آموزش هوش مصنوعی برای تولید تصاویر حرفه ای و ویدئو های جذاب کاملا رایگان و به زبان فارسی

دانلود آموزش هوش مصنوعی برای تولید تصاویر حرفه ای و ویدئو های جذاب کاملا رایگان و به زبان فارسی

بزرگترین و کامل ترین مجموعه آموزش جامع هوش مصنوعی، برای اولین بار در ایران، تولید انواع تصاویر و ویدئو با استفاده از هوش مصنوعی و بدون محدودیت. تولید تصاویر جذاب و ویدئو های حرفه ای در استایل های متفاوت، چالش این روز های شرکت های فعال در زمینه ی هوش مصنوعی. با توجه به تاثیرگذاری چشم گیر و بی حد و مرز هوش مصنوعی در زمینه ی تولید محتوا، و البته بعد از موسیقی و ساخت تصاویر، این بار نوبت به ساخت محتوای ویدئویی حرفه ای با A.I میرسه . جایی که قدرتمند ترین موتور های دنیا روزانه ابزار های جدیدی رو برای عرض اندام در این رشته، به بازار ارائه میدهند.

ولی چالش اصلی اینجاست: ساخت ویدئو در استایل های متفاوت.
تمام موتور ها را فراموش کنید . بیاین خودمون رو گول نزنیم . موتور هایی نظیر Runway و Sora و ... توانایی تولید ویدئوی حرفه ای در سبک های مختلف و با کاراکتر های یکسان و مشخص ندارن . پس نیاز به یک ابزار قدرتمند جدید، بدون محدودیت و البته کاملا رایگان داریم .

Stable Video Diffusion 2024 بر پایه ی Comfy UI:

کاملا رایگان - بدون محدودیت- قابلیت مانور بالا - استفاده از ابزار های مختلف Control Net - استفاده از کاراکتر های یکسان و مشخص - قابلیت تبدیل متن به ویدئو -  قابلیت تبدیل ویدئو به ویدئو - تبدیل عکس به ویدئو - ساخت ویدئو های تبلیغاتی - ترکیب و ساخت ویدئو های مورف - ساخت ویدئو های واقع گرایانه - تولید ویدئو های کارتونی و سایر استایل ها تنها بخش کوچکی از هزاران قابلیت این مجموعه خواهد بود.

ویژگی های این مجموعه:
- حدود 6 ساعت آموزش روان فارسی
- از نصب و فعال سازی تا خروجی گرفتن
- قابلیت اجرای آفلاین و همچنین اجرا بر روی سیستم های ضعیف
- آموزش کامل و قدم به قدم جدید ترین موتور های هوش مصنوعی در قابل Comfy UI
- کار با پرامپت ها
- ساخت تصاویر فوق حرفه ای و کار با تنظیمات آن
- ساخت تصاویر از کاراکتر های خاص
- قابلیت های تبدیل متن به تصویر - تصویر به تصویر و ...
- تولید محتوای بصری در استایل های مختلف
- کار با ابزار های مختلف Control Net نظیر : Canny - Depth - Openpose و ...
- کار با موتور قدرتمند Stable Video Diffusion 2024
- ساخت ویدئو های جذاب در Comfy UI
- ساخت ویدئو های تبلیغاتی
- ساخت ویدئو های واقع گرایانه
- ساخت ویدئو های کارتونی
- تولید انواع انیمیشن ها بدون Flicker
- ساخت انیمیشن از یک کاراکتر با حرکات مشخص و قابل ویرایش
- تبدیل متن به ویدئو - تصویر به ویدئو - ویدئو به ویدئو
- کار با Lora
- ساخت ویدئو های ترکیبی با استفاده از تکنیک Morph
- قابلیت Inpaint و ویرایش تصاویر ساخته شده
- تکنیک های مختلف Upscale
- کار با ابزار Supir برای افزایش بی نظیر جزئیات تصویر
- ساخت کاراکتر با چهره و استایل مشخص با استفاده از IPAdapter
- Instant ID
- کار با انواع LCM ها
- کار با موتور Animediff
- نور پردازی تصویر و ویدئو
- کار با Midjourney 6 بدون نیاز به تهیه ی اشتراک
- کار با موتور های Luma و Runway
- بدون نیاز به خرید اکانت و اشتراک خارجی

Comfy UI

در این مجموعه تمامی موتور های موجود در زمینه ی ساخت تصاویر و ویدئو درون محیط Comfy UI آموزش داده شده و ویژگی هایی نظیر: سرعت چند برابری نسبت به سایر موتور ها - سیستم Node Base - امکان تغییر و ویرایش در هر نقطه ار کار - امکان ذخیره سازی و بارگزاری پروژه - نصب و راه اندازی انواع مدل ها و Extension ها درون فایل منیجر - رابط کاربری حرفه ای و ... را دارا می باشد.

یک پکیج همه کاره:
با توجه به جامع بودن این مجموعه تمامی مباحث از پایه تا پیشرفته آموزش داده شده اند و در نتیجه این دوره برای هنرجویانی که سابقه کار با هوش مصنوعی دارند و همچنین کسانی که برای اولین بار با هوض مصنوعی کار میکنند پیشنهاد می شود و نحوه ی تسلط بر پیشرفته ترین مدل های موجود در زمینه ی ساخت ویدئو و تصاویر را به ما یاد می دهد.

در ادامه به معرفی تنها بخشی از قابلیت های این مجموعه خواهیم پرداخت:

آموزش جامع و قدم به قدم Comfy UI:
بدون شک قدرتمند ترین ابزار کنترل موتور های هوش مصنوعی، که به منظور سرعت بالا - قابلیت مانور فوق العاده برای ساخت تصویر و ویدئو - وورک فلو روان و همچنین ابزار های داخلی بی نظیر مانند فایل منیجر و ذخیره سازی پروژه، محبوبیت خاصی میان AI Artist ها دارد.

در ابتدا به صورت قدم به قدم با این موتور به ظاهر پیچیده ولی آسان در یادگیری آشنا خواهیم شد.

کار با انواع موتور ها:
روز به روز به تعداد مدل موتور (چک پوینت) های مختلف در مارکت اضافه میشه . چک پوینت های قدرتمندی که در هر سبک و استایلی نیاز های شمارو به صورت کامل برطرف میکند . شما میتوانید هر تعداد چک پوینت را درون Comfy UI وارد کنید، آن ها را با هم ترکیب کنید و به نتایج فوق العاده برسید.
تمامی چک پوینت ها در زمینه ی ساخت ویدئو نیز فعال می باشند.

کار با LORA:
با استفاده از LORA ، به عنوان یک فیلتر بر روی چک پوینت ها، میتونیم قابلیت تولید استایل به شکل رندوم را کاملا کنترل و متوقف کنیم و به نتایج بسیار دقیقی متناسب با اهداف پروژه برسیم.

کنترل نت -2024 Control Net:
کنترل همه چیز در کنترل نت.
Comfy ui به خاطر مانور پذیری فوق العاده، یک پلتفرم فوق العاده برای اجرای ابزار های مختلف Control Net مانند : Depth - Canny - Open pose - Recolor - Ipadapter - Ipadapter 2 - Lineart و ... می باشد که به صورت کامل در مورد این ابزار ها توضیح داده شده است.

خفن ترین و منعطف ترین مدل تولید ویدئو در هوش مصنوعی!
همیشه ما با در شبکه های اجتماعی با آموزش های مختلف ساخت ویدئو با استفاده از AI روبرو میشیم . ابزار های کاملا سطحی که علاوه بر محدودیت های بیشمار، امکان کنترل ویدئو و عناصر درون آن را به شما نمیدهد . بنابراین امروز با Stable Video Diffusion 2024 روبرو هستیم . ابزاری که حتی در حالت آفلاین هم می توانید ویدئو های خاص خود را بدون محدودیت و با ابزار های ویژه و البته بالاترین کیفیت تولید کنید.

ساخت ویدئو های ترند Morph:
با استفاده از قابلیت جدید Comfy ui ، شما میتوانید با ترکیب چند تصویر به راحتی هر چه تمام تر ویدئو های فوق العاده در استایلی متنوع و جذاب بسازید . این سبک ویدئو ها برای تبلیغات حرفه ای و خاص گزینه ی مناسبی می باشند.


تبدیل یک کاراکتر مشخص به یک کاراکتر متحرک (انیمیشن سازی با چند کلیک):

برای تبدیل یک عکس ساده به یک کاراکتر متحرک همه ی ما همیشه به نرم افزار های انیمیشن سازی و ابزار های ریگینگ آن پناه می بردیم . این بار قضیه فرق کرده و در نسل جدید هوش مصنوعی شما میتونید کاراکتر مورد نظرتان را معرفی کنید و با توجه به الگوی حرکتی که خودتان آن را اماده می کنید، کاراکتر انتخاب شده را انیمیت کنید!

کار با AnimeDiff و ساخت انیمیشن:
تبدیل متن به انیمیشن - تبدیل ویدئو به انیمیشن با هر عنوان و استایلی و بدون هیچ محدودیتی!
کاری که Anime Diff به عنوان یک موتور جدید برای شما در Comfy ui انجام میدهد . که در کنار سایر ابزار های کنترل نت و همچنین IPAdapter ، میتوانید ثبات بیشتری را در انیمیشن خروجی داشته باشید.

کار با Supir :
همیشه همه ی ما با ابزار های Upscaler به منظور افزایش سایز و کیفیت تصاویر آشنا شدیم . البته این ادعا درست می باشد . ولی درمورد افزایش رزولیشن و تراکم پیگسلی با در نظر گرفتن مدل انتخاب شده . ولی جزئیات چی؟ اینجا Supir به عنوان یک ابزار افزایش جزئیات و کیفیت تصاویر وارد می شود . ابزاری که حتی شما میتوانید با استفاده از آن، تصاویر پیکسلی رو به خوبی باز سازی کنید . قابلیت Restore و Tile Restore به منظور باز سازی پیکسل های از دست رفته در این اکستنشن، استفاده می شود.

کار با  IPAdapter 2 - Reactor:
ساخت صحنه های الهام گرفته از یک کاراکتر مشخص با قابلیت انتقال چهره - لباس و ... .

میدجرنی 6:
همه ی ما  عنوان Midjourney را به دفعات شنیدیم . ابزاری که این بار به شکل کامل تر و بدون نیاز به تهیه ی اشتراک، میتوانید در محیط Comfy ui داشته باشید (شبیه ساز)

توجه: برای اجرای آفلاین این موتور، حداقل سیستم مورد نیاز به شرح زیر می باشد:
کارت گرافیک : 6 گیگابایت (ترجیحا Nvidia)
رم: 12 گیگابایت از نوع حافظه DDR4
پردازنده: Intel Cori5 یا AMD Ryzen 4 یا بالاتر
حافظه: نیاز به حداقل 10 گیگابایت فضای خالی هارد دیسک
توجه داشته باشید که حداقل مشخصات سیستم ارتباط مستقیمی با سمپل و رزولیشن ورودی شما در موتور استیبل دیفیوژن دارد. هر چقدر مقدار سمپل و جزئیات تصویر و همچنین ابعاد آن افزایش یابد، طبیعتا به پردازنده ی گرافیکی بهتری برای رندر تصویر نیاز می باشد.

ولی نگران نباشید!

در صورتی که به سیستم مورد نیاز برای اجرای استیبل دیفیوژن دسترسی ندارید، میتوانید به راحتی از نسخه ی آنلاین با سرعت فوق العاده بدون هیچ گونه محدودیت و بر روی هر سیستم عاملی (ویندوز - اندروید - آی او اس - مک - لینوکس و ...) استفاده کنید. این سرویس کاملا رایگان می باشد.

نکته: آموزش های این مجموعه فقط روی  سیستم عامل ویندوز و اندروید  قابل مشاهده می باشد اگر کاربر سیستم عمل مکینتاش هستید نمی توانید آموزش ها را در محیط مک مشاهده کنید.


- برنامه: SD Comfy UI 2024
– محتویات:
 آموزش ویدئویی به زبان فارسی + پروژه و فایل های مورد نیاز جهت تمرین

قبل از خرید پیش نمایش ویدئویی این آموزش مشاهده کنید:

کلمات کلیدی: هوش مصنوعی, آموزش میدجورنی, آموزش تولید تصاویر هنری, آموزش هوش مصنوعی, آموزش هوش مصنوعی برای تولید تصاوی, دانلود آموزش آموزش هوش مصنوعی برای تولید تصاویر حرفه ای و ویدئو های جذاب کاملا رایگان و به زبان فارسی, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, هوش مصنوعی, آموزش میدجورنی, آموزش هوش مصنوعی, آموزش تولید تصاویر هنری, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, 3D & Animation, Graphic & Design, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca i,a lwk,ud fvhd j,gdn jwh,dv pvti hd , ,dnm, ihd [bhf :hlgh vhd"hk , fi cfhk thvsd, hl,ca i,a lwk,ud fvhd j,gdn jwh,dv pvti hd , ,dnئ, ihd [bhf :hlgh vhd'hk , fi cfhk thvsd,آموزش هوش مصنوعی برای تولید تصاویر حرفه ای و ویدئو های جذاب کاملا رایگان و به زبان فارسی,
2024-09-08
20:37:04

آموزش هوش مصنوعی برای تولید تصاویر حرفه ای و ویدئو های جذاب کاملا رایگان و به زبان فارسی

📁 دسته بندیگرافیک و طراحی
💾 حجم فایل4780 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1403/4/16
📊 تعداد دانلود3,870
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها