دانلود Life 2009 S01E03: Mammals - مستند حیات، قسمت سوم: پستانداران

دانلود حیات - پستانداران

Life یک مجموعه ی مستند حیات وحش ساخت شبکه ی BBC است که از شبکه ی BBC:One و شبکه BBC: HD  پخش شده است.
این مجموعه ی با شکوه، نگاهی کلی به استراتژی‌ها و تلاش‌های جانداران در تنازع برای بقا دارد. تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن، تصاویری بسیار مهیج و زیبا از صحنه های شکار جانداران، جنگیدن برای زنده ماندن در شرایطی طاقت فرسا، تلاشی که چارلز داروین از آن به عنوان مبارزه برای وجود نام می برد. در این مجموعه نیز از تکنولوژی بسیار پیشرفته فیلمبرداری استفاده شده است که برای اولین بار در Planet Earth به کارگیری شده بود، علاوه بر این در این مجموعه از تکنیک های منحصر به فردی استفاده شد تا تصاویری متفاوت و بسیار واقعی را به مخاطب خود نشان دهند . تکنیک هایی مثل فیلمبرداری ثابت با هلیکوپتر، حس پرواز در کنار پروانه ها و کارهایی که اجازه می داد تا در کنار جانورانی از جمله گوزن شمالی به فیلمبرداری از آنها بپردازند و به نوعی جزئی از محیط جانوران شوند. در این مجموعه از دوربین های پر قدرتی که امکان تصویر برداری تا ۸۰۰۰ فریم در ثانیه را دارند، استفاده شده است که این قابلیت نیز در شکار صحنه های جذاب شکار که تا کنون دیده نشده اند خیلی مفید و موثر بود.


منبع: www.p30download.com


پستانداران موفق ترین گروه جانوران در سیاره ما به شمار می آیند، باهوش، خون گرم و دارای بنیان خانواده قوی تر نسبت به دیگر گونه ها، این مجموعه به شناساندن پستانداران گوناگونی می پردازد که به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم:
کوآتی، فیل های آفریقایی، شیر ها، کفتار، خفاش، گوزن شمالی
اسب آبی یک جانور پستاندار گیاه خوار ساکن آفریقا است. با آنکه چاق و سنگین هستند و در ضمن پاهای کوتاهی نیز دارند اما به راحتی می‌توانند از یک انسان پیشی بگیرند. اسب های آبی می‌توانند با سرعت ۴۸ کیلومتر در ساعت در مدت زمان کوتاهی از یک دونده المپیکی سبقت بگیرند. اسب آبی آفریقایی از حیوانات خطرناک و تهاجمی به حساب می‌آیند و در صورتی که انسان به ایشان نزدیک شود به انسان حمله می‌کنند و مرگ آورند.

کلمات کلیدی: BBC, Life, 2009, بی بی سی, حیات, لایف, حیات وحش, طبیعت, مستند, پستانداران, مستند زندگی, British Broadcasting Corporation (BBC) full movie collection, ذقهفهسا ذقخشیزشسفهدل زخقحخقشفهخد (ذذز), ذقهفهسا ذقخشیزشسفهدل زخقحخقشفهخد (ذذز), Download Life - Mammals Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, مهبث - پشپپشمس, مهبث - ئشئئشمس, Mammals are warm-blooded, get milk from their mamas, were around 225 million years ago and are still here! So starts this interesting episode of "Life," the successor to the famous BBC series "Planet Earth.", دانلود Life 2009 S01E02 Mammals مستند حیات قسمت سوم پستانداران, دانلود تولیدات بی بی سی, بی بی سی فول کالکشن, fd fd sd, fd fd sd, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم حیات - پستانداران, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, pdhj - \sjhknhvhk, pdhj - msjhknhvhk,David Attenborough, Simon Blakeney, Nick Guy, Roger Munns, Oprah Winfrey , 1280x720, 2009, bbc, david attenborough, Life, MKV, X264, بی بی سی, حیات, Documentary, WildLife, دانلود Life 2009 S01E03: Mammals - مستند حیات، قسمت سوم: پستانداران,
2017-09-27
20:57:39

دانلود Life 2009 S01E03: Mammals - مستند حیات، قسمت سوم: پستانداران

📺 نامLife - Mammals
📁 دسته بندیحیات وحش
🌍 زبانEnglish
⏳ مدت زمان58 (دقیقه)
💾 حجم فایل257 + 6450 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1389/7/20
📊 تعداد دانلود26,818
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها