دانلود LiteManager Pro v4.9 Build 4911 - نرم افزار ریموت دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر

دانلود نرم افزار LiteManager

LiteManager نرم افزاری هوشمند و قدرتمند است که امکان دسترسی  داشتن به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر دیگری را برای شما فراهم می کند. نرم افزار برای شما پنجره ای را ایجاد می کند که صفحه دسکتاپ کامپیوتر موردنظر را برای شما نشان می دهد و شما به راحتی می توانید با استفاده از ماوس و صفحه کلید آن را کنترل کنید. محیط نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کار با آن بسیار ساده بوده و شما می توانید به راحتی عناصر و پنل های دلخواه خود را جا به جا کنید. برای ایجاد یک اتصال جدید شما تنها به وارد نمودن IP سیستم خود و تعیین نوع اتصال در سرور نیاز خواهید داشت. لیست کامپیوترهایی که با آن ها اتصال برقرار خواهید نمود را می توانید به شیوه های مختلف مانند نمایش بند انگشتی با قابلیت بزرگنمایی، آیکون های عادی یا به صورت یک جدول نمایش دهید. LiteManager از حافظه بسیار کمی استفاده می کند و منابع سیستم شما را کاملا حفظ می کند و شما همچنین می توانید پهنای باند شبکه خود را نیز تغییر دهید ( برای شبکه های با پهنای باند محدود مانند GPRS و EDGE ). اینکار از طریق قابلیتی به نام Saving Mode اجرا می شود. تمامی اطلاعاتی که از طریق شبکه ارسال می شوند ، فشرده سازی و رمز گذاری می شوند.

 این نرم افزار برخلاف دیگر برنامه هایی از این دست، که با کاهش سرعت ماوس و حرکات صفحه نمایش رو به رو هستند، اصلا چنین مشکلی ندارد و تغییرات رخ داده شده در صفحه نمایش رایانه از راه دور و فرامین ارسالی از جانب شما را بدون وقفه روی رایانه مربوط ارسال کرده و برای شما به نمایش در می آورد. به کمک امکانات موجود در این برنامه می توانید علاوه بر دسترسی به رایانه های مجهز به آی پی اختصاصی (شبکه اینترنت یا شبکه های محلی) به دیگر رایانه ها نیز براحتی متصل شوید. دسترسی به رایانه ها از پشت دیواره آتش (فایروال)، دسترسی به رایانه های فاقد آی پی اختصاصی و دسترسی به رایانه ها توسط چند پل ارتباطی از جمله امکاناتی است که استفاده از این نرم افزار را برای تمام کاربران با انواع اتصالات در شبکه امکان پذیر ساخته است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LiteManager:
- نمایش دسکتاپ ریموت (کامپیوتری که از خواهان کنترل از راه دور برای آن هستید) بدون تاخیر
- مدیریت فایل ها در کامپیوتر ریموت
- Task Manager از راه دور
- دسترسی کامل به خط فرمان در ریموت
- مدیریت Power سیستم (خاموش کردن، راه اندازی مجدد و ...)
- برقراری ارتباط با کاربران از طریق چت متنی
- اتصال کامپیوتر از طریق خط تلفن به شبکه
- Devise Manager
- ضبط کننده تصویر از صفحه نمایش
- نقشه شبکه
- اتصال از طریق یک IP داینامیک
- نصب از راه دور
- جستجوی سرور
- پشتیبانی از Drag & Drop
- پشتیبانی از سیستم های دارای چند مانیتور
- قفل صفحه کلید و صفحه نمایش
- گزینه محافظت از طریق رمز عبور
- و ...

دانلود LiteManager Pro v4.9 Build 4911 - نرم افزار ریموت دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر

💿 نام نرم افزارLiteManager
📌 شماره نسخهv4.9 Build 4911
📁 دسته بندیکنترل از راه دور
💾 حجم فایل38.6 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/9/14
📊 تعداد دانلود60,257
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار LiteManager چیست؟

نرم افزار ریموت دسکتاپ و کنترل و مدیریت از راه دور کامپیوتر

آخرین ورژن نرم افزار LiteManager را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار LiteManager به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار LiteManager چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار LiteManager در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی LiteManager: remote control, remote computer, file transfer, remote, control, transfer, ریموت, کنترل از راه دور, انتقال فایل, نرم افزار دسترسی داشتن به رایانه از فاصله دور, دانلود نرم افزار کنترل از راه دور ریموت دسکتاپ, دانلود نرم افزار LiteManager, لایت منیجر, LiteManagerTeam, Remote Desktop, remote connection, manage connection, remote, desktop, connect, مدیریت ریموت دسکتاپ, مدیریت اتصالات ریموت, کنترل از راه دور, نرم افزار کنترل از راه دور مانیتور, ریموت دستکتاپ, دانلود نرم افزار کنترل از راه دور, دانلود نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر, ریموت دستکاپ, ریموت دسکتاپ از طریق اینترنت, نرم افزار کنترل مانیتور از راه دور کامپیوتر, کنترل سیستم از راه دور, کنترل ریموت مانیتور, ریموت دسکتاپ, دانلود نرم افزار مدیریت ریموت دسکتاپ, ریموت کانکشن, منیج کانکشن, دانلود نرم افزار مدیریت اتصالات ریموت, ریموت, کانکت, LiteManagerTeam full software collection, مهفثپشدشلثقفثشپ, مهفثئشدشلثقفثشئ, دانلود LiteManager Pro نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر, How to crack LiteManager, طریقه/روش/راهنمای کرک LiteManager, Torrent/Usnet/Buy LiteManager, Setup LiteManager, Install LiteManager, دانلود رایگان نرم افزار LiteManager, P30Download LiteManager, Danlod/Danload/Donload LiteManager, nhkg,n kvl htchv LiteManager, Download LiteManager Software, LiteManager for windows, LiteManager Trial, LiteManager last Version/Edition, LiteManager New Version, LiteManager Update, LiteManager Free Full Licensed, LiteManager Repacked, LiteManager Direct Download Link (DDL), LiteManager Crack, Get LiteManager, LiteManager Keygen, LiteManager Patch, LiteManager Serial, LiteManager Portable, برنامه LiteManager, 4.9 Build 4911, connect, desktop, manage connection, remote, remote connection, Remote Desktop, مدیریت اتصالات ریموت, مدیریت ریموت دسکتاپ, نرم افزار, کنترل از راه دور, ریموت دسکتاپ, LiteManager one of the best programs for remote administration of Windows-based computers, مهفثپشدشلثق, مهفثئشدشلثق, خرید LiteManager, به روز ترین ورژن LiteManager, آخرین ورژن LiteManager, آخرین نسخه LiteManager, جدیدترین ورژن LiteManager, جدیدترین نسخه LiteManager, 4.9 Build 4911, داونلود/دانلد/تورنت نرم افزار ریموت دسکتاپ و کنترل و مدیریت از راه دور کامپیوتر, تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Remote Computing, بهترین نرم افزار کنترل از راه دور, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2018-12-05
12:27:34