دانلود کلیک شماره 173 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

دانلود ضمیمه کلیک شماره 173

روزنامه جام جم در روز های یکشنبه ضمیمه ایی 16 صفحه ای تحت عنوان " کلیک " منتشر می کند. که به اطلاع رسانی در زمینه ی اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات، اخبار دنیای موبایل، کامپیوتر و بازی های رایانه ای می پردازد. این ضمیمه از روزنامه جام جم در بین کاربران جوان رایانه در ایران طرفداران بسیاری دارد که هر هفته منتظر هستند روز یکشنبه فرا رسد و با مطالعه " کلیک " از جدیدترین اخبار روز دنیای کامپیوتر با خبر شوند. به علت پر مخاطب بودن روزنامه جام جم و فروش سریع آن در ابتدای روز بسیاری از کاربران موفق به تهیه آن نمی شوند!
شخص بنده که از ابتدای انتشار این ضمیمه، همواره آن را دنبال می کنم در بسیاری از موارد به دلیل مشغله کاری در پایان روز فرصت سر زدن به دکه روزنامه فروشی را پیدا می کنم که در اغلب مواقع با جمله " تمام شد! " مواجه می شوم.
همچنین به دلیل علاقه شخصی اقدام به بایگانی کردن شماره های مختلف آن نموده ام. به همین دلیل در مواقعی که موفق به خواندن یک شماره از آن نمی شوم ناراحت می شوم.
خوشبختانه مدتی است که امکان دریافت این ضمیمه به صورت الکترونیکی و به فرمت PDF از سایت روزنامه جام جم امکان پذیر شده است ولی متاسفانه مسئولین سایت هیچگونه بایگانی برای آن ارائه نکرده اند و امکان دسترسی به شماره های گذشته وجود ندارد. آنچه که در اینجا قصد داریم ارائه کنیم مجموعه شماره های مختلف این ضمیمه است، تا چنانچه شما به هر دلیلی موفق به خرید روزنامه نشدید بتوانید نسخه ی PDF آن را دریافت و مطالعه کنید.
همچنین بایگانی کردن نسخه ی الکترونیکی علاوه بر دسترسی سریع و آسانتر به محتویات آن باعث می شود بر اثر مرور زمان شماره های گذشته از آسیب هایی که به نسخه های کاغذی وارد می شود مصون باشد.

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 173:
- تحولات شبکه های مخابراتی در دستان NGN
- حافظه اینترنتی
- معرفی یکی از سایت های تخصصی اینترنت درباره سالار شهیدان
- چگونه برگشت پذیر می شوید؟
- گوشی ات را سفت بچسب
- خاطرات سوار بر امواج دیجیتال شده اند
- دفترچه خاطرات دیجیتالی
- گام به گام تا ساخت یک وبلاگ
- امروز هوا آفتابی است
- موقعیت یابی برای فایروال ها
- خادم های نیرومند
- راه رفتن در تاریخ
- ماریو بر قله 2007
- و ...

کلمات کلیدی: zamimeh click, zamimeye click, roozname jamejam, jamejamonline, download, ضمیمه کلیک, روزنامه جام جم, هفته نامه, کلیک, دانلود, شبکه های مخابراتی, حافظه اینترنتی, امواج دیجیتال, دفترچه خاطرات دیجیتالی, اینترنت, دیجیتال, وبلاگ, فایروال, E-book, Ebook, PDF, Direct Download Link, DDL, Edition, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n ;jhf, دانلود کلیک شماره 173 ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم, دانلود محصولات روزنامه جام جم, v,ckhli [hl [l, v,ckhli [hl [l, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود کتاب ضمیمه کلیک شماره 173, کتاب, مجله, روزنامه, مقاله, تحقیق, جزوه, کتاب الکترونیک, ایبوک, پی دی اف, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, qldli :gd: alhvi 173, qldli :gd: alhvi 173, دفترچه خاطرات دیجیتال, Persian, ناشر روزنامه جام جم, فایروال, وبلاگ, اینترنت, دیجیتال, IT, Click, Computer, IT, دانلود کلیک شماره 173 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم,
2011-01-16
15:28:28

دانلود کلیک شماره 173 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

📁 دسته بندیآی تی
💾 حجم فایل1.53 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1386/10/23
📊 تعداد دانلود13,215
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها