دانلود Bentley OpenRoads SignCAD v24.00.00.56 x64 - نرم افزار طراحی و تولید تابلوهای ترافیکی

دانلود نرم افزار OpenRoads SignCAD

OpenRoads SignCAD نرم‌افزاری پیشرفته برای طراحی و تولید تابلوهای ترافیکی است که فرآیندهای مرتبط با طراحی، ویرایش و تولید را به‌طور خودکار انجام می‌دهد. این نرم‌افزار به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌سرعت و به آسانی تابلوها، علائم مسیریابی، پیکان‌ها و گرافیک‌های مربوطه را طراحی کنند و به‌روزرسانی‌های لازم را با حفظ تراز و ابعاد انجام دهند. با این نرم افزار می توانید به سرعت پانل‌ها، نشانگرهای مسیر، فلش‌ها، متن، گرافیک، و طرح‌بندی را طراحی و تعریف کنید و در حین ویرایش، ترازها و فاصله‌ها را حفظ کنید.
یکی از ویژگی های حائز اهمیت OpenRoads SignCAD این است که لازم نیست از صفر شروع کنید یا ساعت ها صرف اصلاح نقشه ها کنید. قابلیت‌های پانل‌سازی پویا و ابعاد خودکار OpenRoads SignCAD، ابعاد را تنظیم می‌کنند و ترازها را برای به‌روزرسانی‌های سریع و آسان حفظ می‌کنند.

OpenRoads SignCAD به عنوان یک راه‌حل کامل برای طراحی و تولید تابلوهای ترافیکی، زمان و هزینه‌های مرتبط با این فرآیندها را به شدت کاهش می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد که کارایی و دقت بالاتری در کارهای خود داشته باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزارOpenRoads SignCAD :

  • طراحی استانداردها برای علائم راهنمایی رانندگی
  • دسترسی به کتابخانه ای از اشیاء طراحی مانند نشانگرهای مسیر، فلش ها، نمادها، پانل ها، حاشیه ها، خطوط و فونت ها
  • قابلیت‌های پانل‌سازی پویا و ابعاد خودکار برای تنظیم ابعاد و ترازها
  • امکان انتقال مستقیم اطلاعات مرتبط به صورت الکترونیکی بدون طرح‌ها یا فکس‌های اضافی
  • قابلیت ویرایش تابلوهای موجود بدون نیاز به شروع از صفر
  • امکان سفارشی‌سازی ابعاد و چیدمان تابلوها

دانلود Bentley OpenRoads SignCAD v24.00.00.56 x64 - نرم افزار طراحی و تولید تابلوهای ترافیکی

💿 نام نرم افزارOpenRoads SignCAD
📌 شماره نسخهv24.00.00.56 x64
📁 دسته بندیOpenRoads
💾 حجم فایل717 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1403/7/25
📊 تعداد دانلود81
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار OpenRoads SignCAD چیست؟

نرم افزار طراحی و تولید تابلوهای حمل و نقل

آخرین ورژن نرم افزار OpenRoads SignCAD را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار OpenRoads SignCAD به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار OpenRoads SignCAD چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار OpenRoads SignCAD در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی OpenRoads SignCAD: نرم افزار طراحی و تولید تابلوهای ترافیکی, نرم افزار OpenRoads SignCAD, Bentley, تابلوهای ترافیکی, Transportation Signage, traffic signage, design SignCAD, Standard Objects traffic sign, نرم افزار OpenRoads SignCAD, تابلوهای ترافیکی, طراحی و تولید تابلوهای ترافیکی, , Bentley full software collection, ذثدفمثغ , ذثدفمثغ ,دانلود Bentley OpenRoads SignCAD 24 نرم افزار طراحی و تولید تابلوهای ترافیکی, How to crack OpenRoads SignCAD, طریقه/روش/راهنمای کرک, Torrent/Usnet/Buy, Setup, Install, دانلود رایگان نرم افزار, P30Download, Danlod/Danload/Donload, nhkg,n kvl htchv, Download OpenRoads SignCAD Software, for windows, Trial, last Version/Edition, New Version, Update, Free Full Licensed, Repacked, Direct Download Link (DDL), Crack, Get OpenRoads SignCAD, Keygen, Patch, Serial, Portable, برنامه OpenRoads SignCAD 24.00.00.56 x64, Transportation Signage software, خحثدقخشیس سهلدزشی, خحثدقخشیس سهلدزشی,خرید OpenRoads SignCAD, به روز ترین ورژن, آخرین ورژن, آخرین نسخه, جدیدترین ورژن, جدیدترین نسخه, 24.00.00.56 x64, داونلود/دانلد/تورنت نرم افزار طراحی و تولید تابلوهای حمل و نقل, تحميل, دریافت, دانلود بنتلی اپن رد ساین کد v24.00.00.56 x64 - نرم افزار طراحی و تولید تابلوهای ترافیکی, پی سی, پی 30, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-10-16
10:59:29