دانلود How It's Made 1999: S01E05 - مستند چگونه ساخته می شود: كاغذ كپی، پوشاك جین، كامپیوتر، تخته شی

دانلود چگونه ساخته می شود : طرز ساخت كاغذ كپی، پوشاك جین، كامپیوتر، تخته شیشه

آیا تاکنون فکر کرده اید ابزار، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می کنید چگونه ساخته شده اند؟
مستند How It's Made شما را با عملیات ساخت محصولات مختلف آشنا می کند.
این مجموعه مستند که پخش آن از سال 1999 شروع شده با استقبال زیادی رو به رو شده است، به طوری که هنوز، ساخت و پخش آن همچنان ادامه دارد. این مستند ابتدا از شبکه Discovery Channel پخش شد و در ادامه از شبکه های دیگری نظیر Ztélé, The Science Channel, Discovery Science, Discovery Science IT, Discovery Channel Polska نیز پخش گردید.

این مستند به زبان های مختلفی دوبله شده است، راوی مستند مراحل و روند ساخت هر محصول را توضیح می دهد و معمولاً در هر نیم ساعت به معرفی 3 تا 4 محصول و تاریخچه ی کوتاهی از آن می پردازد و نشان می دهد که نسخه اولیه این محصول از کجا بوده و چه طور بوده است و مردم قبلا از آن از چه استفاده می کردند، توضیحات هر محصول و نمایش هر کدام از آنها حدوداً 5 دقیقه ای به طول می انجامد به استثنای محصولات پیچیده و تخصصی که زمان بیشتری را می برند.
حال شما هم اگر خواهان آن هستید که خط تولیدی ایجاد نمایید، اگر می خواهید با همت خودتان و کمک دوستانتان تولیدی راه بیاندازید، اگر می خواهید به عین مراحل ساخت محصولات شبیه محصولات تولیدی خودتان را ببینید، اگر قصد ایجاد تحولی در تولیدی خودتان را دارید این مجموعه طلائی را از دست ندهید و از آن به عنوان یک پایگاه اطلاعاتی سمعی و بصری استفاده نمایید مجموعه ای که شما را با خط تولید و مراحل تولید 600 نوع محصول آشنا خواهد ساخت.

در این قسمت آشنا می شویم:
- فرآیند تولید كاغذ كپی / Copy Paper
- فرایند تولید پوشاك جین / Jeans
- تولید كامپیوتر / Computers
- طریقه ساخت تخته شیشه / Plate Glass