دانلود Criss Angel Mindfreak 2005: S01 - مستند کریس آنجل جادوگر قرن: فصل اول

دانلود مستند کریس آنجل جادوگر قرن

Christopher Nicholas Sarantakos در سال ۱۹۶۷ در آمریكا بدنیا آمد. او بهمراه مادر یونانی، پدر و دو برادرش Costa و JD و دوگربه خانگیش در نیویورك بزرگ شد . او در نوجوانی به یادگیری و نواختن سازهای موسیقی مثل فلوت و آكودیون پرداخت. یكی از بزرگترین مشكلات كریس در زندگی از دست دادن پدرش بدلیل سرطان بود . وقتی در سن ۶ سالگی عمه او یك شعبده بازی با ورق برای او انجام داد مسیر زندگی كریس تغییر كرد و از همان دوران به انجام كارهای عجیب و غریب و شعبده بازیهایی كه بیشتر جنبه واقعیت داشته باشند پرداخت. دو نفر از بزرگترین شعبده بازانی كه او را تحت تاثیر قرار دادند و كریس از كارهای آنها الهام میگیرد Harry Houdini و Aldo Richiardi هستند. او از همان دوران نوجوانی در مهمانیها و جشنها شروع به انجام شعبده بازیهای فراگرفته و ابتكاری خود می زد. در همین زمان شعبده بازی بنام James Randi كه از خوانندگان گروه AngelDust بود ورقهای بازی را بنام Angel منتشر كرد و آهنگ MindFreak را برای برنامه های نمایشی كریس آماده كرد.
کم كم كریس با پشتكار و تلاشهای روز افزون به اوج قدرت و شهرت رسید تا آنجا كه در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ برنده جایزه IMS Magicians (International Magicians Society) كه از سال ۱۹۶۸ تا بحال مجموعا ۳۷۰۰۰ عضو در سرار دنیا دارد و در سال ۲۰۰۵ برنده جایزه بزرگترین شعبده باز آمریكا شد و برنامه ای در یكی از كانالهای ماهواره بنام A&E هرهفته كارهای جدیدش را پخش میکرد . او در این كانال شروع به آموزش كارهای ساده شعبده بازی به بینندگان كرد و در مصاحبه ای با Penn Jillette اظهار كرد كه باور نمیكند كه انسانی با كه قدرت ماوراءطبیعه وجود داشته باشه.

نمونه كارهای كریس میشود به كلیپ راه رفتن روی آب و جدا كردن یك خانم در پارك اشاره كرد كه امروزه در تلفن همراه اكثر مردم پیدا میشه.