دانلود Arc (web browser) v1.21.0 - دانلود آرک، مرورگر وب

دانلود نرم افزار Arc (web browser)

Arc یک مرورگر وب رایگان است که توسط The Browser Company برای استفاده در سیستم عامل های macOS، iOS و Microsoft Windows توسعه یافته است. مرورگر Arc بر اساس Chromium و به زبان Swift نوشته شده است. بنابراین از افزونه های مرورگر کروم پشتیبانی می کند و به طور پیش فرض از موتور جستجوی گوگل استفاده می کند. با این حال، شرکت Browser مدعی است که مرورگر Arc چیزی فراتر از یک مرورگر بوده و مانند یک پلت فرم کامل برای وب باز است و آن را " سیستم عامل اینترنت " می نامد.
در واقع Arc قصد دارد به عنوان یک سیستم عامل برای وب عمل کند و سعی می کند مرور وب را با برنامه ها و ویژگی های داخلی یکپارچه کند. در همین راستا می توان گفت Arc شامل یک اسکرپ بوک است که به کاربران اجازه می دهد تا وب سایت را به روشی مشابه با برنامه های افزودنی مرورگر طراحی مجدد کنند! به عبارت دیگر این مرورگر به گونه‌ای طراحی شده است که قابل تنظیم باشد و به کاربران اجازه می‌دهد تا نحوه مشاهده وب‌سایت‌های خاص را از نظر زیبایی تغییر دهند. به کاربر اجازه می‌دهد تا رنگی را که می‌خواهد در آن ظاهر شود (یک رنگ ثابت یا یک گرادیان رنگ) در طول نصب انتخاب کند.

برخلاف بسیاری از مرورگرهای دیگر، Arc از برگه های عمودی (که در نوار کناری یافت می شوند) استفاده می کند. نوار کناری شامل تمام عملکردهای مرورگر علاوه بر پنجره مرور است.
Arc از یک نوار کناری برای ذخیره تمام بخش‌های مرورگر - از جمله نوار جستجو، فهرست برگه‌ها و بوک مارک ها - به غیر از پنجره مشاهده استفاده می‌کند. نوار کناری همچنین شامل کنترل ‌هایی برای پخش صدا است. این قابلیت همچنین با نرم افزار تماس ویدیویی، مانند Google Meet، کار می کند.
نوار جستجوی موجود در Arc از نظر عملکرد و طراحی مشابه ویژگی Spotlight اپل است که به‌طور معمول می‌توان از آن برای جستجوی وب‌سایت‌ها و نشانی‌های اینترنتی استفاده کرد. می‌توان تب ها را پین نمود، از تب ها کپی ایجاد کرد و به تاریخچه مرورگر دسترسی داشت. Arc شامل یک مسدودکننده تبلیغات داخلی اختیاری است و شرکت مرورگر ادعا می‌کند که داده‌های جستجوی کاربر را به اشتراک نمی‌گذارد.

قابلیت های کلیدی مرورگر Arc:

  • قابلیت Spaces:
    تب ها در Arc را می‌توان در " فضاها یا Spaces " قرار داده و سازماندهی کرد و به این فضاها، تِم ها و پروفایل های مختلفی از مرورگر را اعمال کرد. تب ‌ها در فضاها را می‌توان در یک نمای تقسیم‌شده -با حداکثر چهار تب- در هر پنجره قرار داد. می‌توان آن ها را پین کرد، که در این صورت در یک ناحیه برچسب‌دار در نوار کناری قرار میگیرند. تب های پین نشده پس از مدتی ناپدید می‌شوند (البته این قابلیت می‌تواند در تنظیمات تغییر داده شود یا غیرفعال شود) اما می‌توان آن‌ها را در بخش «Archived Tabs» بازیابی کرد. علاوه بر این می توان نام تب ها را تغییر داد.
  • قابلیت Easel:
    Arc شامل چندین برنامه داخلی است، از جمله یک عملکرد "Easel" که می تواند برای جمع آوری تصاویر صفحه وب و URL ها استفاده شود. قابلیت Easel شامل ابزارهایی برای تایپ و طراحی است که حتی می توان آن را با افراد دیگر به اشتراک گذاشت. جدا از برنامه‌های داخلی، Arc همچنین با سایر برنامه‌های وب مانند Gmail و Google Calendar ادغام می‌شود.
  • قابلیت Boosts:
    Arc به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ویژگی "Boosts" نحوه مشاهده وب‌سایت‌ها را سفارشی کنند. Boosts مشابه برنامه‌های افزودنی مرورگر عمل می‌کنند، اما به کاربر اجازه می‌دهند تا تجربه خود را با استفاده از CSS، HTML و جاوا اسکریپت به‌طور کامل سفارشی کند. در این قابلیت، Arc برای سفارشی سازی صفحات وب، در قالب یک رابط کاربری ساده به کاربر اجازه می دهد رنگ وب سایت را تغییر دهد، فونت ها را تغییر دهد و بخش ها را با استفاده از کنترل "zap" حذف کند.
  • قابلیت Air Traffic Control:
    این ویژگی Arc به کاربران امکان می دهد انتخاب کنند که یک لینک خاص در کدام space شود. کاربران می‌توانند چیزی را ایجاد کنند که «Rroute» نامیده می‌شود که مشخص می‌کند وقتی لینک از سورس خارجی باز می‌شود، در کدام Space باز شود. ویژگی "Air Traffic Control" را می توان از تنظیمات Arc > Links > Air Traffic Control به دست آورد و تغییر داد.

دانلود Arc (web browser) v1.21.0 - دانلود آرک، مرورگر وب

💿 نام نرم افزارArc (web browser)
📌 شماره نسخهv1.21.0
📁 دسته بندیمرورگر اینترنت
💾 حجم فایل2 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1403/2/15
📊 تعداد دانلود989
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Arc (web browser) چیست؟

آرک یک مرورگر وب رایگان و مبتنی بر کروم است که قابلیت های زیادی را برای کاربرانش به ارمغان می آورد.

آخرین ورژن نرم افزار Arc (web browser) را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Arc (web browser) به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

کلمات کلیدی Arc (web browser): The Browser Company, Arc web browser, Arc browser, دانلود مرورگر ارک, دانلود آرک, Arc برای ویندوز, مرورگر اینترنت Arc, The Browser Company full software collection, فاث ذقخصسثق زخپحشدغ, فاث ذقخصسثق زخئحشدغ, دانلود Arc (web browser) دانلود آرک، مرورگر وب, How to crack Arc (web browser), طریقه/روش/راهنمای کرک Arc (web browser), Torrent/Usnet/Buy Arc (web browser), Setup Arc (web browser), Install Arc (web browser), دانلود رایگان نرم افزار Arc (web browser), P30Download Arc (web browser), Danlod/Danload/Donload Arc (web browser), nhkg,n kvl htchv Arc (web browser), Download Arc (web browser) Software, Arc (web browser) for windows, Arc (web browser) Trial, Arc (web browser) last Version/Edition, Arc (web browser) New Version, Arc (web browser) Update, Arc (web browser) Free Full Licensed, Arc (web browser) Repacked, Arc (web browser) Direct Download Link (DDL), Arc (web browser) Crack, Get Arc (web browser), Arc (web browser) Keygen, Arc (web browser) Patch, Arc (web browser) Serial, Arc (web browser) Portable, برنامه Arc (web browser), 1.21.0, Arc, The Browser Company, internet, internet browser, web browser, آرک, مرورگر اینترنت, نرم افزار Arc, Arc is a freeware web browser that is based on Chromium with built-in applications and features., شقز (صثذ ذقخصسثق), شقز (صثذ ذقخصسثق), خرید Arc (web browser), به روز ترین ورژن Arc (web browser), آخرین ورژن Arc (web browser), آخرین نسخه Arc (web browser), جدیدترین ورژن Arc (web browser), جدیدترین نسخه Arc (web browser), 1.21.0, داونلود/دانلد/تورنت آرک یک مرورگر وب رایگان و مبتنی بر کروم است که قابلیت های زیادی را برای کاربرانش به ارمغان می آورد., تحميل, دریافت, دانلود Arc (web browser) v1.0 - دانلود آرک، مرورگر وب, پی سی, پی 30, بهترین Browser, بهترین نرم افزار مرورگر اینترنت, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-05-04
09:54:25