دانلود gShift - بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین

دانلود بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین برای کامپیوتر

gShift بازی جذاب و در عین حال منحصر به فرد و با داستانی هیجان انگیز است که با نیروی گرانش و جاذبه زمین گره خورده است. پس از یک تصادف بزرگ پسرک جوان داستان ما از خوابی عمیق بیدار می شود و خود را در میان آسمان و زمین و دربین صخره های خطرناکی که در هوا معلق است می بیند و تنها چیزی که به یاد می آورد تلفن همراه اش است و پس کمی جستجو آن را می یابد و این تازه آغاز ماجراست و او باید خود را از این وضعیت وحشتناک برهاند.... هدف اصلی بازی gShift این نیست که شما به دشمنان خود تیراندازی کنید بلکه باید با تغییر گرانش بر آن ها غلبه کنید. شما در این بازی در نقش یک پسر بچه شیطون و شگفت انگیز خواهید بود که دوست دارد همه چیز را به نوبه خود در اطراف سر خود نگه دارد.
دراین بازی gShift شما نیازی به پرش نخواهید داشت که به واسطه آن پاداش و جایزه دریافت کنید. در این بازی شما باید یک شخصیت یا یک جسم را از نقطه ی فرضی A به نقطه ی دیگر مثلا B منتقل کنید تا بتوانید به کسب امتیاز بپردازید. این پسر بچه قادر است که در هر جهتی در این بازی حرکت کند و ماجراجویی های فراوانی را با توجه به بر عکس بودن جاذبه زمین پشت سر بگذارد.
ویژگی های بازی gShift:
- 15 ساعت گیم پلی
- 99 مرحله در ۱۰ مکان متفاوت
- پشت سر گذاشتن 8 نوع مختلف از موانع
- بازی سرگرم کننده
- به چالش کشیده شدن تدریجی پازل های بازی
- تعامل بسیار خوب گیمر با گیم پلی
- محیط گرافیکی زیبا
- و ...

کلمات کلیدی: Adventure, ماجرایی, دانلود بازی غلبه بر گرانش زمین, دانلود بازی gShift , دانلود بازی نیروی گرانش, بازی جی, deadweight studios full game collection, یثشیصثهلاف سفعیهخس, یثشیصثهلاف سفعیهخس, Download gShift Game, دانلود آخرین نسخه بازی gShift , دانلود جدیدترین نسخه بازی gShift , دانلود جدیدترین اپدیت بازی gShift , gShift for windows, gShift for PC, full DLC, New, gShift Last Version, gShift Full Licensed, Free License, gShift Cracked, Direct Download Link, DDL, gShift Crack, gShift Keygen, gShift Patch, gShift Serial, gShift Update, Online, Trial, Edition, gShift Retail, gShift RePack, خرید بازی gShift , سریال بازی gShift , Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, لساهبف , لساهبف , آخرین نسخه بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین, جدیدترین ورژن بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین, نسخه نهایی بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین, بازی جدید غلبه بر نیروی گرانش زمین, دانلود بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین, بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین برای ویندوز, بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب غلبه بر نیروی گرانش زمین, فول لایسنس, شماره سریال غلبه بر نیروی گرانش زمین, دانلود رایگان غلبه بر نیروی گرانش زمین, کرک بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین, شماره سریال بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین, کیجن غلبه بر نیروی گرانش زمین, خرید بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین, اپدیت بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, ygfi fv kdv,d "vhka cldk, ygfi fv kdv,d 'vhka cldk,adventure, ماجرایی, بازی, Adventure, ماجرایی, دانلود gShift - بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین,
2012-02-26
17:00:58

دانلود gShift - بازی غلبه بر نیروی گرانش زمین

🕹️ نام بازیgShift
📁 دسته بندیماجرایی
👦 رده بندی سنیE
💾 حجم فایل156.27 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1390/12/8
📊 تعداد دانلود28,200
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها