دانلود Baby Einstein: Meet the Orchestra - First Instruments 2006 - فیلم آموزشی کودک انیشتین، آموزش

دانلود کودک انیشتین

شرکت Baby Einstein محصولات متنوعی را جهت کودکان در سنین مختلف ارائه کرده است که از آن جمله می توان به DVD های فیلم و CD های صوتی و کتاب و اسباب بازی و ... اشاره کرد. ما در این مجموعه به عنوان آغاز فیلم های آن را ارائه کرده ایم.
همین طور که از نام این مجموعه پیداست تلاش بر این است که از کودک شما در این سنین یک انیشتین ساخته شود. توانایی های فکری و بالقوه در او شکوفا شود و کمی هم به پدر و مادر خود در نگهداری او کمک کند.

برای یک کودک حدود 1 ساله معمولا تلویزیون هنوز جذابیت خاصی ندارد چون تصاویر آن پیچیده بوده و دارای سرعت تغییر زیاد است. اما می توانید این مجموعه را روی او تست کنید تا ببیند با چه جذابیت تعجب برانگیزی تصاویر او را آرام بر روی صندلی نشانده و توانایی های فکری و جسمی او را بارور می کند. البته مشخص است که کودک در چنین سنینی باید تحرک داشته باشد که این نیاز در زمان و مکان مناسب خود باید توسط والدین ارضا شود اما در صورت کمبود امکانات و وقت والدین این مجموعه می تواند در پرورش صحیح کودک موثر واقع شود.
در این قسمت با آموزش لوازم ایجاد موزیک به کودک (Meet the Orchestra - First Instruments)، برای سنین 1 تا 3 سال، آشنا می شویم.

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی کودک انیشتین, بهترین مجموعه فیلم های آموزشی برای کودکان 3 ماهه تا 3 ساله, فیلم های آموزشی روانشناسی كودک, نرم افزار آموزشی کودکان, فیلم های موزیکال کودکان, اینشتین کوچولو, بی بی انیشتین, فیلم های موزیکال روانشناسی کودک, مجموعه Baby Einstein, , Janicek Marino Creative full movie collection, تشدهزثن پشقهدخ زقثشفهرث, تشدهزثن ئشقهدخ زقثشفهرث, Download Baby Einstein Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, ذشذغ ثهدسفثهد, ذشذغ ثهدسفثهد, دانلود فیلم آموزشی کودک انیشتین آموزش لوازم ایجاد موزیک, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم کودک انیشتین, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, :,n: hkdajdk, :,n: hkdajdk,Beth Anne Garrison , Family , 2006, 640x480, avi, dvdrip, Educational, family, آموزش, خانوادگی, Educational, Lifestyle, دانلود Baby Einstein: Meet the Orchestra - First Instruments 2006 - فیلم آموزشی کودک انیشتین، آموزش لوازم ایجاد موزیک,
2015-01-25
11:04:33

دانلود Baby Einstein: Meet the Orchestra - First Instruments 2006 - فیلم آموزشی کودک انیشتین، آموزش لوازم ایجاد موزیک

📺 نامBaby Einstein
📁 دسته بندیسبک زندگی
🌍 زبانEnglish
💾 حجم فایل765 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/8/5
📊 تعداد دانلود13,548
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها