دانلود Geotic Products 2024 - مجموعه نرم افزارهای جمع آوری اطلاعات و مدل سازی حفاری

دانلود نرم افزار Geotic Products

گروه Geotic راه‌حل‌های نرم‌افزاری یکپارچه و به‌روزی را در حوزه مدل‌سازی و تجسم سه‌بعدی، تصویرسازی گودال حفاری، پلت‌فرم ثبت هسته را بعلاوه سیستم سخت‌افزاری دوربین هسته‌ای مدولار ارائه می‌دهد. باید گفت از مرحله جمع‌آوری داده‌های حفاری گرفته تا مرحله مدل‌سازی سه‌بعدی و همچنین تجزیه و تحلیل داده‌ها، Geotic راه‌حل های نرم‌افزاری یکپارچه ای را ارائه می دهد که هر یک در کیفیت و سهولت استفاده بی‌نظیرند.

Geotic مجموعه ای از پنج ابزار نرم افزاری پیشرفته (GeoticMine، GeoticLog، GeoticGraph، GeoticCAD و GeoticField) و همچنین یک سیستم سخت افزاری دوربین اصلی مدولار را ارائه می‌دهد.

برنامه GeoticLog برای وارد کردن اطلاعات نقشه برداری و مکان نگاری استفاده می شود. رابط کاربر پسند آن با اجازه دادن به کاربران برای وارد کردن عناوین، خلاصه ها و حتی توضیحات معمولی (با کمک دیکشنری)، ورودی داده ها را بسیار تسریع می کند. این دیکشنری‌ها که توسط خود کاربران ویرایش می‌شوند، اجازه می‌دهند تا داده‌ها هنگام ورود اعتبارسنجی شوند و نیاز به اصلاحات بعدی را به حداقل می‌رسانند و کیفیت استثنایی داده‌ها را همیشه تضمین می‌کنند. اطلاعات ورودی به روشی ساده و منطقی سازماندهی می شوند و کار را آسان تر می کنند. این برنامه همچنین گزارش های شخصی سازی شده با توجه به نیاز شما تولید می کند. داده ها در فرمت Access یا SQL ذخیره می شوند و در یک نمودار شماتیک بصری سازماندهی می شوند و تولید نمودارها و طرح های موضوعی را آسان تر می کند.

با استفاده از GeoticSection می توانید از پایگاه داده Geotic خود طرح ها و بخش هایی را ایجاد کنید. GeoticSection در سال 2022 جایگزین GeoticGraph شد. GeoticSection تمام قابلیت‌هایی را که برای ایجاد بخش‌های باکیفیت نیاز دارید را برایتان فراهم می کند.

GeoticMine ابزار ایده آلی برای مدل سازی پیچیده زمین شناسی سه بعدی به طور مستقیم از پایگاه های داده Geotic است. در حال حاضر این تنها نرم افزار مدل سازی است که نقطه خاصی را در رد سوراخ حفاری در یک محیط سه بعدی با یک عکس خطی و جغرافیایی ارجاع داده شده در زمان واقعی متصل می کند. علاوه بر قابلیت‌های مدل‌سازی پیشرفته، GeoticMine شما را قادر می‌سازد تا بخش‌ها و برجستگی‌های عمودی، شیبدار یا افقی را به سادگی ایجاد کنید.

برنامه GeoticCAD برای تفسیر و افزودن نکات نهایی به نقشه های بخش ایجاد شده توسط GeoticSection طراحی شده است. مشابه اتوکد، GeoticCAD یک محیط کاری آشنا را برای شما فراهم می کند. این نرم افزار به لطف موتور طراحی یکپارچه خود از بسیاری از محصولات رقیب متمایز است. شما نیازی به نصب اتوکد ندارید. GeoticCAD نه تنها با تمام فرمت های پشتیبانی شده توسط GeoticGraph مانند JPG، PNG، DWG، TIF، PGN و ... کار می کند، بلکه نقطه قوت اصلی آن در استفاده از فرمت فایل VDML خود Geotic است.

دانلود Geotic Products 2024 - مجموعه نرم افزارهای جمع آوری اطلاعات و مدل سازی حفاری

💿 نام نرم افزارGeotic Products
📌 شماره نسخهv2024
📁 دسته بندیتخصصی/مهندسی
💾 حجم فایل199 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1403/3/18
📊 تعداد دانلود739
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Geotic Products چیست؟

Geotic مجموعه ای از پنج ابزار نرم افزاری پیشرفته (GeoticMine، GeoticLog، GeoticGraph، GeoticCAD و GeoticField) و همچنین یک سیستم سخت افزاری دوربین اصلی مدولار را ارائه می‌دهد.

آخرین ورژن نرم افزار Geotic Products را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Geotic Products به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Geotic Products چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Geotic Products در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Geotic Products: Geotic Apps, drilling, Drilling Engineering, geological modelling, Geotic, نرم افزار حفاری, حفاری, شبیه سازی حفاری, مهندسی معدن, مهندسی حفاری, انالیز حفاری‌, حفاری‌ عمیق, طراحی حفاری‌, تصویرسازی گودال حفاری, مدلسازی گودال حفاری, نرم افزار های جئوتیک, GeoticCAD, GeoticMine, GeoticSection, GeoticLog, , ALS full software collection, شمس, شمس,دانلود Geotic Products مجموعه نرم افزارهای جمع آوری اطلاعات و مدل سازی حفاری, How to crack Geotic Products, طریقه/روش/راهنمای کرک, Torrent/Usnet/Buy, Setup, Install, دانلود رایگان نرم افزار, P30Download, Danlod/Danload/Donload, nhkg,n kvl htchv, Download Geotic Products Software, for windows, Trial, last Version/Edition, New Version, Update, Free Full Licensed, Repacked, Direct Download Link (DDL), Crack, Get Geotic Products, Keygen, Patch, Serial, Portable, برنامه Geotic Products 2024, Geotic operates a portfolio of five cutting-edge tools (GeoticMine, GeoticLog, GeoticGraph, GeoticCAD and GeoticField) as well as a modular core camera hardware system., لثخفهز حقخیعزفس, لثخفهز حقخیعزفس,خرید Geotic Products, به روز ترین ورژن, آخرین ورژن, آخرین نسخه, جدیدترین ورژن, جدیدترین نسخه, 2024, داونلود/دانلد/تورنت Geotic مجموعه ای از پنج ابزار نرم افزاری پیشرفته (GeoticMine، GeoticLog، GeoticGraph، GeoticCAD و GeoticField) و همچنین یک سیستم سخت افزاری دوربین اصلی مدولار را ارائه می‌دهد., تحميل, دریافت, دانلود جئوتیک پروداکت 2024 - مجموعه نرم افزارهای جمع آوری اطلاعات و مدل سازی حفاری, پی سی, پی 30, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-06-07
11:58:57