دانلود ONLYOFFICE Desktop Editors v8.1.1 - نرم افزار مشاهده، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل ها و اسنا

دانلود نرم افزار ONLYOFFICE Desktop Editors

ONLYOFFICE Desktop Editors این امکان را فراهم می‌کند که فایل‌های آفیس را به صورت آفلاین ویرایش و ایجاد کنید. همچنین از طریق پورتال‌های آنلاین ONLYOFFICE می‌توانید با تیم خود همکاری کرده و فایل‌ها را به راحتی به اشتراک بگذارید. رابط کاربری ظاهری جذاب دارد و کنترل‌ها بصری هستند که باز کردن یا ایجاد اسناد، کاربرگ‌ها و ارائه‌ها را آسان می‌کنند.
این نرم‌افزار از فرمت‌های مختلف فایل پشتیبانی می‌کند، از جمله فرمت‌های آفیس مانند DOC و DOCX، همچنین ODT، RTF و TXT. علاوه بر این می‌تواند فایل‌های PDF، XPS و DjVu را باز کند و محتوای HTML یا EPUB را دانلود کند.
ONLYOFFICE Desktop Editors با استفاده از نمایشگر و ویرایشگر مبتنی بر تب، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی چندین سند را در یک پنجره باز و ویرایش کنید. هر ویرایشگر در ONLYOFFICE دارای پانل تنظیمات مخصوص به خود است که ابزارهای متنوعی را فراهم می‌کند.
این نرم‌افزار ویرایش اسناد و مدیریت پروژه را آسان‌تر می‌کند و همچنین کار گروهی را ارتقا می‌دهد. ONLYOFFICE می‌تواند جایگزین بالقوه‌ای برای سایر مجموعه‌های غیررایگان آفیس باشد.

از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به امکان استفاده بصورت آفلاین و آنلاین و همچنین اتصال به پلتفرم‌های ابری مختلف مانند ONLYOFFICE، Nextcloud، ownCloud و Seafile اشاره کرد. این امکان به شما این اجازه را می‌دهد که به همراه دوستان و همکاران خود بصورت آنلاین و بلادرنگ همکاری کنید، از جمله بررسی، ویرایش مشترک، نظر دادن و تعامل با استفاده از ابزار چت داخلی.
ONLYOFFICE همچنین قابلیت رمزگذاری اسناد را ارائه می‌دهد، به این معنی که می‌توانید اسناد خود را با رمز عبور یا امضای دیجیتال محافظت کرده و به اتاق‌های خصوصی (private rooms) دسترسی پیدا کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ONLYOFFICE Desktop Editors:

  • ایجاد، مشاهده و ویرایش اسناد (استاد آفیس، پی دی اف، اچ تی ام ال و ...)
  • سازگاری بالا با فرمت های مایکروسافت آفیس
  • جایگزینی مناسب برای Office 365
  • اتصال برنامه به پلتفرم‌های ابری مختلف انتخابی خود مانند ONLYOFFICE، Nextcloud، ownCloud یا Seafile
  • دارای مجموعه بسیار مناسبی از افزونه ها بمنظور افزایش قابلیت ها
  • رمزگذاری اسناد
  • نرم افزار رایگان و منبع باز

دانلود ONLYOFFICE Desktop Editors v8.1.1 - نرم افزار مشاهده، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل ها و اسناد

💿 نام نرم افزارONLYOFFICE Desktop Editors
📌 شماره نسخهv8.1.1
📁 دسته بندیآفیس
💾 حجم فایل208 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1403/5/5
📊 تعداد دانلود865
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار ONLYOFFICE Desktop Editors چیست؟

ONLYOFFICE Desktop Editors به ​​شما امکان می دهد فایل های آفیس را به صورت آفلاین ویرایش و ایجاد کنید. از طریق پورتال های آنلاین ONLYOFFICE با تیم خود همکاری کنید و به راحتی فایل ها را به اشتراک بگذارید.

آخرین ورژن نرم افزار ONLYOFFICE Desktop Editors را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار ONLYOFFICE Desktop Editors به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

کلمات کلیدی ONLYOFFICE Desktop Editors: Ascensio System SIA, Microsoft Office App, MS Office Replacement, Office Suite, Create presentation, Office, Office alternative, PDF editor, freeware, Presentation, spreadsheet editor, نرم افزار ONLYOFFICE, ویرایش پی دی اف, ویرایشگر متن, ویرایشگر سند, ورد, پاورپوینت, آفیس, اکسل, جایگزین افیس, بازکردن اسناد افیس, بازکردن و ویرایش فایل ورد, باز کردن فایل اکسل, نمایش اسناد, ویرایش اسناد, , Ascensio System SIA full software collection, شسزثدسهخ سغسفثپ سهش, شسزثدسهخ سغسفثئ سهش,دانلود ONLYOFFICE Desktop Editors نرم افزار مشاهده، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل ها و اسناد, How to crack ONLYOFFICE Desktop Editors, طریقه/روش/راهنمای کرک, Torrent/Usnet/Buy, Setup, Install, دانلود رایگان نرم افزار, P30Download, Danlod/Danload/Donload, nhkg,n kvl htchv, Download ONLYOFFICE Desktop Editors Software, for windows, Trial, last Version/Edition, New Version, Update, Free Full Licensed, Repacked, Direct Download Link (DDL), Crack, Get ONLYOFFICE Desktop Editors, Keygen, Patch, Serial, Portable, برنامه ONLYOFFICE Desktop Editors 8.1.1, ONLYOFFICE Desktop Editors allows you to edit and create Office files offline. Collaborate with your team through ONLYOFFICE's online portals and easily share files., خدمغخببهزث یثسنفخح ثیهفخقس, خدمغخببهزث یثسنفخح ثیهفخقس,خرید ONLYOFFICE Desktop Editors, به روز ترین ورژن, آخرین ورژن, آخرین نسخه, جدیدترین ورژن, جدیدترین نسخه, 8.1.1, داونلود/دانلد/تورنت ONLYOFFICE Desktop Editors به ​​شما امکان می دهد فایل های آفیس را به صورت آفلاین ویرایش و ایجاد کنید. از طریق پورتال های آنلاین ONLYOFFICE با تیم خود همکاری کنید و به راحتی فایل ها را به اشتراک بگذارید., تحميل, دریافت, دانلود انلی افیس دسکتاپ ادیتور v8.1.1 - نرم افزار مشاهده، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل ها و اسناد, پی سی, پی 30, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-07-26
10:04:28