دانلود Home 2009 - مستند خانه

دانلود خانه

بدون اغراق می توان گفت در بین تمام فیلمهایی که در مورد طبیعت ساخته شده است این مستند از لحاظ جلوه های بصری و تصاویر نمایش داده شده از نقاط مختلف زمین بی همتا می باشد، تصاویری خیره کننده و بسیار بسیار دیدنی از سراسر جهان که هر بیننده ای را در جای خود میخکوب می کند. در واقع این فیلم انقلابی در صنعت ساخت مستند به حساب می آید. موسیقی متن بسیار زیبا که برگرفته از موسیقی های ملل مختلف دنیا از جمله کشور عزیز ما ایران است زیبایی این مستند رو دوچندان کرده است. در یک کلام می توان ادعا کرد که این مستند زیباترین مستند ساخته شده تا کنون در زمینه طبیعت می باشد.

"خانه"، فیلمی از Yann Arthus-Bertrand است که درباره خانه ی ما در کهکشان، یعنی زمین ساخته شده است. این فیلم بطور صد در صد شامل تصویربرداری هوایی از مکانهای مختلف کره زمین در ۵۴ کشور دنیاست. در این مستند نشان داده می شود که تنوع زیستی برروی زمین چقدر زیاد است و بشر چگونه تعادل زیستی بر روی این سیاره را تهدید می کند. این فیلم در ۵ ژوئن سال ۲۰۰۹ همزمان در ۱۸۱ کشور دنیا عرضه شد و رکورد سرعت پخش فیلم را در تاریخ سینما شکست. تم سراسری این مستند بیان کنند چگونگی پیوند همه موجودات با زمین است و اینکه همگی با هم در یک توازن زیستی قرار دارند و نقش اساسی انسان را در برهم زدن این نظم نشان می دهد که چگونگی با انقلاب کشاورزی، توسعه صنعت نفت، آتش سوزیها و ... شکافی عظیم در این نظم جهانی بوجود آورده اند. در پایان نشان داده می شود که چگونه می توان با استفاده از انرژی های تجدید پذیر، ایجاد پارکهای بیشتر، همکاری بین کشورهای مختلف در خصوص مسائل زیست محیطی و آموزشهای اضافی در راستای اصلاح وضع موجود حرکت کرد.

"موسیقی این مستند بسیار جذاب است. بخشی از موسیقی  فارسی است و شعری را با مضمون زیر میخواند: به جهان دردمندان ... تو بگو چه کار داری ؟"

کلمات کلیدی: دانلود مستند خانه, دانلود مستند هوم, دانلود مستند هووم, دانلود مستند Home, دانلود زیرنویس فارسی مستند Home, Elzévir Films, Europa Corp., France 2 (FR2) full movie collection, ثمظéرهق بهمپس, ثعقخحش زخقح., بقشدزث 2 (بق2), ثمظéرهق بهمئس, ثعقخحش زخقح., بقشدزث 2 (بق2), Download Home 2009 Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, اخپث 2009, اخئث 2009, With aerial footage from 54 countries, Home is a depiction of how the Earth's problems are all interlinked. , دانلود Home 2009 مستند خانه, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم خانه, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, ohki, ohki,Yann Arthus-Bertrand, Glenn Close, Jacques Gamblin , Documentary , 2009, 608x336, avi, documentary, dvdrip, مستند, Documentary, Nature, دانلود Home 2009 - مستند خانه,
2017-09-27
20:29:49

دانلود Home 2009 - مستند خانه

📺 نامHome 2009
📁 دسته بندیطبیعت
🌍 زبانEnglish
⏳ مدت زمان95 (دقیقه)
💾 حجم فایل701 + 9480 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1390/6/19
📊 تعداد دانلود147,859
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها