صفر تا صد رزرو هتل و بلیط هواپیمابه مقصد استانبول

با فرارسیدن فصل تعطیلات، متقاضیان بسیاری از ایران برای خرید بلیط استانبول اقدام می‌کنند. استانبول، مهم‌ترین شهر ترکیه و مرکز اقتصادی و فرهنگی آن است. شهری که در کنار دریای مرمره واقع شده و شرق و غرب را به هم پیوند می‌دهد.

استانبول پر از شگفتی و جاذبه‌های دیدنی است که یک بار سفرکردن به آن کافی است تا برای همیشه خاطرات خوبش در ذهن‌تان ثبت شود. اگر می‌خواهید سفری دل‌انگیز و به‌یادماندنی را در این شهر توریستی تجربه کنید، قبل‌از هرچیزی باید صفر تا 100 رزرو بلیط استانبول و پیداکردن اقامتگاهی مناسب در این شهر را بیاموزید.

با اسنپ تریپ، بلیط استانبول را رزرو کنید

برای خرید بلیط پرواز استانبول از اسنپ تریپ، می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن آن استفاده کنید. ابتدا بعداز ثبت‌نام، مقصد و تاریخ سفر را وارد سازید و جست‌وجو را انجام دهید. پروازهای موجود با جزئیات قیمت و ایرلاین‌ها به شما نمایش داده می‌شوند. شما هم می‌توانید یک پرواز انتخاب، و سپس اطلاعات تماس خودتان و مسافرانی را که همراهتان هستند وارد کنید تا اطلاعات و قیمت نهایی به شما نمایش داده شود.

با استفاده از فیلترهای قیمتی در سایت و اپلیکیشن اسنپ تریپ، می‌توانید بلیط‌های موجود را براساس قیمت از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب کنید تا بتوانید با مقایسه راحت‌تر پروازها با هم، نوع مناسب آن را با شرایط و بودجه خود برگزینید. با سیستم اطلاع‌رسانی قیمت‌های جدید در اسنپ تریپ، از قافله پروازهای آسان جا نخواهید ماند.

مدارک لازم برای رزرو بلیط استانبول

درست است که سفر ترکیه برای ایرانی‌ها نیاز به ویزا ندارد؛ اما این بدان معنا نیست که شما می‌توانید همچون یک سفر داخلی برای آن برنامه‌ریزی کنید. با رفع محدودیت‌های کرونایی هم، دیگر نیازی به ارائه کارت واکسن یا تست کرونا نیست. اما برای رزرو بلیط پرواز به شهرهای ترکیه همواره باید مدارک زیر در دسترس شما باشد.

  • پرداخت عوارض خروج
  • داشتن گواهی‌نامه بین‌المللی و بیمه
  • داشتن بیمه مسافرتی

با اسنپ تریپ، اقامتگاه خودتان را در استانبول پیدا کنید

به این فکر کرده‌اید که بعداز رسیدن به استانبول باید کجا اقامت کنید؟ مهم‌ترین اقدام شما پس‌از رزرو بلیط استانبول باید رزرو هتل باشد. هتل‌های مجلل و پرزرق‌وبرق یا ساده و شیک در استانبول، به یکی از بخش‌های جداناشدنی این شهر تبدیل شده‌اند. ساختمان‌های کوتاه و بلندی در استانبول وجود دارد که از مهمانان زیادی از سرتاسر دنیا میزبانی می‌کنند.

مسلما همه شما دلتان می‌خواهد که همه‌چیز در سفر آسان، مطمئن و به‌صرفه پیش برود. اسنپ تریپ نیز این را می‌داند و در همین راستا شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید به‌صورت آنلاین امکانات اتاق‌ها و دسترسی هتل به جاهای دیدنی را کاملا بسنجید و با آگاهی محل اقامت خود را در مقصد مشخص کنید.

رزرو اقساطی هتل در اسنپ تریپ

اینکه فرصتی داشته باشید تا به یک شهر زیبا در خارج از کشور سفر کنید و برای مدتی از مشغله‌های روزمره و استرس‌های کاری دور بمانید، مهم‌ترین دلیلی است که شما را به رزرو بلیط استانبول و هتلی برای اقامت در آن ترغیب می‌کند.

ممکن است با یک حساب سرانگشتی حس کنید که باید پول کلانی در این سفر بابت رزرو یک اقامتگاه مناسب در جیب داشته باشید. این موضوع به‌احتمال زیاد شما را از سفر پشیمان خواهد کرد. بنابراین، بهتر است سری به وبسایت اسنپ تریپ بزنید تا با پرداخت اقساطی بتوانید چند روزی را مهمان هتلی زیبا و رویایی در شهر شگفت‌انگیز استانبول باشید.

شرایط و مراحل لازم برای رزرو هتل اقساطی در استانبول

پیداکردن محل اقامت‌تان در استانبول، مهم‌ترین قدم برای طی‌کردن مقدمات سفرتان است. برای استفاده از این خدمت باید ابتدا سرویس اسنپ پی را فعال کنید تا اعتبار حساب به شما تعلق بگیرد. زمانی که به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه می‌کنید، می‌توانید بسته به سلیقه خود اقامتگاه مد نظرتان را انتخاب کنید.

اگر سوال خاصی دررابطه‌با قوانین و شرایط رزرو داشته باشید، می‌توانید در کسری از زمان با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. تیم پشتیبانی اسنپ تریپ هر روز هفته و به‌صورت 24ساعته آماده خدمات‌رسانی هستند.

بعداز رزرو بلیط استانبول، با انتخاب اقامتگاه و مشخص‌کردن تاریخ مورد نظر، واردکردن اطلاعاتی از قبیل نام، نام‌خانوادگی و شماره‌تماس الزامی است. وقتی به مرحله واریز می‌رسید، باید گزینه پرداخت اقساطی اسنپ پی را انتخاب کنید. در این روش، شما بخشی از مبلغ کلی را در ابتدای کار واریز می‌کنید و مابقی آن در 4 قسط پرداخت می‌شود.

جمع‌بندی

بدون شک شما هم قبل‌از سفر به استانبول در مورد نحوه خرید بلیط استانبول و رزرو هتلی مناسب در آن سوالاتی دارید تا با دریافت پاسخ و بررسی‌های لازم سفر خود را برنامه‌ریزی کنید. اگر از دغدغه رزرو بلیط و هتل در خارج از کشور هراس دارید، بهتر است سری به اسنپ تریپ بزنید تا بدانید هیچ‌چیزی به آن سختی که فکرش را می‌کردید، نبوده و نیست.

اسنپ تریپ به شما این امکان را می‌دهد تا از راه دور هم بلیط هواپیما را رزرو، و هم با ارزیابی اقامتگاه‌های موجود در استانبول، یکی از آن‌ها که با سطح توقعات و توانایی مالی شما هم‌خوانی داشته باشد پیدا کنید. چه سفری آسان‌تر از این؟