دانلود PC Timer v17.10 - نرم افزار زمان بندی خاموش و ریستارت کردن کامپیوتردانلود PC Timer v17.10 - نرم افزار زمان بندی خاموش و ریستارت کردن کامپیوتردانلود PC Timer v17.10 - نرم افزار زمان بندی خاموش و ریستارت کردن کامپیوتر

دانلود نرم افزار PC Timer

PC Timer ابزاری ساده برای خاموش کردن خودکار، خروج از سیستم، راه اندازی مجدد یا قفل کردن کامپیوتر بر اساس زمان برنامه ریزی شده است.
تایمر شمارش معکوس برای انجام وظیفه خاموش کردن انتخاب شده این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است که اگرچه کمی قدیمی به نظر می رسد، اما به خوبی سازماندهی شده و ساده است. بخش بالایی تایمر را نمایش می دهد، به این معنی که می توانید تعداد ساعت ها، دقیقه ها و ثانیه ها را برای شمارش معکوس قبل از شروع عمل انتخاب شده تنظیم کنید.
پس از شروع تایمر، نوار پیشرفت نشان داده می شود.
یک بخش اختصاصی به فرد اجازه می دهد تا در آینده در زمان دیگری اجرای وظایف را تنظیم کند. انتخابگر تقویم و ساعت کار را برای تعیین زمان اجرا آسان می کند.

خاموش کردن، راه اندازی مجدد، خاموش کردن رایانه یا خروج کاربر فعلی
قسمت پایینی پنجره اصلی لیستی از وظایف PC Timer.NET را نشان می دهد. می‌توانید خاموش کردن، خاموش کردن یا راه‌اندازی مجدد رایانه شخصی را انتخاب کنید، یا برنامه را طوری پیکربندی کنید که کاربر وارد شده فعلی را از سیستم خارج کند. برنامه ریزی خواب زمستانی کامپیوتر با PC Timer.NET امکان پذیر نیست.
یکی از ویژگی های مفید برنامه امکان جلوگیری از لغو غیرمجاز کار برنامه ریزی شده است. برای انجام این کار، PC Timer .NET شما را قادر می سازد تا رمز عبوری را که کاربر برای لغو عملیات ارائه کند، تنظیم کنید.
یک زمانبندی خاموش کردن ساده برای ویندوز
در حالی که کاربران پیشرفته تر می توانند یک تایمر خاموش کردن را در خط فرمان ایجاد کنند، این فرآیند به سادگی داشتن یک ابزار مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی مانند PC Timer .NET نیست.
از مزایای این اپلیکیشن می توان به سادگی، ردپای کوچک روی سیستم و عدم نیاز به نصب آن اشاره کرد. به لطف توانایی تنظیم وظایفی که در زمان بعدی اجرا شوند، کاربران می توانند انعطاف پذیری بیشتری برای سازماندهی زمان خود به دست آورند.