معرفی انواع لپتاپ های اپل موجود در بازار ایران

قیمت بالای لپ تاپ های اپل داخل بازار در طی سال های اخیر، سبب شده بسیاری از متقاضیان خرید مک بوک، امروزه به دنبال بهترین گزینه بوده و از صرف هزینه مازاد جلوگیری کنند. رقابت بین مک بوک ایر و پرو تحت تاثیر ظاهر خاص هر یک از آن ها و همچنین کاربرد متمایزی که در اختیار کاربران قرار می دهند، سال هاست بسیاری از خریداران را سردرگم کرده است. از آنجایی که انواع لپتاپ های اپل موجود در بازار ایران، کاربردهای منحصر به فردی را در اختیار کاربر قرار می دهند، امروز قصد داریم بهترین مدل ها را به شما معرفی کنیم؛

انواع لپتاپ های اپل

مک بوک ها به صورت کلی به دو دسته مک بوک ایر و پرو تقسیم می شوند که محصولات ایر با وزن پایین و طراحی بسیار منحصر به فرد برای کاربران میان رده تولید می شوند. این دسته از محصولات برای افرادی که قصد دارند کارهای گرافیکی، طراحی سایت و حتی تدوین ویدئویی داشته باشند، یکی از بهترین گزینه ها بوده که با قیمت مقرون به صرفه امکان خریداری آن میسر می باشد. در مقابل، گزینه دیگری که در اختیار کاربران قرار دارد، مک بوک پرو است که از نظر سخت افزاری نسبت به مک بوک ایر قدرتمند تر بوده، ولی طراحی ضعیف و قیمت بالای آن از عمده دلایلی است که سبب می شود افراد تمایلی برای خرید آن نداشته باشند.

بهترین لپتاپ های اپل موجود در بازار ایران

حالا که با دسته بندی کلی لپ تاپ های اپل آشنا شدیم، زمان آن فرا رسیده که بهترین گزینه های موجود در بازار ایران را مورد بررسی قرار داده و ببینیم با سخت افزارهایی که دارا هستند، برای انجام چه کاری مناسب می باشند. اگر قصد خرید مک بوک ایر یا پرو را دارید و به دنبال وارد کننده ای هستید که با قیمت مقرون به صرفه و گارانتی معتبر محصولات را در اختیار شما قرار دهد، ایران مک بوک را به عنوان بهترین گزینه برای شما معرفی می کنیم. 

مک بوک ایر 15 اینچ MXD43 (M3/16/512) 2024 MIDNIGHT 

مک ایرهای 15 اینچی را باید به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی در نظر داشته باشیم که قصد دارند کارهای گرافیکی ، تدوین و برنامه نویسی را پیش ببرند، ولی امکان خرید مک بوک های گران قیمت برای آن ها فراهم نیست. این لپ تاپ از پردازنده های نسل سوم خود شرکت اپل تحت عنوان M استفاده می کند که رم 16 گیگی یکپارچه و حافظه 512 گیگی از آن پشتیبانی می کند. این لپ تاپ به دلیل سرعت بالا، طراحی منحصر به فرد و قدرت تحلیل قوی بی نظیر می باشد.

مک بوک ایر 13 اینچ MRXW3 (M3/8/512) 2024 MIDNIGHT

در سال 2020 شرکت اپل برای راضی کردن تمامی کاربران خود دو محصول مک بوک ایر را روانه بازار کرد که هر یک دارای قابلیت های خاصی هستند. مک بوک ایرهای 13 اینچی که بیشتر به دلیل وزن بسیار پایین، طراحی خاص و قدرت سخت افزاری اش شناخته می شود، برای کاربرانی که به دنبال یک سیستم سریع ولی مقرون به صرفه هستند که بتوانند سال ها نیازهای آن ها را برطرف کند، پیشنهاد می شود. این سیستم نیز از پردازنده های نسل 3 اپل بهره می گیرد، ولی برخلاف گزینه قبلی، رم آن 8 گیگ است. این لپ تاپ نیز برای برنامه نویسان جونیر و طراحان تازه کار،گزینه بسیار عالی در نظر گرفته می شود.

مک بوک ایر 15 اینچ  MQKU3 (M2/8/256) 2023 Starlight

در صورتی که بودجه کافی برای خرید مک بوک های سال 2024 را ندارید، ولی هنوز نیاز به مک بوک برای انجام کارهای خود دارید، استفاده از مک بوک های قدرتمند سال 2023 که ساختار شبیه به مک بوک های جدید را دارند، بهترین تصمیم می باشد. بهره گیری از پردازنده های نسل دوم M و رم 8 گیگ که با حافظه 256 گیگی همراه شده، برای هر کاربری یک گزینه عالی در نظر گرفته می شود.

مک بوک ایر GRAY 2020 M1/8/512 MGN73

شاید بسیاری از کاربران تصور کنند این مک بوک از نظر سخت افزاری نسبت به دیگر لپ تاپ های ویندوزی بازار، ضعیف تر است، ولی سازگاری شدید سیستم عامل مک با سخت افزار سبب شده در لیست ما قرار بگیرد. این مک بوک را می توانیم به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی در نظر داشته باشیم که قصد دارند فعالیت های سنگین کامپیوتری را پیش ببرند.