دانلود EDGE - بازی لبه

دانلود بازی لبه برای کامپیوتر

EDGE نام بازی جذاب، فکری و منحصر به فردی است که در آن شما کنترل مکعب هایی را در دست دارید که باید با استفاده از صفحه کلید آن ها را به یکی از چهار جهت بر صفحه‌هایی که به صورت مربع مربع چیده شده حرکت دهید. این بازی برنده جایزه بهترین بازی در سبک Retro می باشد. شما در این بازی باید هر مکعب را طوری هدایت کنید که از ستون ها و پله ها بالا برود و مکعب های کوچک رنگی که در مکان های مختلف گذاشته شده اند، دریافت کند تا در نهایت به صفحه‌ی مقصد رسیده و مرحله تمام شود. توجه داشته باشید که در این راه می بایست از موانع و مسیر های مشکلی عبور کنید که همین امر ساعت ها ذهن شما را درگیر انتخاب حرکت های بهینه خواهد نمود.
گرافیک بازی به صورت سه بعدی با جلوه های خاصی طراحی شده است که جذابیت بازی را افزایش می دهد. در بازی از صدا ها و موزیک های متن بسیار جالب و متنوعی استفاده شده است.
فضای پیرامون صفحه اصلی که در آن بازی می ‌کنید، خالی است و اگر مکعب از روی صفحه به فضای بیرون پایین بیفتد باید دوباره از آخرین نقطه‌ ذخیره شده بازی را ادامه دهید. برای آن که بازی به شما کمک کند تا مرتب در این فضای خالی بیفتید و بسوزید، موانع متحرکی را بر سر راه شما قرار داده که شما را به سمت فضای خالی هل می‌دهند. پس باید مراقب باشید تا از آن ها بگریزید. گاهی نیز یکی از موانع متحرک مکعب را به ستون مقابل می‌کوبد که باعث خرد شدن آن می‌شود.
در کنار آن، یکی از جلوه‌های زیبای بازی، صفحات متحرکی است که با دکمه‌های موجود بر روی صفحات فعال می‌شوند و کار انتقال مکعب را انجام می‌دهند. اگر نتوانید در زمان مناسب از آن ها استفاده کنید، قافیه را باخته‌اید .
از زیبایی‌های بازی که باعث ایجاد تنوع در آن می‌شود، تغییر رنگ مکعب بازی و همچنین صفحات متحرک بازی است. رنگ های روشن و پر نور که مانند چراغ های فلورسنت صفحه را روشن و غریزه‌ی تنوع‌ طلبی شما را سیراب می‌کنند.

ویژگی های بازی EDGE:
- موسیقی متن زیبا
- ده ها مرحله متفاوت
- محیط بازی جالب
- بازی سرگرم کننده برای تمام افراد
- و ...

کلمات کلیدی: puzzle, فکری, معمایی, پازل, دانلود بازی لبه, دانلود بازی EDGE , ایج, Two Tribes, بازی با مکعب ها, بازی مکعب م, Two Tribes full game collection, فصخ فقهذثس, فصخ فقهذثس, Download EDGE Game, دانلود آخرین نسخه بازی EDGE , دانلود جدیدترین نسخه بازی EDGE , دانلود جدیدترین اپدیت بازی EDGE , EDGE for windows, EDGE for PC, full DLC, New, EDGE Last Version, EDGE Full Licensed, Free License, EDGE Cracked, Direct Download Link, DDL, EDGE Crack, EDGE Keygen, EDGE Patch, EDGE Serial, EDGE Update, Online, Trial, Edition, EDGE Retail, EDGE RePack, خرید بازی EDGE , سریال بازی EDGE , Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, ثیلث , ثیلث , آخرین نسخه بازی لبه, جدیدترین ورژن بازی لبه, نسخه نهایی بازی لبه, بازی جدید لبه, دانلود بازی لبه, بازی لبه برای ویندوز, بازی لبه برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب لبه, فول لایسنس, شماره سریال لبه, دانلود رایگان لبه, کرک بازی لبه, شماره سریال بازی لبه, کیجن لبه, خرید بازی لبه, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی لبه با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی لبه, اپدیت بازی لبه, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, gfi, gfi,puzzle, فکری, معمایی, پازل, بازی, Puzzle, معمایی, دانلود EDGE - بازی لبه,
2012-04-19
13:33:19

دانلود EDGE - بازی لبه

🕹️ نام بازیEDGE
📁 دسته بندیمعمایی
💾 حجم فایل62.70 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1391/2/2
📊 تعداد دانلود26,021
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها