دانلود برنامه موبایل تریدینگ (همراه بورس آنلاین)
OS support Java-J2ME icon

خرید و فروش سهام از طریق موبایل بوسیله نرم افزار موبایل تریدینگ (همراه بورس آنلاین) هم اکنون براحتی انجام می گیرد. موبایل تریدینگ اولین و تنها نرم افزار ایرانی برای انجام معاملات بورسی است که کار طراحی، ساخت، و پیاده سازی آن تماما در داخل و توسط برنامه نویسان ایرانی در شرکت صفریک ایده همراه صورت گرفته است. این نرم افزار به کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به مراجعه به کارگزاری و یا حتی مراجعه به سایت کارگزاری به انجام معاملات بورسی تنها از طریق تلفن همراه خود بپردازد.

سامانه "همراه بورس آنلاین" توسط تکنولوژی جاوا (J2ME) پیاده سازی گردیده است و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موجود در بازار که از بستر جاوا پشتیبانی می کنند می باشد.
نحوه جابجائی داده ها بین این سامانه و سرور مرکزی از طریق تکنولوژی Socket Connection و بستر GPRS امکانپذیر است که در عین سریع بودن از امنیت بالائی نیز برخوردار است.
از دیگر قابلیت های نرم افزار تطبیق آن با استاندارد های مختلف صفحه نمایش ، بدون کاهش کیفیت و کوچک شدن اندازه نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار موبایل تریدینگ:
- خرید و فروش آنلاین سهم
- نمایش لیست سفارشات
- نمایش لیست معاملات انجام شده
- نمایش حساب کاربر
- اطلاعات بازار : شاخص ها، حجم معاملات
- دیده بان :قیمت اخرین معامله، حجم معاملات، درصد تغییر
- برترینهای بازار: بیشترین کاهش و افزایش
- نمایش پیامهای ناظر بازار
- صف خرید و فروش

پرسش و پاسخ و طرح سوالات درباره نرم افزار را می توانید در اینجا مطرح کنید.

نکته: این نرم افزار در حال حاضر توسط مشتریان کارگزاری مفید قابل استفاده است.سایر کارگزاری ها برای راه اندازی  این نرم افزار برای سرمایه گزاران خود می توانند با شرکت سازنده تماس بگیرند.

کلمات کلیدی: نرم افزار موبایل همراه بورس آنلاین, نرم افزار تریدینگ همراه بورس ایران, نرم افزار موبایل trading, نر, دانلود برنامه موبایل تریدینگ همراه بورس آنلاین, دانلود برنامه موبایل تریدینگ (همراه بورس آنلاین),

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/33714/

2011-08-16
21:04:55

دانلود برنامه موبایل تریدینگ (همراه بورس آنلاین)

📁 دسته بندیمدیریت پول
💾 حجم فایل0.782 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1390/5/25
📊 تعداد دانلود52,220
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها