دانلود Cascadeur v2024.2 x64 - نرم افزار ساخت انیمیشن‌ های فریم کلیدی

دانلود نرم افزارکاسکادور / Cascadeur

Cascadeur یک نرم‌افزار سه بعدی مستقل است که به شما امکان می‌دهد انیمیشن‌های فریم کلیدی (keyframe animation) بسازید، و همچنین هر یک از موارد وارد شده را ویرایش کنید. به لطف ابزارهای فیزیک و هوش مصنوعی آن، می‌توانید روند انیمیشن سازی را به طور چشمگیری سرعت بخشید و نتایج با کیفیت بالا دریافت کنید.
در واقع کاسکادور (Cascadeur) یک نرم‌افزار انیمیشن‌سازی مبتنی بر فیزیک است که توسط شرکت Nekki، سازندگان سری محبوب Shadow Fight توسعه یافته است. این نرم‌افزار با ترکیب تکنیک‌های انیمیشن‌سازی سنتی و شبیه‌سازی فیزیک در زمان واقعی، ایجاد انیمیشن‌های سه‌بعدی واقعی و پویا را برای کاراکترها و اشیاء آسان‌تر می‌کند. حتی اگر کاربر مهارت‌های پیشرفته انیمیشن‌سازی نداشته باشد، می‌تواند از این ابزار برای تولید حرکات طبیعی و واقع‌گرایانه استفاده کند.

این نرم‌افزار از شبیه‌سازی فیزیک داخلی استفاده می‌کند تا به ایجاد حرکت‌های واقع‌گرایانه کمک کند. برای مثال، انیماتورها می‌توانند مرکز جرم، تعادل و اینرسی کاراکترها را کنترل کنند تا حرکات مطابق با قوانین فیزیکی واقعی باشند.
Cascadeur دارای ویژگی "پیشنهاد دهنده خودکار حالت (Auto Posing)" است که به طور خودکار حالت‌های طبیعی را بر اساس فیزیک پیشنهاد می‌دهد و نیاز به تنظیمات دستی را کاهش می‌دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cascadeur:

  • ریگ بندی انیمیشن: جوینت های کاراکتر را با ابزار Quick Rigging بکشید و رها کنید تا ریگ به صورت خودکار تولید شود.
  • کنترلرهای دستی برای انگشتان: انگشتان را با کنترلرهای AutoPosing هوشمند کنترل کنید. به طور چشمگیری روند متحرک سازی رفتار و حرکات دست را سرعت می بخشد
  • انتقال حرکت ها بین کاراکترها: به راحتی آنچه برای متحرک سازی یک کاراکتر ایجاده کرده اید را برای کاراکترهای دیگر کپی/پیست کنید.
  • تبدیل ویدیوها را به انیمیشن: از Video Mocap به همراه Animation Unbaking و Fulcrum Motion Cleaning برای ویرایش انیمیشن و دریافت نتیجه با کیفیت بالا استفاده کنید.
  • انیمیشن مبتنی بر فیزیک: این نرم‌افزار  کمک کند. برای مثال، انیماتورها می‌توانند مرکز جرم، تعادل و اینرسی کاراکترها را کنترل کنند تا حرکات مطابق با قوانین فیزیکی واقعی باشند.
  • پیشنهاد دهنده خودکار حالت (Auto Posing): کاسکادور دارای ویژگی "پیشنهاد دهنده خودکار حالت (Auto Posing)" است که به طور خودکار حالت‌های طبیعی را بر اساس فیزیک پیشنهاد می‌دهد و نیاز به تنظیمات دستی را کاهش می‌دهد.
  • ویرایش مسیر حرکت (Trajectory Editing): کاربران می‌توانند مسیر حرکت اعضای بدن یا کل کاراکتر را دستکاری کنند و کنترل کامل بر نحوه حرکت کاراکتر در فضا داشته باشند.
  • ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی: کاسکادور شامل ابزارهای هوش مصنوعی مانند تصحیح خودکار فیزیک و پیشنهاد حالت‌های خودکار است که به دستیابی به انیمیشن‌های نرم و واقعی بدون نیاز به تنظیم دستی کمک می‌کند.
  • سهولت استفاده: این نرم‌افزار دارای رابط کاربری ساده‌ای است که برای انیماتورها با هر سطح مهارتی مناسب است. مبتدی‌ها می‌توانند از قالب‌های از پیش ساخته شده و خودکار استفاده کنند، در حالی که انیماتورهای حرفه‌ای کنترل کامل بر ریگینگ و حرکت انیمیشن دارند.
  • انیمیشن سه‌بعدی: کاسکادور برای ایجاد انیمیشن‌های سه‌بعدی کاراکترها در بازی‌ها، فیلم‌ها و پروژه‌های دیجیتالی طراحی شده است. این نرم‌افزار از فرمت‌های استاندارد صنعتی مانند FBX و OBJ پشتیبانی می‌کند تا به راحتی با سایر نرم‌افزارهای انیمیشن یکپارچه شود.
  • استفاده از شبیه‌سازی فیزیک داخلی برای ایجاد حرکت‌های واقع‌گرایانه
  • پشتیبانی از فایل ‌های .FBX، .DAE و .USD
  • و ...

دانلود Cascadeur v2024.2 x64 - نرم افزار ساخت انیمیشن‌ های فریم کلیدی

💿 نام نرم افزارCascadeur
📌 شماره نسخهv2024.2
📁 دسته بندیانیمیشن سازی
💾 حجم فایل264 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1403/6/30
📊 تعداد دانلود123
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Cascadeur چیست؟

Cascadeur یک نرم‌افزار سه بعدی مستقل است که به شما امکان می‌دهد انیمیشن‌های فریم کلیدی بسازید.

آخرین ورژن نرم افزار Cascadeur را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Cascadeur به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Cascadeur چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Cascadeur در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Cascadeur: نرم‌افزار انیمیشن ‌سازی فریم کلیدی, ساخت انیمیشن سه‌بعدی, انیمیشن سازی فیزیک‌محور, انیمیشن سازی با کمک هوش مصنوعی, ساخت انیمیشن فریم کلیدی, شبیه‌سازی حرکت واقعی در انیمیشن , , ریگ بندی انیمیشن, Rigging, Keyframe animation, Physics-based animation, Animation workflow, Character animation, Dynamic animations, Cascadeur, 3D animation software, Nekki Limited full software collection, دثننه مهپهفثی, دثننه مهئهفثی,دانلود Cascadeur نرم افزار ساخت انیمیشن‌ های فریم کلیدی, How to crack Cascadeur, طریقه/روش/راهنمای کرک, Torrent/Usnet/Buy, Setup, Install, دانلود رایگان نرم افزار, P30Download, Danlod/Danload/Donload, nhkg,n kvl htchv, Download Cascadeur Software, for windows, Trial, last Version/Edition, New Version, Update, Free Full Licensed, Repacked, Direct Download Link (DDL), Crack, Get Cascadeur, Keygen, Patch, Serial, Portable, برنامه Cascadeur 2024.2, Cascadeur is a standalone 3D software that lets you create keyframe animation, as well as clean up and edit any imported ones. , زشسزشیثعق, زشسزشیثعق,خرید Cascadeur, به روز ترین ورژن, آخرین ورژن, آخرین نسخه, جدیدترین ورژن, جدیدترین نسخه, خرید کاسکادور, به روز ترین نسخه, آخرین نسخه, آخرین ورژن, جدیدترین نسخه, اموزش راهنمای نصب, نسخه نهایی, ورژن جدید, :hs:hn,v, :hs:hn,v,2024.2, داونلود/دانلد/تورنت Cascadeur یک نرم‌افزار سه بعدی مستقل است که به شما امکان می‌دهد انیمیشن‌های فریم کلیدی بسازید., تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار کاسکادور با ترافیک نیم بها, برنامه کاسکادور, برای ویندوز, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان کاسکادور با لینک مستقیم, کرک, کیجن, پچ, پرتابل, بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان, آپدیت, دانلود کاسکادور v2024.2 x64 - نرم افزار ساخت انیمیشن‌ های فریم کلیدی, پی سی, پی 30, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-09-19
09:24:35