دانلود Rescuezilla v2.5.1 x64 - نرم افزار رایگان و متن باز برای پشتیبان‌گیری و بازیابی سیستم

دانلود نرم افزارریسکیوزیلا / Rescuezilla

Rescuezilla یک ابزار پشتیبان‌گیری و بازیابی رایگان و متن‌باز است که به کاربران امکان می‌دهد از سیستم‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنند و در صورت لزوم آن‌ها را بازیابی کنند. این نرم‌افزار بر پایه Clonezilla ساخته شده است و محیطی کاربرپسند و گرافیکی دارد که استفاده از آن را نسبت به برخی از ابزارهای پیچیده‌تر آسان‌تر می‌کند.
Rescuezilla رابط کاربری گرافیکی Clonezilla (رابط کاربری گرافیکی) است که ممکن است به دنبال آن بوده باشید. اما Rescuezilla چیزی بیش از یک رابط کاربری گرافیکی Clonezilla است!
با پروسه Disk imaging شما می توانید یک نسخه پشتیبان از هارد دیسک رایانه خود ایجاد کنید و ایمیج تهیه شده را مانند یک فایل در هارد خارجی ذخیره کنید. اگر هارد سیستم شما به هر دلیل از کار بیفتد، می توانید با استفاده از ایمیجی که قبلا ایجاد کرده اید سیستم خود را بازیابی کنید. بنابراین در عرض چند دقیقه تمام اسناد و تنظیمات شما دقیقاً به همان حالتی که در زمان گرفتن آخرین ایمیج بودند بازیابی می شود.

Rescuezilla به شما امکان می دهد عملیات گرفتن بکاپ، بازیابی و ریکاوری را انجام دهید، حتی اگر قادر به بوت شدن در سیستم عامل معمولی خود نباشید!
فرقی نمی کند از ویندوز، مک یا لینوکس استفاده می کنید. کافیست فایل ISO را دانلود کرده و روی یک USB آن را قرار داده و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. کامپیوتر شما بدون اینکه هیچ اطلاعاتی روی هارد دیسک شما بنویسد، یک سیستم عامل کامل مینی را با یک رابط کاربری point-and-click در حافظه کامپیوتر شما بارگذاری می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Rescuezilla:

  • پشتیبان‌گیری و بازیابی کامل: می‌توانید به راحتی از کل سیستم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت خرابی سیستم یا مشکل، آن را بازیابی کنید.
  • سازگاری با Clonezilla: Rescuezilla با فرمت‌های پشتیبان‌گیری Clonezilla سازگار است، به این معنی که می‌توانید از نسخه‌های Clonezilla استفاده کنید یا با آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • محیط گرافیکی کاربرپسند: بر خلاف Clonezilla که از یک محیط خط فرمانی استفاده می‌کند، Rescuezilla دارای یک رابط گرافیکی است که استفاده از آن را برای کاربران مبتدی راحت‌تر می‌کند.
  • پشتیبانی از فایل‌های سیستم مختلف: این نرم‌افزار می‌تواند با فایل‌سیستم‌های مختلف مانند NTFS، EXT4، FAT32 و بسیاری دیگر کار کند.

دانلود Rescuezilla v2.5.1 x64 - نرم افزار رایگان و متن باز برای پشتیبان‌گیری و بازیابی سیستم

💿 نام نرم افزارRescuezilla
📌 شماره نسخهv2.5.1
📁 دسته بندیایجاد نسخه پشتیبان
💾 حجم فایل990 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1403/6/31
📊 تعداد دانلود130
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Rescuezilla چیست؟

ریسکیوزیلا یک برنامه ایمیج گرفتن از سیستم است که بصورت رایگان و منبع باز در دسترس است و کاملاً با Clonezilla سازگار است.

آخرین ورژن نرم افزار Rescuezilla را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Rescuezilla به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Rescuezilla چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Rescuezilla در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Rescuezilla: System Backup and Recovery, create a backup image, نرم‌افزار بازیابی داده‌ ها, کلون دیسک, ابزار پشتیبان ‌گیری ساده, بازیابی نسخه پشتیبان, نرم‌ افزار متن‌ باز پشتیبان‌ گیری سیستم, ابزار پشتیبان ‌گیری رایگان, ابزار بازیابی سیستم, نرم افزار ریسکیوزیلا, ساخت دیسک نجات برای سیستم, RedoBackup.org full software collection, قثیخذشزنعح.خقل, قثیخذشزنعح.خقل,دانلود Rescuezilla نرم افزار رایگان و متن باز برای پشتیبان‌گیری و بازیابی سیستم, How to crack Rescuezilla, طریقه/روش/راهنمای کرک, Torrent/Usnet/Buy, Setup, Install, دانلود رایگان نرم افزار, P30Download, Danlod/Danload/Donload, nhkg,n kvl htchv, Download Rescuezilla Software, for windows, Trial, last Version/Edition, New Version, Update, Free Full Licensed, Repacked, Direct Download Link (DDL), Crack, Get Rescuezilla, Keygen, Patch, Serial, Portable, برنامه Rescuezilla 2.5.1, Rescuezilla is an open-source easy-to-use disk imaging app that's fully compatible with Clonezilla, قثسزعثظهممش, قثسزعثظهممش,خرید Rescuezilla, به روز ترین ورژن, آخرین ورژن, آخرین نسخه, جدیدترین ورژن, جدیدترین نسخه, خرید ریسکیوزیلا, به روز ترین نسخه, آخرین نسخه, آخرین ورژن, جدیدترین نسخه, اموزش راهنمای نصب, نسخه نهایی, ورژن جدید, vds:d,cdgh, vds:d,cdgh,2.5.1, داونلود/دانلد/تورنت ریسکیوزیلا یک برنامه ایمیج گرفتن از سیستم است که بصورت رایگان و منبع باز در دسترس است و کاملاً با Clonezilla سازگار است., تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار ریسکیوزیلا با ترافیک نیم بها, برنامه ریسکیوزیلا, برای ویندوز, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان ریسکیوزیلا با لینک مستقیم, کرک, کیجن, پچ, پرتابل, بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان, آپدیت, دانلود ریسکیوزیلا v2.5.1 x64 - نرم افزار رایگان و متن باز برای پشتیبان‌گیری و بازیابی سیستم, پی سی, پی 30, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-09-21
19:16:59