دانلود Axel and Pixel v1.21 - بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی

دانلود بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی برای کامپیوتر

بازی زیبا و منحصر بفرد Axel and Pixel در یک دنیای رویایی زیبا اما خطرناک به وقوع می پیوندد. اکسل (Axel) نقاش و سگش که پیکسل (Pixel) نام دارد در دنیایی که خود اکسل در تابلوهایش نقاشی کرده است به دام افتاده اند و حال باید تمام رمز و رازهای محیط اطرافشان را در 4 فصل مختلف حل کنند.... سراسر منطقه بصورت وهم انگیزی غرق در بحران و نابسامانی گشته است و این مسئله کار اکسل و پیکسل را برای خلاصی، سخت تر کرده است. بازی در ژانر ماجراجویی و در عین حال فکری است و کارها به شیوه Point&Click انجام می شود. یک نقطه سفید رنگ حکم اشاره شما را دارد و اگر به جای مورد نظر برسید، شکلش عوض شده و بسته به موقعیت تغییر می کند. مثلا اگر رد کف پا باشد یعنی محل عبور است یا اگر جای پنچه سگ باشد یعنی محلی است که فقط پیکسل میتواند کاری انجام دهد. در برخی مراحل Quick Time Event درنظر گرفته شده مثلاً در مرحله اول به همین شیوه باید راهی برای نور باز کنید. چندین آیتم مخفی نیز وجود دارد. برای مثال شما در هر بخش باید به دنبال Veiw Point زیبائی باشید تا اکسل آن را طراحی کند یا آیتم خاصی را به شیوه که باید، از جا یا کسی بدست آورد.
ماشین سواری که رسیدن از نقطه A به B هست که بصورت حیرت انگیزی جالب و البته سخت خواهد بود. هر مرحله در چهارچوب مستطیلی بزرگی قرار دارد که می توانید با دکمه ها مربوط آن را جلو یا عقب ببرید یا در تصویر Zoom کنید. در نگاه اول همه چیز ثابت و پس زمینه بنظر می رسد ولی معمولاً همه آنها بجز سطح زمین قابل حرکت بوده و دارای واکنش می باشند.

ویژگی های بازی Axel and Pixel:
- سبک بسیار زیبا و هنری بازی
- آهنگ های مناسب و جذاب پس زمینه
- صداهای خنده دار
- گیم پلی روان و بی دردسر
- محیطی شاد و به دور از خشونت
- رانندگی با وسایل نقلیه
- Minigame های چالش برانگیز
- ادامه داشتن بازی در 4 فصل مختلف
- و ...

کلمات کلیدی: Adventure, puzzle, ماجرایی, معمایی, دانلود بازی Axel and Pixel, دانلد بازی اکسل و پیکسل, دانلود بازی Axel , 2k Play full game collection, 2ن حمشغ, 2ن حمشغ, Download Axel and Pixel Game, دانلود آخرین نسخه بازی Axel and Pixel, دانلود جدیدترین نسخه بازی Axel and Pixel, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Axel and Pixel, Axel and Pixel for windows, Axel and Pixel for PC, full DLC, New, Axel and Pixel Last Version, Axel and Pixel Full Licensed, Free License, Axel and Pixel Cracked, Direct Download Link, DDL, Axel and Pixel Crack, Axel and Pixel Keygen, Axel and Pixel Patch, Axel and Pixel Serial, Axel and Pixel Update, Online, Trial, Edition, Axel and Pixel Retail, Axel and Pixel RePack, خرید بازی Axel and Pixel, سریال بازی Axel and Pixel, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, شطثم شدی حهطثم, شطثم شدی حهطثم, آخرین نسخه بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, جدیدترین ورژن بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, نسخه نهایی بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, بازی جدید اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, دانلود بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی برای ویندوز, بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, فول لایسنس, شماره سریال اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, دانلود رایگان اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, کرک بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, شماره سریال بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, کیجن اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, خرید بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, اپدیت بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, h:sg , \d:sg nv nkdhd krhad, h:sg , md:sg nv nkdhd krhad,adventure, puzzle, ماجرایی, معمایی, بازی, Adventure, Puzzle, ماجرایی, معمایی, دانلود Axel and Pixel v1.21 - بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی,
2012-01-19
09:47:27

دانلود Axel and Pixel v1.21 - بازی اکسل و پیکسل در دنیای نقاشی

🕹️ نام بازیAxel and Pixel
📁 دسته بندیماجرایی
🏢 ناشرsilver wish
👦 رده بندی سنیE
💾 حجم فایل493.81 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1390/10/29
📊 تعداد دانلود22,576
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها