دانلود کتاب راهنمای امنیت فناوری اطلاعات

دانلود راهنمای امنیت فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات بسیار از علم رایانه وسیع‌تر (و مبهم تر) است. این اصطلاح در دهه ۱۹۹۰ جایگزین اصطلاحات پردازش داده‌ها و سیستم‌های اطلاعات مدیریت شد که در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۶۰ بسیار رایج بودند. فناوری اطلاعات معمولاً به کلیه فناوریهائی اشاره دارد که در پنج حوزه جمع آوری، ذخیره سازی، پردازش، انتقال و نمایش اطلاعات کاربرد دارند.

دانش فناوری اطلاعات و رایانه با هم فرق می‌کنند، البته در موارد زیادی با هم اشتراک دارند. اگر علم رایانه را مشابه مهندسی مکانیک بگیریم، فناوری اطلاعات مشابه صنعت حمل و نقل است. در صنعت حمل و نقل، خودرو و راه‌آهن و هواپیما و کشتی داریم. همه این‌ها را مهندسان مکانیک طرح می‌کنند. در عین حال در صنعت حمل و نقل مسائل مربوط به مدیریت ناوگان و مدیریت ترافیک و تعیین استراتژی حمل و نقل در سطح شرکت و شهر و کشور مطرح است که ربط مستقیمی به مهندسی مکانیک ندارد اما فناوری اطلاعات و ارتباطات (آی‌سی‌تی) مهمترین مقوله در این زمینه‌است.

در خلال سالهای اخیر، جهان دچار تحولات چشمگیری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شده است. واضح است که سازمان ها برای استمرار حضور در حوزه رقابتی، ناگزیر به استفاده از فناوری های به روز دنیا، در زیر ساخت های سازمانی خود هستند. ولی استفاده نادرست از فناوری، سازمان را در معرض تهدیداتی جبران ناپذیر قرار می دهد، که یکی از نتایج آن عدم بهره وری مناسب با میزان سرمایه گذاری در آن سازمان است.

کلمات کلیدی: امنیت فناوری اطلاعات, security it, امنیت در ای تی, E-book, Ebook, PDF, Direct Download Link, DDL, Edition, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n ;jhf, دانلود کتاب راهنمای امنیت فناوری اطلاعات, دانلود محصولات شورای عالی اطلاع رسانی, a,vhd uhgd hxghu vshkd, a,vhd uhgd hxghu vshkd, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود کتاب راهنمای امنیت فناوری اطلاعات, کتاب, مجله, روزنامه, مقاله, تحقیق, جزوه, کتاب الکترونیک, ایبوک, پی دی اف, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, vhiklhd hlkdj tkh,vd hxghuhj, vhiklhd hlkdj tkh,vd hxghuhj, در این کتاب با امنیت در زمینه آی تی آشنا خواهید شد, Persian, Translator IT Security, مترجم مهدی میردامادی، زهرا شجاعی، محمد جواد صمدی, نویسنده جورج سادوسکای، جیمز اکس, ناشر شورای عالی اطلاع رسانی, کتاب, امنیت فناوری اطلاعات, Computer, IT, دانلود کتاب راهنمای امنیت فناوری اطلاعات,
2011-08-01
03:07:59

دانلود کتاب راهنمای امنیت فناوری اطلاعات

📁 دسته بندیآی تی
💾 حجم فایل51.8 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1390/5/10
📊 تعداد دانلود16,570
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها