دانلود Windows 8 Core/Pro/Enterprise x86/x64 RTM Volume - ویندوز 8 نسخه نهایی

دانلود نرم افزارویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی / Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume

ویندوز ۸ یا Windows 8‏ آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت است که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه و تبلتها تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز است و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند.
ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

نسخه Enterprise کاملترین نسخه ویندوز 8 می باشد، در ادامه مطلب می توانید تفاوت نسخه های مختلف ویندور 8 را دریابید.

ویندوز 8 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عامل ویندوز تنها با پردازنده های AMD و Intel سازگار بود ولی Windows 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های Tegra 2 انودیا و Qualcomm و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و Intel به نمایش گذاشت.

صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.

در ویندوز 8 منوی Start به طور کامل تغییر کرده است و اطلاعات اولیه مانند زمان، تعداد نامه های خوانده نشده و غیره را نمایش می دهد. نحوه قرار گرفتن صفحه های مختلف در کنار یکدیگر نیز تغییر کرده و شما می توانید صفحه های مختلف را در کنار صفحه اصلی داشته باشید و به هر میزان که علاقه دارید به هر کدام فضا اختصاص دهید. نرم افزارها (Apps) در ویندوز 8 همانند Windows Phone 7 برخی از اطلاعات اولیه را بدون نیاز به اجرای آنها نمایش می دهند به عنوان مثال برای مشاهده دمای هوا نیاز نیست که نرم افزار آب و هوا را اجرا کنید. دمای هوا در عنوان خود نرم افزار نمایش داده می شود. در تصویر پایین نحوه قرار گرفتن دو پنجره در کنار یکدیگر را مشاهده می کنید و همانطور که در تصویر مشخص است با کشیدن یک پنچره به طرفین فضای اختصاص داده شده به آن کم و زیاد خواهد شد.
نمایش نرم افزارهای مختلف در کنار هم و تغییر فضای اختصاص داده شده روی صفحه برای هر کدام یکی از بهترین قابلیت های ویندوز 8 است. زمانی که یک نرم افزار در حال اجرا است به راحتی می توانید نرم افزارهای دیگری را در کنار آن اجرا کرده و همه را برروی صفحه مشاهده و کنترل کنید. این امکانی است که هیچ کدام از تبلت های اندرویدی و یا iPad ندارند.

رابط کاربری مترو:
ویندوز ۸ رابط کاربری جدید بر پایهٔ زبان طراحی مترو مایکروسافت را به کار خواهد گرفت، مترو محیطی خواهد بود از ویژگی جدید کاشی وار(مربع مانند) که در صفحه شروع(Start Screen) نمایان می‌شود که مشابه سیستم عامل ویندوز فون است. هر کدام از آن کاشی‌ها یک برنامه را نشان می‌دهد و قادر خواهد بود که اطلاعات مرتبط مانند تعداد پیام‌های خوانده نشده برای یک برنامهٔ رایانامه و یا درجه حرارت آب و هوا را نشان دهد. سبک مترو برنامه‌های کاربردی را تمام صفحه اجرا می‌کنند و می‌توانند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین یکدیگر از قرارداد(Contracts) استفاده کنند. آن‌ها از طریق فروشگاه ویندوز(Windows Store)در دسترس خواهد بود.برنامه‌های سبک مترو با Windows Runtime platform جدید و با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی سی++، ویژوال بیسیک،سی شارپ و اچ تی ام ال/جاوااسکریپت توسعه یافته‌اند.

محیط سنتی دسکتاپ برای اجرای برنامه‌های دسکتاپ به عنوان نرم افزار مترو تلقی می‌شود. و همچنین دکمه شروع(Start) از نوار وظیفه حذف شده‌است و به جای آن ناحیه حساسی بوجود آمده که با حرکت ماوس به سمت گوشه چپ پایین ظاهر می‌شود. همچنین نوار چارم(Charm Bar) اضافه شده‌است، هر دو مورد ذکر شده صفحه شروع جدید مترو را باز می‌کنند که جایگزین صفحه شروع قبلی شده‌است.

فروشگاه ویندوز:
فروشگاه ویندوز پلت فرم آینده توزیع دیجیتال توسط شرکت مایکروسافت به عنوان بخشی از برنامه های کاربردی سبک مترو ویندوز ۸ توسعه یافته است. فروشگاه ویندوز همچنین اجازه خواهد داد که توسعه دهندگان برنامه های کاربردی دسک تاپ خود را تبلیغ کنند.در فروشگاه ویندوز هر دو برنامه کاربردی رایگان و پرداختی موجود است.برنامه های پرداختی در محدوده قیمت ۱٫۴۹ دلار تا ۹۹۹٫۹۹ دلار می باشد.برنامه نویسان و توسعه دهندگان نیز می توانند برنامه های آزاد و آزمایشی را ارائه کنند.فروشگاه ویندوز همزمان با ویندوز ۸ نسخه مصرف کنندگان که در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۱۲ منتشر شد،دردسترس قرار گرفت.توسعه دهندگان و برنامه نویسان از ۳۸ کشور می توانند برنامه های کاربردی برای ویندوز فروشگاه ارسال کنند.این برنامه هم اکنون از ۱۰۹ زبان پشتیبانی می کند.البته این در ایران در دسترس نیست.

مایکروسافت، فروشگاه ویندوز را در ویندوز ۸ تایید کرده‌است. به‌ مانند مرکز نرم‌افزار اوبونتو و فروشگاه برنامه‌های کاربردی مک که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های کاربردی مترو شکل خودشان را بر روی وسایل جانبی ویندوز ۸ انتشار دهند. فروشگاه ویندوز همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های کاربردی Win32 یا «دسکتاپ قدیمی» را نیز انتشار دهند، اگرچه فروشگاه فقط پیوندها به وب‌گاه‌های برنامه را آماده می‌کند.

ویژگی های جدید ویندوز 8:
- رابط کاربری جدید (مترو) برای صفحه نمایش لمسی
- حذف دکمه استارت
- مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۰
- ورود کاربری با استفاده از تصویر
- بوت سریع هیبریدی
- Task Manager(برنامه مدیریت وظیفه) جدید
- راه اندازی ویندوز با استفاده از فلش مموری
- پشتیبانی از چندین نمایشگر
- پشتیبانی از USB3
- پشتیانی از معماری ARMعلاوه بر اینتل و AMD
- صفحه شروع جدید
- قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات کارخانه(اولیه)
- سیستم پرونده جدید REfs
- پشتیبانی از ارتباط حوزه نزدیک(NFC)
- بوت امن
- پشتیبانی از فناوری RAID 1 و RAID 5
- اضافه شدن نوار ریبون به ویندوز اکسپلورر مانند مایکروسافت آفیس۲۰۱۰
- توانایی بازکردن پرونده‌های ISO، IMG و VHD
- نرم افزار ویندوز دیفندر در این ویندوز دارا قابلیت آنتی ویروس است، که مشابه نرم افزار مایکروسافت سکیوریتی اسنشالز عمل می‌کند و پیش بینی می‌شود جایگزین این نرم افزار شود
- اضافه شدن ویژگی ایمنی خانواده(Family safety)که به والدین این امکان را می‌دهد که فعالیت‌های فرزندان خود را در اینترنت نظارت و کنترل کنند و همچنین از فرزندان خود محافظت کنند و رایانه ی آنان را کنترل کنند
- چند وظیفگی جدید

ویژگی های حذف شده در ویندوز 8:
- نوار دستور(command bar)جایگزین نوار ریبون(Ribbon UI) شده‌ است.
- ویندوز مدیا سنتر در تمام نسخه‌های آن حذف شده اما به عنوان یک افزونه (add-on)در دسترس است
- ویندوز مدیا پلیر از پخش دی وی دی پشتیبانی نمی‌کند، اگر چه ویندوز مدیا سنتر اگر جداگانه خریداری شود هنوز پخش می‌کند
- دکمه شروع(Start button) حذف شده، اگرچه هنوز به عنوان یک نقطه حساس در پایین سمت چپ صفحه در دسترس است
- دکمه نمایش دسکتاپ در نوار وظیفه دیده نمی‌شود، اما هنوز با کلیک کردن در گوشه پایین سمت راست صفحه فعال می‌شود
- رابط کاربریآئرو ویندوز(Aero)که در ویندوز ویستا و ویندوز ۷ وجود دارد در ویندوز ۸ حذف شده‌است
- صفحه آبی مرگ که اطلاعات فنی درباره خطایی که باعث توقف سیستم عامل شده را نشان می‌داد ساده تر شده‌است

نرم افزارهای ویندوز 8 چطور کار خواهند کرد؟

مایکروسافت اعلام کرده که نرم افزارهایی که خود برای ویندوز 8 ساخته است همگی مبتنی بر فناوری های وب یعنی HTML5 و JavaScript هستند. این نرم افزارها شباهت زیادی به نرم افزار تبلت ها دارند. بعنوان مثال نرم افزار آب و هوا، پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف را تا 5 روز آینده نمایش می دهد. خبر خوان نیز اخبار مختلف را به همراه تصویر کوچک مربوطه نمایش می دهد. مایکروسافت علاوه بر این ها نسخه 10 مرورگر محبوب Internet Explorer را به نمایش گذاشت. IE 10 بطور کامل با تبلت ها سازگار شده است. مایکروسافت همچنین قصد دارد فروشگاه نرم افزارهای ویندوز 8 را نیز راه اندازی کند ولی هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه اعلام نکرده است.

آیا نرم افزارهای فعلی ویندوز مانند آفیس و فوتوشاب نیز در ویندوز 8 اجرا خواهند شد؟
نرم افزارهای فعلی تحت سیستم عامل ویندوز نیز در ویندوز 8 کار خواهند کرد اما با صفحه لمسی تبلت ها سازگار نبوده و کارکردن با آنها در تبلت ها مشکل خواهد بود. نکته جالب در ویندوز 8 این است که کاربر می تواند نرم افزارهای قدیمی ویندوز را در کنار نرم افزارهای جدید HTML5/JavaScrip اجرا کند.

دانلود Windows 8 Core/Pro/Enterprise x86/x64 RTM Volume - ویندوز 8 نسخه نهایی

💿 نام نرم افزارWindows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume
📁 دسته بندیویندوز ۸.۱
💾 حجم فایل1 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1391/5/20
📊 تعداد دانلود1,060,204
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume چیست؟

ویندوز ۸ یا Windows 8‏ آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت است که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه و تبلتها تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز است و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند.ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل...

آخرین ورژن نرم افزار Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

کلمات کلیدی Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume: دانلود ویندوز هشت, دانلود نسخه نهایی ویندوز 8, دانلود ویندوز 8, Download Windws 8 Enterprise x86, ِDownload Windows 8 Enterprise x64, Windows 8 Enterprise Download, دانلود کرک ویندوز 8, دانلود ویندوز 8 اینترپرایز, دانلود ویندوز 8 32 بیتی, دانلود ویندوز 8 64 بیتی, دانلود ویندوز اینترپرایز 8, ویندوز 8 x86, ویندوز 8 x64, کرک ویندوز 8, اکتیوتور ویندوز 8, Microsoft full software collection, پهزقخسخبف, ئهزقخسخبف, دانلود Windows 8 Enterprise x86 x64 RTM Volume ویندوز 8 نسخه نهایی, How to crack Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, طریقه/روش/راهنمای کرک Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, Torrent/Usnet/Buy Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, Setup Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, Install Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, دانلود رایگان نرم افزار Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, P30Download Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, Danlod/Danload/Donload Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, nhkg,n kvl htchv Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, Download Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume Software, Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume for windows, Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume Trial, Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume last Version/Edition, Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume New Version, Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume Update, Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume Free Full Licensed, Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume Repacked, Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume Direct Download Link (DDL), Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume Crack, Get Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume Keygen, Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume Patch, Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume Serial, Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume Portable, برنامه Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, نرم افزار, ویندوز 8, windows 8, صهدیخصس 8 حقخ/زخقث/ثدفثقحقهسث ط86/ط64 قفپ رخمعپث, صهدیخصس 8 حقخ/زخقث/ثدفثقحقهسث ط86/ط64 قفئ رخمعئث, خرید Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, به روز ترین ورژن Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, آخرین ورژن Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, آخرین نسخه Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, جدیدترین ورژن Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, جدیدترین نسخه Windows 8 Pro/Core/Enterprise x86/x64 RTM Volume, دانلود نرم افزار های شرکت مایکروسافت, lhd:v,shtj, lhd:v,shtj, خرید ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, به روز ترین نسخه ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, آخرین نسخه ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, آخرین ورژن ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, جدیدترین نسخه ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, اموزش راهنمای نصب ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, نسخه نهایی ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, ورژن جدید ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, ,dkn,c 8 ksoi 32 , 64 fdjd kihdd, ,dkn,c 8 ksoi 32 , 64 fdjd kihdd, داونلود/دانلد/تورنت تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی با ترافیک نیم بها, برنامه ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, برای ویندوز ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, فول لایسنس ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, شماره سریال ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, دانلود رایگان ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی با لینک مستقیم, کرک ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, کیجن ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, پچ ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی پرتابل, ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, آپدیت ویندوز 8 نسخه 32 و 64 بیتی نهایی, پی سی, پی 30, بهترین Windows 8.1, بهترین نرم افزار ویندوز ۸.۱, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2016-01-16
08:56:12