دانلود FontForge v2023-01-01 - نرم افزار ویرایشگر فونت رایگان

دانلود نرم افزارفونت فورج / FontForge

FontForge یک نرم افزار ویرایشگر فونت رایگان و منبع باز است که عمدتاً برای ایجاد و اصلاح فونت ها استفاده می شود. این نرم افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا جنبه‌های مختلف فونت‌ها از جمله شکل‌ها، فاصله‌ها، کرنینگ (عملیات تنظیم فاصلهٔ افقی بین حروف) و موارد دیگر را طراحی، ویرایش و دستکاری کنند، FontForge از طیف گسترده ای از فرمت های فونت، از جمله TrueType، OpenType و PostScript پشتیبانی می کند.
FontForge مجموعه ای جامع از ابزارها را هم برای کاربران مبتدی و هم برای طراحان فونت باتجربه فراهم می کند و به انتخابی محبوب در میان علاقه مندان به فونت، تایپوگراف ها و طراحان گرافیک تبدیل شده است.
به طور کلی، FontForge یک ابزار قدرتمند برای طراحی و ویرایش فونت است که طیف گسترده ای از ویژگی ها و انعطاف پذیری را برای ایجاد فونت های سفارشی برای اهداف مختلف ارائه می دهد. از آنجایی که منبع باز است، به طور مستمر با کمک های کاربران در حال تکامل است و تضمین می کند که با آخرین پیشرفت ها در تایپوگرافی و فناوری فونت به روز می ماند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FontForge:

  • ویرایش گلیف (Glyph Editing):
    کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارهای مختلف طراحی، از جمله منحنی‌های Bézier، طراحی خط و غیره، حروف‌های خاص را ایجاد و ویرایش کنند.
  • متریک و کرنینگ (Kerning):
    FontForge به کاربران این امکان را می دهد که فاصله و کرنینگ کاراکترها را در یک فونت تنظیم کنند تا از تراز و خوانایی مناسب اطمینان حاصل کنند.
  • تبدیل فونت:
    این نرم افزار از واردات و صادرات فونت ها در فرمت های مختلف پشتیبانی می کند و به کاربران این امکان را می دهد که فونت ها را بین فرمت های مختلف به راحتی تبدیل کنند.
  • اسکریپت نویسی و اتوماسیون:
    FontForge از طریق زبان برنامه نویسی داخلی خود، پشتیبانی از اسکریپت نویسی را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد کارهای تکراری را خودکار کرده و گردش کار خود را سفارشی کنند.
  • اعتبار سنجی فونت:
    کاربران می توانند فونت های خود را برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای صنعتی و سازگاری با سیستم عامل ها و برنامه های مختلف اعتبارسنجی کنند.

دانلود FontForge v2023-01-01 - نرم افزار ویرایشگر فونت رایگان

💿 نام نرم افزارFontForge
📌 شماره نسخهv2023-01-01
📁 دسته بندیابزار فونت
💾 حجم فایل23 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1403/2/18
📊 تعداد دانلود383
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار FontForge چیست؟

با استفاده از زبان برنامه نویسی داخلی با کمک این ابزار نرم افزاری قدرتمند و کارآمد، فونت های مختلف را تبدیل یا ویرایش کنید.

آخرین ورژن نرم افزار FontForge را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار FontForge به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

کلمات کلیدی FontForge: Edit font, Font, Font editor, Generate font, OpenType, TrueType, Glyph Editing, Kerning, کرنینگ, ویرایش گلیف, ویرایش فونت, ایجاد فونت, طراحی فونت, ویرایشگر فونت, نمایش فونت, نرم افزار FontForge, فونت فورگ, George Williams full software collection, لثخقلث صهممهشپس, لثخقلث صهممهشئس,دانلود FontForge نرم افزار ویرایشگر فونت رایگان, How to crack FontForge, طریقه/روش/راهنمای کرک, Torrent/Usnet/Buy, Setup, Install, دانلود رایگان نرم افزار, P30Download, Danlod/Danload/Donload, nhkg,n kvl htchv, Download FontForge Software, for windows, Trial, last Version/Edition, New Version, Update, Free Full Licensed, Repacked, Direct Download Link (DDL), Crack, Get FontForge, Keygen, Patch, Serial, Portable, برنامه FontForge 2023-01-01, Convert or edit various fonts by using the built-in scripting language with the help of this powerful and efficient software utility , بخدفبخقلث, بخدفبخقلث,خرید FontForge, به روز ترین ورژن, آخرین ورژن, آخرین نسخه, جدیدترین ورژن, جدیدترین نسخه, خرید فونت فورج, به روز ترین نسخه, آخرین نسخه, آخرین ورژن, جدیدترین نسخه, اموزش راهنمای نصب, نسخه نهایی, ورژن جدید, t,kj t,v[, t,kj t,v[,2023-01-01, داونلود/دانلد/تورنت با استفاده از زبان برنامه نویسی داخلی با کمک این ابزار نرم افزاری قدرتمند و کارآمد، فونت های مختلف را تبدیل یا ویرایش کنید., تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار فونت فورج با ترافیک نیم بها, برنامه فونت فورج, برای ویندوز, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان فونت فورج با لینک مستقیم, کرک, کیجن, پچ, پرتابل, بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان, آپدیت, دانلود فونت فورج v2023-01-01 - نرم افزار ویرایشگر فونت رایگان, پی سی, پی 30, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-05-10
20:52:40