:
هیچ وقت ساخت لوگو و وب سایت انقدر راحت نبوده! با استفاده از ابزار های AI شما میتوانید با انتخاب موضوع فعالیت - نام - رنگ ها و سایر اطلاعات مربوط به برند تجاری تان به لوگو و وبسایت متناسب با آن، دسترسی داشته باشید.

عکاسی تبلیغاتی از محصولتان با استفاده از هوش مصنوعی!

در این بخش شما برای ساخت تصاویر حرفه ای تبلیغاتی از محصولتان، تنها نیاز به یک تصویر ساده از آن دارید. تصویر را وارد کنید . دستورات متنی را مشخص کنید و کار تمام است.

 

ساخت موشن گرافیک با هوش مصنوعی!
همان طور که می دانید افتر افکت، یک نرم افزار قدرتمند در زمینه ساخت موشن گرافیک و انیمشن است . برای ساخت موشن گرافیک و انیمیشن، ما همواره با سه پارامتر Postition - Scale - Rotation سر و کار داریم . با توجه به پشتیبانی پارامتر های افتر افکت از Expression Code ، ما میتوانیم با استفاده از Chat GPT، افکت های حرکتی جذابی را برای ساخت موشن گرافیک - اینترو و ... خلق کنیم.

 تولید خودکار محتوای متنی:
 علاوه بر تولید محتوای تصویری و ویدئویی، در این بخش با استفاده از Copy.AI و همچنین Chat GPT میتوانیم برای ایجاد مقالات - بلاگ نویسی - تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و ... استفاده کنید.

 توجه: برای اجرای هر چه بهتر این موتور، حداقل سیستم مورد نیاز به شرح زیر است:
کارت گرافیک : 8 گیگابایت (Nvidia)
رم: 12 گیگابایت از نوع حافظه DDR4
پردازنده: Intel Cori5 یا AMD Ryzen 4 یا بالاتر
حافظه: نیاز به حداقل 30 گیگابایت فضای خالی هارد دیسک
توجه داشته باشید که حداقل مشخصات سیستم ارتباط مستقیمی با سمپل و رزولیشن ورودی شما در موتور استیبل دیفیوژن دارد. هر چقدر مقدار سمپل و جزئیات تصویر و همچنین ابعاد آن افزایش یابد، طبیعتا به پردازنده ی گرافیکی بهتری برای رندر تصویر نیاز است.

ولی نگران نباشید!

در صورتی که به سیستم مورد نیاز برای اجرای استیبل دیفیوژن دسترسی ندارید، میتوانید به راحتی از نسخه ی آنلاین با سرعت فوق العاده بدون هیچ گونه محدودیت و بر روی هر سیستم عاملی (ویندوز - اندروید - آی او اس - مک - لینوکس و ...) استفاده کنید. این سرویس کاملا رایگان است.


نکته:
آموزش های این مجموعه فقط روی  سیستم عامل ویندوز و اندروید  قابل مشاهده است اگر کاربر سیستم عمل مکینتاش هستید نمی توانید آموزش ها را در محیط مک مشاهده کنید.


- برنامه: Stable Diffusion - Adobe Firefly - Leonardo AI - Chat GPT و ...  
- محتویات: آموزش ویدئویی به زبان فارسی + پروژه و فایل های مورد نیاز جهت تمرین

پیش نمایش ویدئوی این دوره:

کلمات کلیدی: persian tutorial, persiangfx, آموزش Stable Diffusion, آموزش فایرفلای, آموزش هوش مصنوعی, آموزش استیبل , دانلود آموزش آلفا پک A.I - بزرگ ترین مجموعه ی آموزش هوش مصنوعی به زبان فارسی, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, persian tutorial, persiangfx, آموزش Stable Diffusion, آموزش فایرفلای, آموزش هوش مصنوعی, آموزش استیبل دفیوژن, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Graphic & Design, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hgth \: A.I - fcv" jvdk l[l,ui d hl,ca i,a lwk,ud fi cfhk thvsd, hgth m: A.I - fcv' jvdk l[l,ui d hl,ca i,a lwk,ud fi cfhk thvsd,آلفا پک A.I - بزرگ ترین مجموعه ی آموزش هوش مصنوعی به زبان فارسی,
2023-09-17
13:24:40

آلفا پک A.I - بزرگ ترین مجموعه ی آموزش هوش مصنوعی به زبان فارسی

📁 دسته بندیگرافیک و طراحی
💾 حجم فایل6200 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/6/26
📊 تعداد دانلود19,175
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها