دانلود کتاب آموزش نرم افزار DEEP FREEZE

دانلود آموزش نصب و استفاده از نرم افزار DEEP FREEZE

Deep Freeze  یکی از محصولات شركت Faronics است. این نرم افزار تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از تنها یک Restart كردن کامپیوتر به حالت قبل برمی گرداند! مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده باشد و یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده باشند، فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.

برای استفاده از این نرم افزار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است. حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

کلمات کلیدی: DEEP FREEZE, آموزش نرم افزار DEEP FREEZE, آموزش دیپ فریز, ضد گلوله کردن سیتم خود, بالا بردن امنیت با deep freeze, deep freeze, E-book, Ebook, PDF, Direct Download Link, DDL, Edition, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n ;jhf, دانلود کتاب آموزش نرم افزار DEEP FREEZE, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود کتاب آموزش نصب و استفاده از نرم افزار DEEP FREEZE, کتاب, مجله, روزنامه, مقاله, تحقیق, جزوه, کتاب الکترونیک, ایبوک, پی دی اف, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, hl,ca kwf , hsjthni hc kvl htchv DEEP FREEZE, hl,ca kwf , hsjthni hc kvl htchv DEEP FREEZE, شما در این کتاب با نرم افزار DEEP FREEZE آشنا خواهید شد, نویسنده محمدرضا شیر علی زاده, کتاب, اموزش, Computer, Application, Computer, Computer, دانلود کتاب آموزش نرم افزار DEEP FREEZE,
2011-09-29
21:30:49

دانلود کتاب آموزش نرم افزار DEEP FREEZE

📁 دسته بندیکامپیوتر
💾 حجم فایل0.839 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1390/7/7
📊 تعداد دانلود73,859
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها