دانلود کتاب خودآموز UML در شش روز

دانلود خودآموز UML در شش روز

زبان مدل سازی یكنواخت (Unified Modeling Language) یا UML یك زبان مدل سازی است كه برای تحلیل و طراحی سیستم های شی گرا به كار می‌رود.
UML یک زبان ویژوال است که می تواند برای توسعه سیستم های نرم افزاری به کار رود. یک زبان تعیین مشخصات است. واژه "زبان" ممکن است برای افراد گیج کننده باشد. زبانی مثل زبان محاوره انسان نیست، و یک زبان برنامه سازی نیز نیست. اما هم چون این دو زبان مجموعه ای از قوانین دارد که چگونگی کاربرد آن را مشخص می کند.

زبان های برنامه سازی شامل مجموعه ای از عناصر و مجموعه ای از قوانین است که مشخص می کند چگونه می توان آن عناصر را ترکیب کرد تا برنامه های معتبری نوشته شوند. زبان های تعیین مشخصات رسمی مثل UML نیز شامل مجموعه ای از عناصر و مجموعه ای از قوانین است که چگونگی ترکیب عناصر را مشخص می کند. اغلب عناصر UML گرافیکی اند : یعنی شامل خطوط ، چهارگوش ، لوزی و شکل های دیگر است، و اغلب این عناصر گرافیکی با واژه هایی برچسب گذاری می شوند که اطلاعات دیگری را فراهم می کند. اما عناصر گرافیکی UML فقط نمایش گرافیکی از چیزهایی است که باید مدلسازی شود.

کلمات کلیدی: کتاب uml, دانلود کتاب اموزشی uml, مهندسی نرم افزار, E-book, Ebook, PDF, Direct Download Link, DDL, Edition, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n ;jhf, دانلود کتاب خودآموز UML در شش روز, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود کتاب خودآموز UML در شش روز, کتاب, مجله, روزنامه, مقاله, تحقیق, جزوه, کتاب الکترونیک, ایبوک, پی دی اف, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, o,nhl,c UML nv aa v,c, o,nhl,c UML nv aa v,c, در کتاب آموزشی UML با شکل کلی uml آشنا خواهید شد , Persian, Translator Six day tutorial on UML, کتاب, کتاب uml, دانلود کتاب اموزشی uml, Computer, Application, دانلود کتاب خودآموز UML در شش روز,
2024-02-18
18:15:51

دانلود کتاب خودآموز UML در شش روز

📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل20 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1390/6/6
📊 تعداد دانلود42,047
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها