دانلود Planet Earth S01E02: Mountains - مستند سیاره زمین: کوه ها

دانلود سیاره زمین - کوهها

Planet Earth در سال 2006 توسط بخش مستند كانال BBC‌ و به كارگردانی Alastair Fothergill (كارگردان شهیر فیلم های مستند) با بودجه 25 میلیون دلار! در طی مدت 5 سال ساخته شد. George Fenton برای این مجموعه موسیقی باشكوهی را تصنیف كرده است كه لذت تماشای این چنین اثری را چندین برابر كرده است. در زمان تماشای این مجموعه بارها و بارها سكانس های باورنكردنی را خواهید دید كه گوش سپردن به این موسیقی متن (با كیفیت صدای دالبی دیجیتال 6 کاناله) بر هیجان شما خواهد افزود!
این مجموعه در 62 کشور و 204 محل متفاوت فیلمبرداری شده است. گوینده این مستند David Attenborough یکی از شناخته شده ترین گویندگان و طبیعت شناسان جهان می باشد و لقب Sir را نیز دریافت کرده است. این مستند دارای 11 قسمت (قسمت) می باشد. در اولین قسمت یک دید عمومی درباره مناطقی که در 10 قسمت بعدی قرار است به آنها پرداخته شود، داده می شود. درهر کدام از 10 قسمت بعدی به بررسی یکی از بوم های طبیعی روی زمین و جانورانی که در آن ناحیه زندگی می کنند، می پردازد. در این مستند رفتارهایی از حیوانات که تا پیش از این دیده نشده بود به تصویر کشیده شده است.  هم مانند: تعقیب گوزن توسط گرگ ها از بالا، بچه خرس های گریزلی که برای اولین بار از غار بیرون می آیند، حمله ناگهانی صدها شمشیرماهی و ...
کارشناسان از این مجموعه با عنوان "نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین" نام برده‌اند. همچنین سیاره زمین، نخستین سری فیلم مستندی است که با دوربین‌های با وضوح تصویر بالا (HD) تهیه شده و تا قبل از آن تنها برای فیلم‌های سینمایی هالیوود از این دوربین‌ها استفاده می‌کردند.


منبع: www.p30download.com


انسان ها با پذیرش ریسک به مرتفع ترین نقاط سیاره ما قدم می گذارند، برخی ممکن است با صعود نمودن از کوهی عظیم در اندیشه فتح آن باشند، این مجموعه از حوضچه های اسید سولفوریک که نشان دهنده جنبش عظیمی زیر زمین هستند و از کم ارتفاع ترین و داغترین نقاط روی زمین می باشند (بیش از 100 متر پایین تر از سطح دریا) گرفته تا آتشفشان ارتا اله که پیر ترین آتشفشان فعال زمین است تا کوه های راکی در آمریکا و رشته کوه هیمالیا در نپال با شما همراه خواهد بود.

کلمات کلیدی: دانلود مستند سیاره زمین, دانلود فیلم سیاره زمین, دانلود فیلم پلانت ارت, دانلود مستند سیاره زمین قسمت کوه ها, دانلود مستند درباره کوه ها, British Broadcasting Corporation (BBC) full movie collection, ذقهفهسا ذقخشیزشسفهدل زخقحخقشفهخد (ذذز), ذقهفهسا ذقخشیزشسفهدل زخقحخقشفهخد (ذذز), Download Planet Earth - Mountains Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, حمشدثف ثشقفا - پخعدفشهدس, حمشدثف ثشقفا - ئخعدفشهدس, Mountains are the most prominent products of the immense forces which shape the living planet: tectonic drift, دانلود Planet Earth S01E02 Mountains مستند سیاره زمین کوه ها, دانلود تولیدات بی بی سی, بی بی سی فول کالکشن, fd fd sd, fd fd sd, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم سیاره زمین - کوهها, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, sdhvi cldk - :,iih, sdhvi cldk - :,iih,David Attenborough, Sigourney Weaver , bbc, david attenborough, documentary, planet earth, مستند, بی بی سی, سیاره زمین, Documentary, WildLife, دانلود Planet Earth S01E02: Mountains - مستند سیاره زمین: کوه ها,
2017-09-29
13:27:13

دانلود Planet Earth S01E02: Mountains - مستند سیاره زمین: کوه ها

📺 نامPlanet Earth - Mountains
📁 دسته بندیحیات وحش
🌍 زبانEnglish
⏳ مدت زمان51 (دقیقه)
💾 حجم فایل310 + 4612 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1389/7/14
📊 تعداد دانلود33,226
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها