دانلود کتاب یک یا دو هزار و یک - آموزش افزایش رنکینگ سایت شما در گوگل و الکسا
(1391/4/8) تغییرات:

ویرایش جدید بر روی سایت قرار گرقت.

دانلود یک یا دو هزار و یک؟

وقتی جستجویی در یک موتور جستجوگر انجام و نتایج جستجو ارایه می شود، كاربران در واقع نتیجه كار بخش های متفاوت موتور جستجوگر را می بینند. موتور جستجوگر قبلا" پایگاه داده اش را آماده كرده است و این گونه نیست كه درست در همان لحظه جستجو، تمام وب را بگردد. بسیاری از خود می پرسند كه چگونه ممکن است گوگل در كمتر از یك ثانیه تمام سایت های وب را بگردد و میلیون ها صفحه را در نتایج جستجوی خود ارایه كند؟
گوگل و هیچ موتور جستجوگر دیگری توانایی انجام این كار را ندارند. همه آنها در زمان پاسخ گویی به جستجوهای كاربران، تنها در پایگاه داده ای كه در اختیار دارند به جستجو می پردازند و نه در وب! موتور جستجوگر به كمك بخش های متفاوت خود، اطلاعات مورد نیاز را قبلا" جمع آوری، تجزیه و تحلیل می كند، آنرا در پایگاه داده اش ذخیره می نماید و به هنگام جستجوی کاربر تنها در همین پایگاه داده می گردد. 


کلمات کلیدی: گوگل رنک, الکسا, بالا بردن Rank, google rank , Download Search Engine Ranking, E-book, Ebook, PDF, Direct Download Link, DDL, Edition, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n ;jhf, سثشقزا ثدلهدث قشدنهدل, سثشقزا ثدلهدث قشدنهدل, دانلود کتاب یک یا دو هزار و یک آموزش افزایش رنکینگ شما در گوگل و الکسا, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود کتاب یک یا دو هزار و یک؟, کتاب, مجله, روزنامه, مقاله, تحقیق, جزوه, کتاب الکترونیک, ایبوک, پی دی اف, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, d: dh n, ichv , d:؟, d: dh n, ichv , d:؟, این کتاب به شما در زمینه افزایش رتبه سایت شما در میان دیگر سایت ها کمک زیادی خواهد کرد, Persian, نویسنده مهندس مهدی رودکی, alexa rank, google rank, increase rank site, کتاب, افزایش رنک سایت شما, Computer, Web, دانلود کتاب یک یا دو هزار و یک - آموزش افزایش رنکینگ سایت شما در گوگل و الکسا,
2012-06-28
16:16:02

دانلود کتاب یک یا دو هزار و یک - آموزش افزایش رنکینگ سایت شما در گوگل و الکسا

📘 نامSearch Engine Ranking
📁 دسته بندیوب
💾 حجم فایل3.89 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1391/4/8
📊 تعداد دانلود33,183
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها