دانلود نرم افزارهای مفید در حفظ سلامتی هنگام کار طولانی مدت با کامپیوتر

دانلود نرم افزار health softwares

امروزه با کاربردهای وسیعی که استفاده از کامپیوتر در انجام امور شخصی، سرگرمی، کاری و اداری افراد مختلف دارد توجه به سلامتی اشخاص در هنگام استفاده طولانی مدت از کامپیوتر بسیار حائز اهمیت خواهد بود و کاربران کامپیوتر باید به نکاتی توجه داشته باشند تا قادر باشند از بروز علائم و دردهایی مانند کمر درد، سر درد، خستگی چشم و ... جلوگیری کنند. یکی از راه حل ها که به سلامتی شما کمک می کند استراحت های کوتاه است تا بطور مثال پس از طی شدن دقایق مشخصی در کار با کامپیوتر، شما مدت زمانی را (مثلاً 5 دقیقه) به مغز و چشمانتان استراحت کوتاه دهید تا علاوه بر رفع خستگی به مغزتان نیز این فرصت را بدهد تا در هنگام کار دوباره با کامپیوتر بهتر و خلاق تر از قبل عمل کند.
EyeLeo، FadeTop، BreakTaker، Breaker، Workrave برخی از نرم افزار هایی هستند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند تا به صورت منظم به شما زمان استراحت های کوتاه و ورزش را یادآوری کرده و از خستگی و دردهای ناشی از کار با کامپیوتر جلوگیری کنند.

نرم افزار EyeLeo:
طریقه کار این نرم افزار و تمام نرم افزارهای مشابه به این گونه است که شما پس از انجام تنظیمات زمانی برنامه (برای نمایش صفحه استراحت و...) یک صفحه یا پیغام را در هنگامی که مشغول کار با کامپیوتر هستید مشاهده می کنید که به طور مثال به شما یاد آوری می کند وقت استراحت و تحرک بدنی است.
پس از نصب این نرم افزار پنجره ای به صورت اتوماتیک به شما نمایش داده می شود که می توان از طریق آن تنظیمات نمایش پیغام و مدت زمان استراحت کوتاه یا بلند مدت را تعیین کرد.
پس از انجام تنظیمات، در یادآوری کوتاه مدت پنجره پاپ آپی در پایین ویندوز نمایش داده می شود که به شما وقت استراحت را اعلام می کند. همچنین در صورتی که زمان استراحت بلند مدت فرا برسد برنامه کامپیوتر را به حالت قفل در می آورد و در یک صفحه Full Screen که دارای دکمه پرش (Skip) نیز هست به شما اعلام می کند که الان وقت استراحت بلند مدت است.

نرم افزار FadeTop:
FadeTop دارای ابزاری متفاوت برای یادآوری است. این برنامه با محو (Fade) کردن صفحه نمایش و تغییر رنگ آن به کاربر اخطار می دهد که وقت استراحت است. پس از اتمام زمان استراحت صفحه نمایش دوباره به حالت عادی خود باز می گردد. در تنظیمات این برنامه علاوه بر تنظیمات زمانی شما می توانید تعیین کنید که در زمان استراحت رنگ و اندازه صفحه و متن ها به چه رنگ و حالتی تغییر کنند.

نرم افزار BreakTaker:
این برنامه نیز با نمایش پیغام و توصیه هایی در حین کار با کامپیوتر به کاربر یادآوری می کند که الان وقت استراحت و ورزش است. این پیغام ها به صورت یک پنجره کوچک در پایین صفحه نمایش داده می شوند که شخص می تواند آن را رد کند و یا این که پس از استراحت، پیغام را تایید نماید. شما می توانید در تنظیمات این برنامه چند تم با رنگ ها متفاوت برای برنامه تعیین کنید.

نرم افزار Breaker‏:
Breaker دارای امکانات بیشتری است و شما می توانید زمان استراحت و کار با کامپیوتر را طبق الگوی خاصی در این نرم افزار تعیین کنید و یا این که تنها یک مدت زمان مشخص را برای استراحت تعیین نمایید.
در تنظیمات زمانبدی این برنامه می توانید مدت زمان کار، استراحت و دفعات نمایش را به ترتیب تنظیم کنید تا یک برنامه کاری و مدت زمان استراحت منظم برای کار با کامپیوتر را همیشه در اختیار داشته باشید. پیغام ها توسط یک پنجره پاپ آپ به کاربر نمایش داده می شوند.

نرم افزار Workrave:
یک نرم افزار قدرتمند است که به شما اجازه می دهد تا زمان استراحت بین کار های روزانه خود را تنظیم و مدت زمان باقی مانده استراحت یا کار را در پنجره کوچک پایین صفحه مشاهده کنید. با کلیک بر روی آیکن کوچک برنامه در نوار ابزار و انتخاب گزینه Mode می توانید حالت های متفاوتی برای برنامه تعیین نمایید و یا این که از طریق گزینه exercise لیستی از کارها و ورزش هایی که می توانید در زمان استراحت انجام دهید را مشاهده کنید. همچنین از طریق Preferences می توان استراحت های کوتاه، کامل و محدودیت های روزانه را مدیریت کرد.

دانلود نرم افزارهای مفید در حفظ سلامتی هنگام کار طولانی مدت با کامپیوتر

💿 نام نرم افزارhealth softwares
📁 دسته بندیبهداشت و تغذیه
💾 حجم فایل1.8 + 0.451 + 0.213 + 0.964 + 11.4 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/8/27
📊 تعداد دانلود76,232
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار health softwares چیست؟

یادآوری زمان استراحت هنگام کار با کامپیوتر

آخرین ورژن نرم افزار health softwares را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار health softwares به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

کلمات کلیدی health softwares: health softwares, Break Reminder, Break Notifier, Break Notification, Reminder, Break, Notifier, work protection, work timer, break timer, time, timer, work, یادآوری, زمانسنج, هشدار دهنده, تایمر, سلامتی, دانلود نرم افزار EyeLeo, دانلود نرم افزار FadeTop, دانلود نرم افزار BreakTaker, دانلود نرم افزار Breaker, دانلود نرم افزار Workrave, دانلود نرم افزارهایی که در هنگام کار با کامپیوتر به سلامتی شما فکر می کنند, نرم افزار حفظ سلامتی چشم, دانلود نرم افزار های مفید برای سلامتی, , دانلود نرم افزارهای مفید در حفظ سلامتی هنگام کار طولانی مدت با کامپیوتر, How to crack health softwares, طریقه/روش/راهنمای کرک health softwares, Torrent/Usnet/Buy health softwares, Setup health softwares, Install health softwares, دانلود رایگان نرم افزار health softwares, P30Download health softwares, Danlod/Danload/Donload health softwares, nhkg,n kvl htchv health softwares, Download health softwares Software, health softwares for windows, health softwares Trial, health softwares last Version/Edition, health softwares New Version, health softwares Update, health softwares Free Full Licensed, health softwares Repacked, health softwares Direct Download Link (DDL), health softwares Crack, Get health softwares, health softwares Keygen, health softwares Patch, health softwares Serial, health softwares Portable, برنامه health softwares, Break, Break Notification, Break Notifier, Break Reminder, break timer, health softwares, Notifier, Reminder, time, timer, نرم افزار, هشدار دهنده, یادآوری, work, work protection, work timer, تایمر, زمانسنج, سلامتی, Remember to frequently take breaks from work!, اثشمفا سخبفصشقثس, اثشمفا سخبفصشقثس, خرید health softwares, به روز ترین ورژن health softwares, آخرین ورژن health softwares, آخرین نسخه health softwares, جدیدترین ورژن health softwares, جدیدترین نسخه health softwares, داونلود/دانلد/تورنت یادآوری زمان استراحت هنگام کار با کامپیوتر, تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Health & Nutrition, بهترین نرم افزار بهداشت و تغذیه, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2021-11-18
23:45:03