دانلود Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates - ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1،

دانلود نرم افزارویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها / Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates

Windows 7 یک سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. Windows 7 برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز است و به همین دلیل نام آن را Windows 7 گذاشته‌اند.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره Window Shell، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، Windows 7 نسخه ارتقا یافته و بهینه شده Windows Vista است.

قابلیت‌های کلیدی Windows 7:
- پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط
- پشتیبانی از Virtual Hard Disk
- بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهبود هسته سیستم‌عامل
- اضافه شدن قابلیت Windows PowerShell
- طراحی دوبارهٔ ماشین‌حساب با پشتیبانی از قابلیت چندخطی و امکان تبدیل واحدها
- لرزاندن پنجره‌ها
- سنجش رنگ صفحه نمایش
- رایت فایل‏های ISO
- سنجاق کردن برنامه‏‌ها به Taskbar
- یک مرکز امنیتی جدید
- اجرای مستقیم فایل صوتی و تصویری از یک کامپیوتر دیگر
- عملیات به اشتراک گذاری در شبکه‏‌های خانگی
- یک راه جدید برای مشاهده فایل‌های صوتی و تصویری
- ذره ‏بین جدید
- ضبط کننده قدم به قدم مشکلات
- ویرایش محدوده اطلاع رسانی
- رابط کاربری بهتر در خصوص دستگاه‌‏های جانبی متصل به کامپیوتر
- یک راه ساده و سریع برای تنظیم صفحات نمایش چندگانه
- مرتب‏ سازی پنجره‌‏ها در صفحه به روشی جدید


معرفی ویرایش‌های مختلف ویندوز 7:
ویندوز 7 در کل در قالب 6 ویرایش معرفی می‌شود که در اینجا به توضیح تک تک هر یک می‌پردازیم:

- ویرایش Starter یا شروع کننده:
این نسخه پایه‌ای ترین ویرایش ویندوز ۷ و اکثرا در نت‌بوک‌ها نصب شده است. این ویرایش دارای کمترین امکانات نسبت به دیگر ویرایش‌ها است و به طبع کمترین قدرت سخت افزاری را می‌طلبد.

محدودیت‌ها: تنها سه برنامه به طور همزمان اجرا می شوند، پشتیبان گیری به طور دستی است و تنها در HDD و DVD های محلی امکان پذیر است.
امکاناتی که شامل نمی‌شود: قابلیت جلوه نمایشی معروف Aero ویندوز
امکاناتی که غیرقابل تغییرند: پس زمینه سیستم و شمایل دیداری
امکاناتی که پشتیبانی نمی‌شوند: سیستم‌های 64 بیتی و دات نت فریم ورک

- ویرایش Home Basic یا خانگی پایه:
این ویرایش در کشورهای جهان اول ارایه نمی‌گردد و سطحی بین ویرایش های Starter و Home Premium است. با توجه به این که تنها تعدادی از کشورها حق فعال سازی ویندوز را دارند، این نسخه فقط در محل‌هایی که فروخته شده است فعال می‌گردد!

- امکاناتی که شامل می‌شود: Desktop Window Manager ،Windows Mobility Center
- امکانات محدود نشده: تعداد برنامه های در حال اجرا
- امکاناتی که پشتیبانی می‌شوند: پشتیبانی از سیستم‌های 64 بیتی، اتصال همزمان چند مانیتور، تعویض سریع محیط کاربر، تعویض پس زمینه
- محدود شده‌ها: تنها قسمتی از جلوه نمایشی Aero

-
ویرایش Home Premium یا خانگی پیشرفته:
این ویرایش، ویرایش استاندارد Windows 7 است و در اصل برای کاربران خانگی طراحی شده است.

- امکاناتی که شامل می شود: Windows Aero Theme ،Windows Media Center ،Premium Games
- امکاناتی که محدود نشده: ایجاد و اضافه شدن به گروه‌های خانگی
- امکاماتی که پشتیبانی می شود: پشتیبانی از قابلیت چند لمسی

این ویرایش تمامی امکاناتی که یک کاربر خانگی لازم دارد، فراهم نموده است ولی باز محدودیت کوچکی در شبکه و پشتیبان گیری سیستم قرار داده است. اما این مشکلات را می توان با نرم افزارهای جانبی حل کرد.

-
ویرایش Professional یا حرفه‌ای:
ویرایش حرفه‌ای Windows 7 برای محیط‌های اداری ساخته شده است و در مقایسه با Home امکانات کاملاً متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به طور مثال از سیستم پشتیبان گیری قدرتمند و سیستم Restore برخوردار می‌ باشد. همچنین امکاناتی از قبیل Remote Desktop، پشتیبانی از چاپگرها و Mobility Center، زندگی مدرنی را به رایانه شما به همراه دارد.

- امکاناتی که شامل می‌شود:
 AppLocker ،BitLocker Drive Encryption ،Subsystem for Unix-based applications ،Multilingual User Interface Pack
- امکاناتی که پشتیبانی نمی‌شود: BranchCache Distributed Cache ،DirectAccess ،Virtual Hard Disk Booting

- ویرایش Enterprise یا تشکیلات اقتصادی:
Enterprise برای کاربران خانگی قابل استقاده نیست. این ویرایش انحصاراً به شرکت‌هایی که با مایکروسافت تعهد نرم افزاری (SA) دارند به فروش می‌رسد. این ویرایش همراه با امکانات خاصی که برای شرکت‌های طرف قرارداد است ارایه می‌شود. به طور مثال دارا بودن لیسانس مایکروسافت برای بوت کردن سیستم عامل‌های مایکروسافت و نصب رایگان هرنوع از این سیستم عامل بر روی هر سیستم مجازی.

- امکاناتی که شامل می شود: AppLocker، BitLocker Drive Encryption، Subsystem for Unix-based applications، Multilingual User Interface Pack
- امکاناتی که پشتیبانی می شود: BranchCache Distributed Cache ،DirectAccess ،Virtual Hard Disk Booting

امکانات اضافی Enterprise در مقایسه با Professional وابسته به کامپیوترهایی است که در محیط شرکت‌ها، در حال اجرا هستند. به طور مثال AppLocker برنامه‌ای است که مدیر سیستم با کمک آن می‌تواند دسترسی دیگر کاربران را به برنامه‌ها محدود و یا قطع نماید. و یا DiretAccess دسترسی شما را در شبکه‌های کاری از طریق سیستم VPN امکان پذیر می‌نماید.

-
ویرایش Ultimate یا نهایی:
ویرایش Ultimate ویندوز ۷ به جز یک قسمت، هیچ تفاوتی با Enterprise ندارد و آن هم در لیسانسی است که مایکروسافت ارایه می‌کند و فروش این نسخه را برای کاربران خانگی امکان پذیر می‌سازد.


معرفی بسته قرار داده شده:
این نسخه از ویندوز که پیش روی شما قرار دارد، کامل‌ترین نسخه Windows 7 یعنی نسخه Enterprise بوده که شامل تمامی آپدیت‌ها و بروزرسانی‌ها تا تاریخ ۱۷ تیر ۱۳۹۳ است و در قالب از پیش فعال شده و فعال نشده نیز ارائه می‌شود، لیست مواردی که در صفحه نصب مشاهده می‌کنید عبارتست از:

- Windows 7 Enterprise
- Windows 7 Enterprise KMS-Activated

توضیح در مورد نسخه‌های قرار داده شده این بسته:
در حالت کلی ویندوزهای این بسته در قالب 3 وضعیت قابل نصب است:

1. نسخه معمولی یا کرک نشده:
این نسخه در واقع ویندوز را بدون این که فعال کند نصب می‌کند و پس از نصب نیاز به فعال سازی دارد.

2. نسخه KMS-Activated:
این نسخه از ویندوز توسط KMS Emulator و به شیوه KMS بعد از نصب فعال می‌گردد و فقط مختص ویرایش‌های Professional و Enterprise است.


نکات بسیار مهم:
1. این نسخه از ویندوز بدون هیچ گونه دستکاری بوده و هیچ چیزی از ویندوز حذف و یا به آن اضافه نگردیده است بلکه فقط تمامی آپدیت‌ها به آن اضافه شده و همچنین ابزار فعال سازی مناسب قرار داده شده است در نتیجه این نسخه از ویندوز کاملاً مورد اعتماد بوده و استفاده از آن به همگان پیشنهاد می‌شود.

2. اگر از ویرایش‌ها و ویژگی‌های نسخه‌های مختلف ویندوز اطلاع ندارید و نمی‌خواهید خود را درگیر فعال سازی ویندوز کنید پیشنهاد می‌کنیم نسخه Windows 7 Enterprise KMS-Activated را نصب کنید.

دانلود Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates - ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1، به همراه جدیدترین آپدیت‌ها

💿 نام نرم افزارWindows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates
📌 شماره نسخهvLatest Updates
📁 دسته بندیویندوز ۷
💾 حجم فایل1 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/6/9
📊 تعداد دانلود412,950
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates چیست؟

ویندوز ۷ یک سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.

آخرین ورژن نرم افزار Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates: دانلود ویندوز 7, دانلود ویندوز سون, دانلود ویندوز 7 سرویس پک 1, دانلود winodws 7 سرویس پک یک, دانلود ویندوز 7 اینترپرایز, دانلود ویندوز 7 32 بیتی, دانلود ویندوز سون 64 بیتی, ویندوز 7 32bit, ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 - 32 بیتی, ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 - 64 بیتی, , Microsoft full software collection, پهزقخسخبف, ئهزقخسخبف, دانلود Windows 7 Enterprise SP1 x86 x64 Integrated Latest Updates ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 همراه با جدیدترین آپدیت‌ها, How to crack Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, طریقه/روش/راهنمای کرک Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, Torrent/Usnet/Buy Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, Setup Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, Install Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, دانلود رایگان نرم افزار Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, P30Download Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, Danlod/Danload/Donload Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, nhkg,n kvl htchv Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, Download Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates Software, Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates for windows, Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates Trial, Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates last Version/Edition, Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates New Version, Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates Update, Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates Free Full Licensed, Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates Repacked, Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates Direct Download Link (DDL), Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates Crack, Get Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates Keygen, Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates Patch, Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates Serial, Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates Portable, برنامه Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, Latest Updates, enterprise, microsoft, مایکروسافت, ویندوز, ویندوز 7, windows, windows 7, اینترپرایز, دانلود ویندوز ۷, دانلود windows 7, Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, صهدیخصس 7 ثدفثقحقهسث سح1 ط86/ط64 هدفثلقشفثی مشفثسف عحیشفثس, صهدیخصس 7 ثدفثقحقهسث سح1 ط86/ط64 هدفثلقشفثی مشفثسف عحیشفثس, خرید Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, به روز ترین ورژن Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, آخرین ورژن Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, آخرین نسخه Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, جدیدترین ورژن Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, جدیدترین نسخه Windows 7 Enterprise SP1 x86/x64 Integrated Latest Updates, دانلود نرم افزار های شرکت مایکروسافت, lhd:v,shtj, lhd:v,shtj, خرید ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, به روز ترین نسخه ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, آخرین نسخه ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, آخرین ورژن ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, جدیدترین نسخه ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, اموزش راهنمای نصب ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, نسخه نهایی ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, ورژن جدید ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, ,dkn,c 7 hdkjv\vhdc sv,ds \: 1 fi ilvhi [ndnjvdk h\ndj‌ih, ,dkn,c 7 hdkjvmvhdc sv,ds m: 1 fi ilvhi [ndnjvdk hmndj‌ih,Latest Updates, داونلود/دانلد/تورنت ویندوز ۷ یک سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند., تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها با ترافیک نیم بها, برنامه ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, برای ویندوز ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, فول لایسنس ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, شماره سریال ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, دانلود رایگان ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها با لینک مستقیم, کرک ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, کیجن ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, پچ ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها پرتابل, ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, آپدیت ویندوز 7 اینترپرایز سرویس پک 1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها, پی سی, پی 30, بهترین Windows 7, بهترین نرم افزار ویندوز ۷, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2023-06-30
13:42:55