دانلود Diffractor v126.0 - نرم افزار سامان دهی سریع عکس و ویدیودانلود Diffractor v126.0 - نرم افزار سامان دهی سریع عکس و ویدیودانلود Diffractor v126.0 - نرم افزار سامان دهی سریع عکس و ویدیو

دانلود نرم افزار Diffractor

نرم افزار Diffractor برای کمک به سازماندهی عکس ها و ویدیوها در رایانه شخصی شما طراحی شده است. این ساده ترین و ساده ترین راه برای افزودن و ویرایش ابرداده است. این نرم افزار می تواند میلیون ها آیتم رسانه ای را مدیریت کند و سریع و سبک است. این می تواند اکثر فرمت های فایل را درک کند و سایر برنامه های رسانه ای را تحسین کند.
این نرم افزار یک راه سریع برای ذخیره و مشاهده تصاویر و صدا/فیلم شما بدون نیاز به برنامه دست و پا گیر برای انجام آن است. Diffractor به شما این امکان را می دهد که رنگ یک عکس را به همراه توانایی تغییر اندازه، چرخش، برش و تنظیم، همه را در یک برنامه سبک و کم حجم، انجام دهید، البته ایندکس و جستجو با استفاده از ابرداده را هم ذکر کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Diffractor:

  • همه چیز را مشاهده کنید
    بدون تغییر برنامه، عکس‌ها، ویدیوها یا فایل‌های صوتی را پخش کنید. از اکثر فرمت ها از جمله عکس های RAW پشتیبانی می کند. هیچ کدک اضافی مورد نیاز نیست.
  • هر چیزی را پیدا کنید
    هر ویژگی ابرداده را جستجو کنید. از نوار کناری برای نمای کلی بر اساس تاریخ، مکان یا نوع فایل استفاده کنید. XMP، IPC، EXIF، ID3 و سایر استانداردهای ابرداده پشتیبانی می شوند.
  • مقایسه و مرتب سازی کنید
    عکس ها و فیلم ها را در کنار هم مقایسه کنید. بهترین موارد را با رتبه‌بندی، برچسب‌ها و پرچم‌ها برجسته کنید. بدها را هرس کنید.
  • ویرایش و اصلاح کنید
    ابرداده‌هایی مانند رتبه‌بندی، برچسب‌ها و مکان‌ها را اضافه یا اصلاح کنید. ویرایش های ساده عکس: تغییر اندازه، چرخش، برش و تنظیم رنگ.
  • هرگز فایلی را از دست ندهید
    Diffractor می داند چه زمانی فایل ها در مجموعه شما وجود دارند. زمانی مفید است که یک کارت حافظه قدیمی پیدا می کنید و می خواهید بدانید که آیا آن فایل ها را دارید یا خیر.
  • همگام سازی کنید
    مجموعه فایل های خود را به صورت خودکار با درایو NAS یا شبکه همگام کنید. همگام سازی می تواند دو جهته باشد - به شما این امکان را می دهد که با تغییرات دیگران همکاری کرده و همگام سازی کنید.