دانلود کتاب آموزش نرم افزار Photoshop CS4

دانلود کتاب آموزش Photoshop CS4

ادوبی فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها به کار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌  چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده است.

در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود.
فتوشاپ همچنین با دیگر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی برای ویرایش و ساخت انیمیشن و لوح‌های فشرده ارتباط قوی دارد. فایل‌ها در فرمت اختصاصی فتوشاپ پی‌اس‌دی می‌توانند به نرم‌افزارهای دیگر از قبیل ادوبی ایمیج‌ردی، ادوبی ایلاستریتور، ادوبی پریمایر، ادوبی افتر افکتس و ادوبی انکور دی‌وی‌دی صادر شوند و بالعکس، از آنها به فتوشاپ وارد شوند.
از دید گرافیکی نرم‌افزار فتوشاپ توانایی کار با چندین نمونه رنگی را دارد، که عبارت‌اند از نمونه‌های رنگی آرجی‌بی، ال‌ای‌بی، سی‌ام‌وای‌کی، سیاه و سفید و غیره.
شهرت فتوشاپ به این دلیل است که فرمت پی‌اس‌دی به صورت گسترده استفاده می‌شود و تا حدی توسط نرم‌افزارهای رقیب حمایت می‌شود.

کلمات کلیدی: اموزش فتوشاپ, photoshop cs4, آموزش Photoshop, E-book, Ebook, PDF, Direct Download Link, DDL, Edition, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n ;jhf, دانلود کتاب آموزش نرم افزار Photoshop CS4, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود کتاب کتاب آموزش Photoshop CS4, کتاب, مجله, روزنامه, مقاله, تحقیق, جزوه, کتاب الکترونیک, ایبوک, پی دی اف, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, :jhf hl,ca Photoshop CS4, :jhf hl,ca Photoshop CS4, در این کتاب شما می توانید در مدت کوتاهی فتوشاپ را فرابگیرید., Persian, photoshop cs4, کتاب, آموزش Photoshop, اموزش فتوشاپ, Computer, Design & Graphic, دانلود کتاب آموزش نرم افزار Photoshop CS4,
2011-07-25
11:39:14

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Photoshop CS4

📁 دسته بندیطراحی گرافیک
💾 حجم فایل4.75 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1390/4/28
📊 تعداد دانلود85,634
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها