دانلود نقشه آفریقا - National Geographic Africa 1990 Map
آفریقا یا اِفریقا دومین قاره پهناور جهان پس از آسیا است. مساحتی پیرامون ۳۰٬۲۲۱٬۵۳۲ کیلومتر مربع ۲۰٫۳٪ از مجموع خشکی‌های زمین را در بر می‌گیرد. عرض این قاره حدود ۸۰۰۰ کیلومتر از شمال به جنوب و طول آن در حدود ۷۴۰۰ کیلومتر از شرق به غرب است. آفریقا با بیش از یک میلیارد نفر جمعیت (طبق آمار ۲۰۰۵)در ۶۱ کشور و قلمرو حدود یک هفتم از جمعیت جهان را در خود جای داده‌است.

آفریقا در دو سوی خط استوا قرار گرفته و نواحی اقلیمی متعددی را در بر می‌گیرد؛ آفریقا تنها قاره‌ای است که از منطقه معتدله شمالی تا منطقه معتدله جنوبی امتداد یافته‌است. به دلیل فقدان بارشهای منظم طبیعی و آبیاری، و نیز تاحدودی عدم وجود سیستمهای توده‌ای یخ یا سفره‌های زیرزمینی کوهستانی، هیچگونه اثر معتدل کننده طبیعی بر اقلیم به استثنای نزدیک سواحل در آن وجود ندارد. در مرکز آفریقا(نزدیک استوا) نیمی از سال بارانی است که دارای هوای گرم و مرطوب است و جنگل‌های زیبایی را پدید می‌آورد که عمری بیشتر از یک نیم سال ندارد چرا که بعد از این فصل بارانی، گرمایی سخت و طاقت فرسا تمام منطقه را فرا می‌گیرد و هیچ جانوری طاقت آن را ندارد و پس مدتی آن جنگل‌ها به بیابانی خشک و بی آب و علف تبدیل می‌شود.(نیمه دیگر سال گرم و خشک است که در مجموع طبیعتی ۲ فصل را پدید می‌آورد.)

کلمات کلیدی: map, jpg, Africa Map, Africa, تصاویر با کیفیت نقشه آفریقا, آفریقا, نقشه آفریقا, دانلود نقشه آفریقا, جغرافیا, نقشه جدید آفریقا, نقشه پراکندگی آفریقا, نقشه پراکندگی جغرافیایی, پراکندگی جغرافیایی, بزرگ, نقشه دقیق, نقشه بزرگ, نقشه واضح, چاپ, نقشه با کیفیت, وضوح بالا, کیفیت بسیار بالا, خشکی, دریا, کشور, کیفیت بالا, مساحت, مسافت, نقشه جغرافی, قاره آفریقا, Download National Geographic Africa 1990 Map , Graphic, Design, Photoshop, PSD, Pixel, Photo, Vector, Direct Download Link, DDL, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n 'vhtd;, دشفهخدشم لثخلقشحاهز شبقهزش 1990 پشح , دشفهخدشم لثخلقشحاهز شبقهزش 1990 ئشح , دانلود نقشه آفریقا National Geographic Africa 1990 Map, دانلود گرافیک نقشه آفریقا, گرافیک, فتوشاپ, طراحی, هنری, پیکسل, وکتور, خرید, جدید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لقشحاهزت, krai htvdrh, krai htvdrh,Africa, jpg, map, نقشه, نقشه آفریقا, تصاویر نقشه آفریقا, تصاویر با کیفیت نقشه آفریقا, Image, Map, دانلود نقشه آفریقا - National Geographic Africa 1990 Map ,
2011-10-26
16:34:17

دانلود نقشه آفریقا - National Geographic Africa 1990 Map

🎨 نام بستهNational Geographic Africa 1990 Map
📁 دسته بندینقشه جغرافیایی
💾 حجم فایل12.1 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1390/8/5
📊 تعداد دانلود30,736
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها