دانلود Vessel - بازی ویسل

دانلود بازی ویسل برای کامپیوتر

vessel یک بازی فکری و اکشن دو بعدی جذاب و سرگرم کننده است که ویژگی منحصر به فرد آن توانایی بازیکن در ساخت کاراکتر هایی است که از مایع تشکیل می شوند. در داستان این بازی شما زمانی را که علم انسان ها پیشرفت می کند را خواهید دید و ملاحظه می کنید که در این زمان رباط ها جزءی از زندگی روزمره انسان ها می شوند و چگونه هرج و مرج بوجود می آید و بشریت رو به نابودیت و منقرض شدن پیش می رود. شما در این بازی به عنوان یک شخص شجاع و دلیر به جنگ با رباط ها می پردازد تا هم نوعان خود را نجات دهد. گرافیک فوق العاده بازی و داستان جالب توجه آن می تواند بازیکن را ساعت ها مجذوب و سرگرم خود کند. Arkwright سازنده مشهورترین مکانیک مایعات در دنیا در این بازی کار خود را تکمیل کرده است. Fluros نام این موتور شبیه سازی مایعات است که در این بازی انقلابی به پا کرده است. در Vessel می توانید دنیای مدل های فیزیکی را کشف کنید، معماهای مختلف را با کنترل مایعات و ماشین ها حل کنید و قدرت اسرار آمیز مخلوقات Fluro را کشف کنید.
ماشین های آبکی و زنده در این دنیا، به حرکت در آمده اند و شما باید به این آشوب خاتمه دهید. در واقع Vessel یک بازی درباره مردی است که می توانید زندگی عادی را باز گرداند.

ویژگی های بازی vessel:
- گیم پلی مایعات، Vessel یک شبیه سازی منحصر به فرد و بهینه شده از مایعات، آب های در جریان، مواد مذاب، مایعات شیمیایی، مواد چسبنده، پروتوپلاسم و ...است. هر مایع دارای خصوصیات منحصر به فرد خود است و افکت های ویژه ای خلق می کند.
- جاندار بودن مایعات، تعامل با مخلوقات Fluro که کل شبیه سازی مایعات را در این بازی بر عهده گرفته اند
- معماهای منحصر به فرد
- وجود معماها بر اساس شبیه سازی مایعات طراحی شده
- بازی اعتیاد آور و لذت بخش
- گرافیک خیره کننده
- و ...

کلمات کلیدی: Action, puzzle, پازل, اکشن, معمایی, فکری, هیجانی, دانلود بازی vessel, دانلود بازی ویسل, وسل, بازی شبیه سازی د, Strange Loop Games full game collection, سفقشدلث مخخح لشپثس, سفقشدلث مخخح لشئثس, Download Vessel Game, دانلود آخرین نسخه بازی Vessel , دانلود جدیدترین نسخه بازی Vessel , دانلود جدیدترین اپدیت بازی Vessel , Vessel for windows, Vessel for PC, full DLC, New, Vessel Last Version, Vessel Full Licensed, Free License, Vessel Cracked, Direct Download Link, DDL, Vessel Crack, Vessel Keygen, Vessel Patch, Vessel Serial, Vessel Update, Online, Trial, Edition, Vessel Retail, Vessel RePack, خرید بازی Vessel , سریال بازی Vessel , Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, رثسسثم , رثسسثم , آخرین نسخه بازی ویسل, جدیدترین ورژن بازی ویسل, نسخه نهایی بازی ویسل, بازی جدید ویسل, دانلود بازی ویسل, بازی ویسل برای ویندوز, بازی ویسل برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب ویسل, فول لایسنس, شماره سریال ویسل, دانلود رایگان ویسل, کرک بازی ویسل, شماره سریال بازی ویسل, کیجن ویسل, خرید بازی ویسل, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی ویسل با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی ویسل, اپدیت بازی ویسل, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, ,dsg, ,dsg,action, puzzle, فکری, معمایی, هیجانی, پازل, اکشن, بازی, Action, Puzzle, اکشن, معمایی, دانلود Vessel - بازی ویسل,
2012-04-05
22:32:25

دانلود Vessel - بازی ویسل

🕹️ نام بازیVessel
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرIndiePub
💾 حجم فایل1600 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1391/1/17
📊 تعداد دانلود47,892
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها