دانلود Text Editor Pro v29.1.0 - نرم افزار ویرایشگر متن حرفه ایدانلود Text Editor Pro v29.1.0 - نرم افزار ویرایشگر متن حرفه ایدانلود Text Editor Pro v29.1.0 - نرم افزار ویرایشگر متن حرفه ای

دانلود نرم افزار Text Editor Pro

Text Editor Pro یک ابزار ویرایش متن جامع و آسان برای استفاده است که هایلایت سینتکس را برای بیش از 50 اسکریپت ارائه می دهد. چیزی که مطمئناً شما را شگفت زده می کند و توجه شما را جلب می کند این است که برنامه از بیش از 50 زبان برنامه نویسی مانند C++، COBOL، DOT Graph Drawing، DSP، DWScript، Fortran، Foxpro، Java، Perl، Python، Ruby SQL و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. این ویژگی به تنهایی Text Editor Pro را به ابزاری ارزشمند تبدیل می کند که می تواند تقریباً برای هر برنامه نویسی جذاب باشد.
بلافاصله متوجه می شوید که طراحی گرافیکی برنامه چقدر خوب به نظر می رسد. اگر روی سادگی و سهولت دسترسی تمرکز دارد. تمام ابزارهایی که اغلب استفاده می کنید در نوار ابزار بالای پنجره اصلی نمایش داده می شوند، اما می توان از منوی زمینه کلیک راست نیز به آنها دسترسی داشت.

شما به راحتی می توانید هر یک از زبان ها را از منوی کشویی انتخاب کنید، یک سند جدید ایجاد کنید و شروع به نوشتن کنید. این برنامه می تواند چندین سند باز شده را مدیریت کند و آنها را در برگه های جداگانه نمایش دهد. از آنجایی که جنبه در چیدمان متن مهم است، می توانید تورفتگی را کم و زیاد کنید و خطوط متن را مرتب کنید.
برای کار با صدها خط متن، باید کلمات و دستورات خاصی را پیدا کنید. برای کمک به شما در این زمینه، اپلیکیشن یک عملکرد جستجوی کاربردی و قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد. این به شما امکان می‌دهد حالت‌های جستجوی حروف بزرگ، فقط کلمات کامل و حالت‌های جستجوی عبارت منظم را تغییر دهید. یکی دیگر از ابزارهای مکان یابی محتوا این است که آن را علامت گذاری کنید و در صورت نیاز به آن بازگردید. برای این، شما می توانید چندین نشانک را در سراسر سند اضافه کنید.
وقتی روی یک پروژه کار می کنید و چندین پیش نویس از آن را ذخیره می کنید، می توانید به راحتی در تلاش برای کشف تفاوت بین آنها گیج شوید. برای اینکه کار را برای شما راحت تر کند، برنامه اجازه می دهد تا دو فایل را باز کرده و خط به خط مقایسه کنید.
با توجه به موارد فوق و کشف بیشتر، Text Editor Pro یک ابزار ویرایش متن مفید و قابل اعتماد است که ابزاری برای ویرایش کد در انواع زیادی از زبان های برنامه نویسی در اختیار شما قرار می دهد.