دانلود Planet Earth S01E01: From Pole to Pole - مستند سیاره زمین: از قطب تا قطب

دانلود سیاره زمین - از قطب تا قطب

Planet Earth در سال 2006 توسط بخش مستند كانال BBC‌ و به كارگردانی Alastair Fothergill (كارگردان شهیر فیلم های مستند) با بودجه 25 میلیون دلار! در طی مدت 5 سال ساخته شد. George Fenton برای این مجموعه موسیقی باشكوهی را تصنیف كرده است كه لذت تماشای این چنین اثری را چندین برابر كرده است. در زمان تماشای این مجموعه بارها و بارها سكانس های باورنكردنی را خواهید دید كه گوش سپردن به این موسیقی متن (با كیفیت صدای دالبی دیجیتال 6 کاناله) بر هیجان شما خواهد افزود!
این مجموعه در 62 کشور و 204 محل متفاوت فیلمبرداری شده است. گوینده این مستند David Attenborough یکی از شناخته شده ترین گویندگان و طبیعت شناسان جهان می باشد و لقب Sir را نیز دریافت کرده است. این مستند دارای 11 قسمت (قسمت) می باشد. در اولین قسمت یک دید عمومی درباره مناطقی که در 10 قسمت بعدی قرار است به آنها پرداخته شود، داده می شود. درهر کدام از 10 قسمت بعدی به بررسی یکی از بوم های طبیعی روی زمین و جانورانی که در آن ناحیه زندگی می کنند، می پردازد. در این مستند رفتارهایی از حیوانات که تا پیش از این دیده نشده بود به تصویر کشیده شده است.  هم مانند: تعقیب گوزن توسط گرگ ها از بالا، بچه خرس های گریزلی که برای اولین بار از غار بیرون می آیند، حمله ناگهانی صدها شمشیرماهی و ...
کارشناسان از این مجموعه با عنوان "نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین" نام برده‌اند. همچنین سیاره زمین، نخستین سری فیلم مستندی است که با دوربین‌های با وضوح تصویر بالا (HD) تهیه شده و تا قبل از آن تنها برای فیلم‌های سینمایی هالیوود از این دوربین‌ها استفاده می‌کردند.


منبع: www.p30download.com


قسمت اول یک دید کلی درباره مناطقی که در 10 قسمت بعدی قرار است به آن ها پرداخته شود،
یکصد سال پیش بالغ بر یک و نیم میلیارد نفر بر روی زمین زندگی می کردند و امروزه سیاره ما بیش از شش میلیارد نفر جمعیت دارد، اما هنوز نقاطی از زمین وجود دارد که به ندرت در دسترس انسان بوده است.
این سفر پر ماجرا از سردترین نقطه زمین یعنی زمستان در قاره جنوبگان با دمای 70- درجه سانتی گراد! آغاز می شود و شما را به سرزمین های جدیدی خواهد برد و سیاره زمین و بخشهایی از حیات وحش آن را به شما نشان خواهد داد که قبلاً آن ها را ندیده اید!

کلمات کلیدی: دانلود مستند سیاره زمین, دانلود فیلم سیاره زمین, دانلود فیلم پلانت ارت, دانلود مستند سیاره زمین قسمت از قطب تا قطب, دانلود مستند درباره کره زمین, British Broadcasting Corporation (BBC) full movie collection, ذقهفهسا ذقخشیزشسفهدل زخقحخقشفهخد (ذذز), ذقهفهسا ذقخشیزشسفهدل زخقحخقشفهخد (ذذز), Download Planet Earth - From Pole to Pole Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, حمشدثف ثشقفا - بقخپ حخمث فخ حخمث, حمشدثف ثشقفا - بقخئ حخمث فخ حخمث, "Planet Earth" travels around the Earth, finding where the sun always shines and where it's rarely seen. Next, they find where water is abundant and where it's scarce., دانلود Planet Earth S01E01 From Pole to Pole مستند سیاره زمین از قطب تا قطب, دانلود تولیدات بی بی سی, بی بی سی فول کالکشن, fd fd sd, fd fd sd, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم سیاره زمین - از قطب تا قطب, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, sdhvi cldk - hc rxf jh rxf, sdhvi cldk - hc rxf jh rxf,David Attenborough, Mike Holding, Tanya Jenkins, Michael Kelem, Sigourney Weaver , Documentary , bbc, david attenborough, documentary, planet earth, مستند, بی بی سی, سیاره زمین, Documentary, WildLife, دانلود Planet Earth S01E01: From Pole to Pole - مستند سیاره زمین: از قطب تا قطب,
2017-09-29
13:24:55

دانلود Planet Earth S01E01: From Pole to Pole - مستند سیاره زمین: از قطب تا قطب

📺 نامPlanet Earth - From Pole to Pole
📁 دسته بندیحیات وحش
🌍 زبانEnglish
⏳ مدت زمان51 (دقیقه)
💾 حجم فایل331 + 4498 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1389/7/1
📊 تعداد دانلود46,940
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها