محبوب ترین بازی های رایگان ایکس باکس؛ معرفی 10 بازی معروف

اگر می‌خواهید بهترین تجربه را از خرید کنسول Xbox داشته باشید، باید به‌دنبال بازی های رایگان ایکس باکس باشید. این کنسول یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی در دنیا بوده و توانسته محبوبیت فوق‌العاده‌ای را کسب کند.

بازی های مختلفی در آن وجود دارند که بسیاری از آن‌ها پولی هستند؛ اما عناوینی را نیز می‌توانید در این کنسول پیدا کنید که به‌طور کامل رایگان بوده و دریافت آن‌ها هزینه‌ای جز پول اینترنت نخواهد داشت. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب بهترین این بازی‌ها را باهم ارزیابی کنیم.

بازی Apex Legends؛ معروف‌ترین بازی ایکس باکس

یکی از محبوب‌ترین بازی های رایگان xbox series s که باید برای بازی های رایگان ایکس باکس به شما معرفی کنیم، بازی ایپکس لجندز نام دارد. پس‌ از خرید ایکس باکس سری اس باید این بازی را خریده و علاوه‌بر گرافیک جذاب، از مسابقات عالی، چالش‌های منحصربه‌فرد و اسلحه‌های خاص آن لذت ببرید.

نصب بازی Brawlhalla در ایکس باکس

اگر به‌دنبال نصب بازی های رایگان ایکس باکس هستید، باید این بازی را نیز در لیست خود قرار دهید. این بازی توسط یوبی سافت ساخته شده و در سبک نقش‌آفرینی و مبارزه است. المان‌های آن فوق‌العاده خاص بوده و گرافیکی که در آن مشاهده می‌کنید جذابیت‌های ظاهری زیادی دارند.

Call of Duty: Warzone 2؛ یکی از عالی‌ترین بازی های ایکس باکس

بازی وارزون 2 یکی از بهترین بازی های رایگان ایکس باکس است که بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی رایگان ایکس باکس، از گرافیکی فوق‌العاده واقعی برخوردار بوده و نقشه‌های آن جذاب، بزرگ و چالش برانگیز هستند.

Dauntless؛ به‌یادماندنی‌ترین بازی Xbox

گیم دیگری که می‌خواهیم در این بخش به‌عنوان بازی های رایگان ایکس باکس سری اس به شما معرفی کنیم بازی دانتلس نام دارد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی را باید پس‌از خرید این کنسول و دسته ایکس باکس تهیه کنید.
باید گفت که این محصول به‌دلایل گوناگونی به‌عنوان یکی از بازی های رایگان ایکس باکس شناخته می‌شود. مکانیزم اصلی این بازی بر پایه نابودی هیولاها بوده و قابلیت‌های لوت کردن، ارتقای تجهیزات و آماده ‌شدن برای مبارزه‌های گوناگون را به شما ارائه می‌دهد.

بازی Destiny 2 در Xboxهای جدید

در لیست بازی های رایگان ایکس باکس وان اس باید به بازی دستنی 2 اشاره کنیم. این بازی که یکی از بازی های رایگان ایکس باکس شناخته می‌شود توسط شرکت‌های اکتیویژن و بانجی تولید شده و یک بازی شوتر و جذاب به‌حساب می‌آید. قیمت این بازی در ابتدا 60 دلار بود.
اما پس‌از گذشت 2 سال شرکت بانجی تصمیم گرفت تا آن را به‌صورت رایگان ارائه کند. دلیلی که لیست بازی های رایگان گیم پس شامل این محصول می‌شوند این است که گرافیک شخصیت‌های آن واقع گرایانه و جذاب بوده و حالت‌های مختلفی را به شما ارائه می‌کند.

eFootball 2023؛ خاص‌ترین بازی ایکس باکس

شرکت کونامی توانسته با ارائه بازی eFootball 2023 خود را در لیست بازی های رایگان ایکس باکس قرار دهد. باید گفت که این محصول جزء بهترین بازی های رایگان ایکس باکس بوده و در سبک مسابقات فوتبالی عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد.
باید در نظر بگیرید که گرافیک آن جذاب بوده و ساختار آن طی نسخه‌های قبلی پیشرفته داشته است. شرکت کونامی سعی خود را کرده تا این بازی را از هر نظر برترین نسخه جلوه دهد. به‌طور مثال، گیم‌پلی تیم‌ها و بازیکن‌های مختلف تقویت داشته و گرافیک آن نیز نسبت به موارد قبلی بهتر شده است.

Fallout Shelter و طرف‌داران آن در Xbox

اگر از بین انواع کنسول بازی کنسول ایکس باکس را انتخاب کردید، باید سراغ یکی از بازی های رایگان ایکس باکس رفته و فال آوت شل‌تر را تهیه کنید. این محصول جزوی است بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری اس بوده و گرافیک آن 2 بعدی اما جذاب است.
این محصول در سبک استراتژی بوده و شرکت معروف بتسدا آن را تولید می‌کند. بازیکنانی که نسبت به اجرای این بازی اقدام می‌کنند باید مدیریت زندگی افرادی که در پناهگاه قرار گرفته‌اند را برعهده بگیرند. حفظ امنیت و زندگی مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر از مهم‌ترین وظایف شما به‌شمار می‌رود.

مسابقه‌های جذاب Fall Guys در ایکس باکس

بعید است که نام فال گایز را نشنیده باشید. این محصول یکی از بازی های رایگان ایکس باکس بوده و در لیست بازی های رایگان ایکس باکس قرار گرفته است. شما می‌توانید با نصب آن روی کنسول خود بهترین تجربه را از مسابقات و چالش‌های خاص کسب کنید.
این بازی در ابتدا پولی بوده و باید برای خرید آن هزینه‌ای می‌پرداختید؛ اما به‌دلیل محبوبیت فوق‌العاده‌ای که پیدا کرد، شرکت سازنده آن یعنی مدیاتونیک این تصمیم را گرفت که در پلتفرم‌های مختلف این بازی را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار بدهد.

تجربه‌ای عالی در Xbox با بازی Fishing Planet

اگر به این فکر می‌کنید که چگونه بازی های رایگان ایکس باکس وان را بگیریم، باید بدانید که این بازی‌ها در پلتفرم‌های مختلف مانند گیم پس موجود هستند. بازی فیشینگ پلانت نیز به همین صورت است. این محصول در سبک ماهیگیری و ورزشی است.
اگر علاقه خاصی به ماهی گرفتن دارید، باید این محصول که جزء بازی های رایگان ایکس باکس به‌شمار می‌رود را تهیه کرده و از گیم‌پلی شبیه به واقعیت آن نهایت لذت را ببرید. این بازی آنلاین بوده و نیازی به داشتن اشتراک ندارد. گرافیک بصری آن فوق‌العاده زیبا است.

بازی Fortnite در Xbox

در آخر نیز باید فورتنایت را به‌عنوان یکی از بهترین بازی های رایگان ایکس باکس به شما معرفی کنیم. قطعا با این بازی محبوب و مشهور که توسط اپیک گیمز توسعه داده شده آشنایی کامل دارید. این محصول یک بازی شوتینگ بوده و گرافیک انیمیشنی جذابی دارد.
بتل‌رویال آن چالش‌های مختلفی داشته و می‌توانید در نقش بزرگ آن با دیگر بازیکنان مسابقه بدهید. اگر برایتان سوال است که چگونه بازی های پولی ایکس باکس را رایگان دانلود کنیم، باید برای این کار به گیم پس یا پلتفرم‌های دیگر مانند اپیک گیمز رفته و به‌راحتی آن‌ها را دانلود کنید. فرایند نصب آن‌ها نیز با سرعت بالا انجام خواهد شد.

خرید کنسول Xbox با بهترین قیمت از تکنولایف

به‌دنبال این هستید که جدیدترین و خاص‌ترین بازی های رایگان ایکس باکس را تهیه کنید؟ باید از قبل این کنسول را از تکنولایف بخرید. بهترین قیمت خرید کنسول xbox در فروشگاه تکنولایف موجود است. این فروشگاه محصولات گوناگونی را موجود کرده که هرکدام با بهترین شرایط قیمتی و گارانتی‌های معتبر ارائه می‌شوند.