دانلود SwissKnife Premium v3.38 - نرم افزار پارتیشن بندی هارد دیسک های خارجی

دانلود نرم افزار SwissKnife Premium

اگر شما به دنبال راه حلی برای درایو بندی هارد دیسک های خارجی هستید که قابل استفاده در ویندوز 7، ویندوز ویستا، ویندوز XP، سیستم عامل های Mac و لینوکس باشد می توانید از نرم افزار SwissKnife Premium استفاده کنید.
شما می توانید با استفاده SwissKnife Premium به آسانی و بدون هیچ اشکالی بر روی هارد دیسک های خارجی پارتیشن هایی را ایجاد کنید و یا پارتیشن های موجود را حذف و یا فرمت کنید.
این نرم افزار برای پشتیبانی از هارد درایو های با ظرفیت بالاتر از 2 ترا بایت و ویندوز های جدید مثل ویندوز 7 و ویستا، ایجاد شده است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد پارتیشن هایی با فرمت FAT32، FAT و NTFS ایجاد کنید. همچنین برای سازگاری بیشتر انتخاب FAT16 نیز فراهم شده است. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از رابط های خارجی مانند Hi-Speed USB ،Parallel port ،PCMCIA ،USB On-The-Go و Firewire را دارا می باشد و می تواند انواع فرمت های دیسک ثابت و متحرک را ایجاد کند. بعد از اتمام کار، آیکون های درایو به صورت پویا بر روی کامپیوتر شما به روز خواهند شد. این نرم افزار تنها برای پارتیشن بندی هارد درایو های خارجی ایجاد شده است و برای هارد درایو های داخلی قابل استفاده نیست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SwissKnife:
- فرمت سریع تر از OS
- توانایی تغییر اندازه کلاستر در طول فرمت کامل یا فرمت سریع
- پشتیبانی از درایو های خارجی Hi-Speed USB، PCMCIA و FireWire
- پشتیبانی از فرمت های دیسک ثابت و متحرک
- پشتیبانی از FAT32، FAT و NTFS
- اجازه ایجاد یک تک پارتیشن با ظرفیت بیش از 2 ترا بایت از نوع FAT یا NTFS
- فرمت کامل و یا سریع پارتیشن های موجود
- امکان اصلاح پارتیشن های انتخابی برای انعطاف پذیری مطلوب
- و ...