دانلود SnapReader v1.5 - نرم افزار تبدیل عکس به متن و صدا

دانلود نرم افزار SnapReader

فرض كنید شما می خواهید یك متن كاغذی مانند نام، قرارداد، روزنامه، مقاله، كتاب و ... را وارد كامپیوتركنید تا در مطالعات خود یا تهیه گزارشات و ... مورد استفاده قرار دهید. اولین راهی كه به ذهن می رسد این است كه متن موجود در این اسناد دوباره به وسیله اپراتور تایپ شود. بدیهی است این كار بسیار وقت گیر است. دومین راهی كه در سال های اخیر در بسیاری از سازمانها مورد استفاده قرار گرفته است، تصویر برداری از روی اسناد كاغذی به وسیله اسكنرها و انتقال تصاویر دیجیتالی تولید شده به سیستم های كامپیوتری می باشد. ولی در این روش هم امکان ویرایش و جستجوی سند وجود نخواهد داشت.
فرآیند OCR مشكل فوق را برطرف می كند، به این ترتیب كه تصویر دیجیتال اسناد را دریافت كرده و با تحلیل محتوای آنها اطلاعات مختلف موجود را شناسایی كرده، و فرآیند تبدیل خودكار تصویر به متن را انجام می دهد. نرم افزار SnapReader این فناوری را به کار بسته، شما تصاویر گرفته شده از روی اسناد به وسیله اسکنرها و یا انواع دوربین های دیجیتال را در این برنامه وارد کنید و در خروجی، فایل متنی و یا صوتی نوشته های اسکن شده را دریافت کنید.
این نرم افزار بسیار قوی و دارای استفاده آسان است. از دیگر قابلیت های این نرم افزار پشتیبانی از فرمت های خروجی PDF, HTML, RTF, TXT و WAV می باشد.
این نرم افزار از 11 زبان مختلف پشتیبانی می کند. و دارای ویرایشگر های WYSIWYG می باشد. همچنین قابلیت تبدیل متن به گفتار با استفاده از یک پلاگین رمزگذار MP3 را دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SnapReader:
- پشتیبانی از فناوری جدید OCR
- قابلیت ایجاد متن و صدا از تصاویر اسناد
- پشتیبانی از فرمت های خروجی OCR از جمله: PDF, HTML, RTF, TXT و WAV
- پشتیبانی از 11 زبان مختلف
- دارای ویرایشگر های WYSIWYG
- قابلیت پشتیبانی ازتصاویر گرفته شده با وب کم های های - دف
- قابلیت پشتیبانی از تصاویر گرفته شده با انواع دوربین های دیجیتال
- قابلیت تبدیل متن به گفتار با استفاده از یک پلاگین رمزگذار MP3
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
و ...