دانلود Beowulf - انیمیشن بئوولف (دوبله فارسی)
(1393/9/11) تغییرات:

نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p اضافه شد.
نسخه 1080p اضافه شد.

دانلود بئوولف

بئوولف، فیلمی خیال‌پردازی است محصول ۲۰۰۷ آمریکا که به شیوهٔ Motion Capture ساخته شده‌است. کارگردان اثر رابرت زمه‌کیس است و هنرپیشگانی چون آنتونی هاپکینز (به نقش هروتگار)، ری وینستون (بئوولف) و آنجلینا جولی (مادر گرندل) در آن به عنوان مدل پویانمایی و صداپیشه بازی کرده‌اند.
فیلم‌نامه بر اساس اثر حماسی بئوولف که اولین متن حماسی انگلوساکسون است نوشته شده‌است و با اثر اصلی تفاوت‌هایی دارد. هر چند شخصیت‌ها حفظ شده‌اند. فیلم ماجرای درگیری بئوولف با گرندل، مادر گرندل و اژدها را که در اثر اصلی آمده‌اند به تصویر می‌کشد.

بئوولف نخستین حماسه شناخته شدهٔ اروپایی از نویسنده‌ای ناشناس است. تاریخ نگارش آن را میان ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ میلادی برآورد کرده‌اند. این رزمنامه که از سده نوزدهم به این سو به نام بئوولف نامور شده‌است به داستان نبردهای پهلوانی به نام بئوولف می‌پردازد که بر هیولایی به نام گرندل و پس از آن مادر گرندل پیروز می‌شود. این حماسه به زبان انگلیسی کهن نوشته شده و یکی از برجسته‌ترین نوشته‌های ادبی آنگلوساکسون شناخته می‌شود.

این نگاشته بن مایه(منبع)و الگوی بسیاری از حماسه‌های پس از خود شده‌است. نامورترین و امروزی‌ترین این نگاشته‌ها، کار سترگ پروفسور تالکین، «سه‌گانهٔ ارباب حلقه‌ها» است که به گفتهٔ خود او برداشت زیادی از بئوولف داشته‌است.در آن زمان تالکین بزرگ‌ترین بئوولف‌شناس و پژوهشگر در این باره به شمار می‌رفته‌است و بیشترین شمار جستارهای پژوهشی از آن وی بوده‌اند. همچنین بخشی در هابیت که بیل‌بوی به کنام اسماگ می‌زند هم به روشنی همانندی زیادی به داستان شبیخون بئوولف به غار گرندل پیش از درگیر شدن با او دارد.
با اینکه این نگاشته به زبان انگلیسی کهن نوشته شده‌است، اما بئوولف پهلوانی اسکاندیناویایی‌تبار است. پیوستگی سه‌هزار بیت بئوولف نشان از آن دارد که همه نگاشته از آن یک نویسنده بوده‌است.

کلمات کلیدی: دانلود انیمیشن بئوولف, دانلود فیلم بئوولف, دانلود بئوولف با دوبله فارسی, دانلود کارتون بئوولف با دوبله گلوری, , ImageMovers full movie collection, هپشلثپخرثقس, هئشلثئخرثقس, Download Beowulf Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, ذثخصعمب, ذثخصعمب, The warrior Beowulf must fight and defeat the monster Grendel who is terrorizing towns, and later, Grendel's mother, who begins killing out of revenge., دانلود Beowulf انیمیشن بئوولف, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم بئوولف, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, fm,,gt, fئ,,gt,Robin Wright, Anthony Hopkins, Paul Baker, John Bilezikjian , Animation | Action | Adventure | Fantasy , 1280x6544, 2007, action, adventure, animation, fantasy, mkv, فانتزی, ماجراجویی, انیمیشن, اکشن, Animation, Animation, دانلود Beowulf - انیمیشن بئوولف (دوبله فارسی),
2014-12-02
11:17:27

دانلود Beowulf - انیمیشن بئوولف (دوبله فارسی)

📺 نامBeowulf
📁 دسته بندیانیمیشن
🌍 زبانEnglish
⏳ مدت زمان115 (دقیقه)
💾 حجم فایل503 + 658 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/9/11
📊 تعداد دانلود87,762
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها