معرفی بهترین هتل ‎های اصفهان از دید کاربران

اصفهان یکی از مقاصد اصلی گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی است. این شهر زیبا قدمتی دیرینه و آثار تاریخی و فرهنگی بسیار ارزشمندی دارد. این شهر زیبا یکی از استان‌های مرکزی کشور ما است و سالانه میزبان گردشگران بسیاری است. همین امر باعث شده است تا علاوه‌بر مکان‏های تفریحی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی متناسب با بودجه‏های مختلف در سطح شهر برای اقامت مسافران فراهم شود. اگر می‏خواهید درباره بهترین هتل‎ های اصفهان از دید کاربران اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین هتل‏ های اصفهان از نظر مسافران

همانطور که می‏دانید شهر اصفهان به‎دلیل توریستی بودن دارای انواع هتل‌‏ها، بوتیک هتل، اقامتگاه سنتی و … است. مسافران این امکان را خواهند داشت که متناسب بابودجه و نیاز خود بهترین هتل را انتخاب کنند. درواقع بهترین هتل از نظر مسافران به عوامل مختلفی مانند امکانات هتل، موقعیت مکانی مناسب، خدمات ویژه، زیبایی اتاق‌ها و … بستگی دارد. چند مورد از هتل اصفهان که دارای ویژگی‌های خوبی از دید کاربران است به‎شرح زیر است:

هتل آسمان اصفهان

یکی از بهترین هتل‎های اصفهان، هتل آسمان است که مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. این هتل دارای مساحتی به متراژ 9000 متر است. هتل آسمان بسیار شیک است و در طراحی آن از بهترین استانداردهای روز استفاده شده است. دسترسی این هتل برای مسافران بسیار عالی است و خدمات خوبی را به مسافران ارائه می‏دهد. در این هتل شما این امکان را خواهید داشت که انواع اتاق‏های دو تخته، یک تخته و حتی سوییت رویال هم رزرو کنید. پذیریش این هتل به‎صورت 24 ساعته است و شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید. 

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان یکی از هتل‏های معروف شهر اصفهان است که توانسته است خاطرات به‎یاد ماندنی را در ذهن مسافران به جای بگذارد. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های اصفهان و از بزرگترین هتل‌های کشور است. هتل عباسی اصفهان در ابتدا مانند کاروانسرا بود و توسط شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و بعد از ساخت آن را به مادر شاه پیشکش کردند. این هتل دارای معماری ایرانی و سنتی است و همین امر باعث شده است که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد. هتل عباسی 225 اتاق و واحد اقامتی و 4 تالار پذیرایی دارد. برخی از امکانات این هتل شامل کافه و رستوران، استخر، پارکینگ، اینترنت رایگان، آژانس مسافرتی، کتابخانه، اتاق چمدان، چایخانه، مرکز خرید، تاکسی سرویس، صندوق امانات و... است.

هتل عباسی اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره یکی دیگر از بهترین هتل‏های اصفهان از دید کاربران یا مسافران است. معماری این هتل ترکیبی از معماری مدرن و سنتی است. پرسنل و تیم حرفه‎ای این هتل توانسته‎اند خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای میهمانان خود رقم بزنند. هتل ستاره یکی از هتل‏های مقرون‌به‌صرفه شهر اصفهان محسوب می‎شود. موقعیت مکانی این هتل برای مسافران بسیار عالی است، طوری‏که شما می‌توانید با ده دقیقه پیاده‌روی، خود را به جاذبه‌های گردشگری اصفهان مانند میدان نقش جهان، باغ چهلستون، کاخ عالی قاپو و مسجد جامع اصفهان برسانید.

هتل عطار اصفهان

هتل عطار اصفهان به‏دلیل معماری سنتی و طراحی زیبایی که دارد، از محبوبیت بسیاری بین مسافران برخوردار است. این هتل دارای 10 سوئیت دو نفره و 2 سوئیت چهار نفره با امکانات مجهز برای رفاه حال مسافران است. برخی از امکانات این هتل شامل استخر و جکوزی، حمام سنتی، حمام ترکی، سالن ورزشی، اینترنت رایگان، پارکینگ، تاکسی سرویس، صندوق امانات و ... است. وجود این امکانات مناسب باعث شده است که هتل عطار اصفهان جز یکی از بهترین هتل‎های اصفهان از دید کاربران باشد و مسافران بتوانند، اقامتی دلنشین و آرام در این هتل زیبا را تجربه کنند.

هتل عطار اصفهان

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر در حاشیه رودخانه زاینده رود و در نزدیکی پل تاریخی سی و سه پل قرار دارد. این هتل یک هتل بین المللی 5ستاره و از بهترین هتل‏های اصفهان است. هتل پارسیان کوثر یکی از جذاب‎ترین مقاصد اقامتی در اصفهان از دید کاربران است. این هتل دارای مساحت 11 هزار مترمربع و 130 اتاق دارد که بعد از بازسازی آن 40 اتاق جدید به تعداد اتاق‏های اصلی هتل اضافه شده است. امکانات این هتل شامل انواع رستوران‏های سنتی و مدرن، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و سایر امکانات تفریحی است. هتل پارسیان کوثر اصفهان یکی از بهترین هتل‏های اصفهان است که امکان دسترسی آسان و راحتی به مکان‏های دیدنی شهر اصفهان دارد.

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان در ابتدای خیابان چهارباغ پایین قرار دارد. این هتل دسترسی بسیار خوبی به میدان نقش جهان و چهل ستون و هشت بهشت دارد و این امکان برای مسافران فراهم است که لذت پیاده‌روی از چهارباغ تا زاینده رود و سی و سه پل را تجربه کنند. هتل پیروزی اصفهان 3طبقه و 94 واحد اقامتی دارد. برخی از امکانات این هتل شامل رستوران، کافی شاپ، سالن همایش و کنفرانس، اینترنت رایگان و … است. همچنین رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‏کند.

هتل قصر منشی اصفهان

یکی از بزرگترین هتل‏های اصفهان که نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است، هتل قصر منشی است. این هتل دارای معماری زیبا و تاریخی است و از دوره قاجار به‏عنوان قصری برای مقامات اصفهانی ساخته شده است. هتل قصر منشی اصفهان مکانی بسیار لوکس و شیک برای اقامت گردشگران است. این هتل خدمات خوبی را برای رفاه حال مشتریان فراهم کرده است. موقعیت مکانی این هتل برای مسافران بسیار عالی است و دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری اصفهان مانند مسجد جامع اصفهان و بازارهای تاریخی دارد. درواقع این هتل یک مقصد عالی برای تجربه تاریخ و فرهنگ این شهر است.

هتل قصر منشی اصفهان

رزرو بهترین هتل‎های اصفهان

اگر شما قصد سفر به شهر تاریخی اصفهان را دارید، بهتر است قبل از سفر از سایت‏های معتبر اقدام به رزرو هتل

کنید. یکی از سایت‏های معتبر برای بازدید هتل اسنپ تریپ است که امکان رزرو هتل به‎صورت راحت و سریع در این سایت وجود دارد. اسنپ تریپ دارای تیمی متخصص و حرفه‏ای است که بهترین قیمت را برای شما تضمین می‏کند. از ویژگی‏های این سایت معتبر پشتیبانی 24 ساعته در 7روز هفته است. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که نظرات کاربران را در سایت اسنپ تریپ بررسی کنید و بهترین تصمیم را برای داشتن یک سفر ایده‎ال بگیرید.