دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended v13.1.2 x86/x64 - فتوشاپ ۱۳، حرفه‌ای‌ترین نرم افزار ویرایش عکس

دانلود نرم افزارفتوشاپ CS6 / Adobe Photoshop CS6 Extended

برای اولین بار در تاریخ عرضه فتوشاپ این نسخه به صورت پیش فرض قابلیت تایپ فارسی دارد!

می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.
Adobe Photoshop CS6 تازه ترین نسخه از فتوشاپ است  که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.

در نسخه ی جدید و در پنل لایه ها بخشی با عنوان نوع لایه (Kind) وجود دارد. این ویژگی لایه ها را بر اساس نوع، نام، اثر، رنگ، نوع، حالت آن ها مرتب سازی می کند .این حالت برای زمانی که شما یک پروژه ی زیاد با لایه های مختلف دارید بسیار مناسب است. همچنین شما می توانید لایه ها را بر اساس پارامتر های خود مرتب کنید.
ابزار ریمیکس در این برنامه مانند پیچ و مهره کار می کند و می توان با بکارگیری آن هر شی را از قسمتی از عکس کپی کرده و با حفظ پس زمینه و تکرار درست پترن ها ی مربوطه، آن را در مکانی دیگر از عکس قرار داد. علاوه بر این قابلیت های سه بعدی به طرز عجیبی تغییر کرده اند.
در فتوشاپ سی اس ۶ یک منوی جدید با نام Type اضافه شده است که شما در آن می توانید ابزارهای مربوط به قابلیت های سه بعدی را ببنید. که یکی از گزینه های مهم آن گزینه Extrude to 3d که به سه بعدی کردن اجزا خواهد پرداخت.
در نسخه ششم این نرم افزار، ویرایش ویدیویی که ممکن است شما در فتوشاپ CS5 اصلاً آن را ندیده باشید، تبدیل به یکی از بخش های اصلی برنامه شده و امکانات ویژه ای را دارا می باشد.
ابزارهای برش جدید، قابلیت جستجوی لایه ها، بازیابی خودکارو ... به فتوشاپ اضافه شده اند و از ویژگی های پرکاربرد افزوده شده نیز می توان به مواردی که ذکر خواهد شد اشاره نمود. طرفداران خطوط نقطه ‌دار در برنامه Illustartor می‌توانند از این پس در PS CS6 هم از ابزارهای وکتوری استفاده نمایند.
در نسخه جدید فتوشاپ واحد پردازش گرافیک (GPU)، موجب افزایش محسوسی در سرعت ویرایش با فیلتر Liguify شده است. این فیلتر یکی از متداول ترین فیلترهایی است که در فتوشاپ مورد استفاده قرار می گیرد و به کاربر این امکان را می دهد تا پیکسل های تصویر را خمیده کند بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود.
یکی دیگر از ویژگی‌های مهم نسخه جدید فوتوشاپ، ذخیره پشت زمینه (Save background) نام دارد که به کاربر اجازه ویرایش دیگر فایل‌ها را هنگام ذخیره کردن یک فایل بزرگ بدون تداخل می‌ دهد.
بزرگترین سایز قلم در CS6 برای بعضی از ابزار‌ها افزایش یافته و منو‌ها به طور کلی نرم تر و دسترسی به آنها ساده تر می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop CS6:
- رابط کاربری تیره بمنظور خستگی کمتر چشم و تمرکز بیشتر کاربر
- افزوده شدن بخشی با عنوان نوع لایه (Kind)، در پنل لایه ها
- افزایش قابلیت های ویرایش ویدئویی
- فضاهای کاری بیشتر (Workspace)
- سه بعدی کردن اجزا به راحتی
- افزوده شدن فیلتر تازه ی DeBlur
- کار با خطوط نقطه دار و ابزارهای پرکاربرد در استف5اده از وکتورها
- افزایش سایز برخی از قلم‌ها به 5000 پیکسل
- اسلایدر تنظیم روشنایی و کنتراست در حال کار کردن در Texture
- نمایش نمونه سایز‌ها برای ابزار‌های Eyedropper
- حالت جدید برای Eyedropper برای انتخاب لایه جاری
- پشتیبانی از فرمت BIGTIFF
- خوانده عکس‌های استریو معمول مانند JPS و PNS
- اضافه شدن منو‌هایی که با آن ها می‌توان تاثیر لایه‌ها را یافت
- اضافه کردن تولتیپ به لایه‌ها
- قابلیت تغییر رنگ برچسب لایه‌های چندگانه
- ابزار جدید به منظور ویرایش عکس‌ها با فرمت RAW
- و ...


مهم‌ترین تغییرات به وجود آمده مربوط به رابط کاربری CS6 است که کاملا دگرگون شده و بسیار بهتر از قبل شده است. تم رنگ آن به صورت پیش فرض مانند Adobe Lightroom خاکستری تیره است ولی می توان آن را به صورت دلخواه تغییر داد. طراحی آیکون‌های آن نیز کاملا تغییر یافته و مدرن‌تر شده است. عملکرد کلی آن به طور چشمگیری بهبود یافته و تغییرات و افکت‌های اعمال شده خیلی سریع و بدون تاخیر ظاهر می شوند، پردازش تصویر آن بهتر شده و دریایی از ویژگی‌های جدید و بهبود یافته در آن وجود دارد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

ابزار برش (Crop) جدید
ابزار برش کاملا دگرگون و هوشمندتر شده است. اولا وقتی ابزار برش را انتخاب می‌کنید کل تصویر نیز همزمان با آن انتخاب می‌شود. الگوها و پوشش‌های از پیش تنظیم شده مختلف این امکان را می‌دهند تا بتوان برش بخش دلخواه از تصویر را ساده‌تر و دقیق‌تر انجام داد. از همه بهتر این که این ابزار non-destructive یا غیر‌مخرب است. یعنی اگر در میانه کار نظرتان عوض شد نیاز نیست همه کار را از ابتدا دنبال کنید.

حرکت و وصله هوشمند نسبت به محتوا
این ویژگی مبتنی بر تکنولوژی هوشمندی است که در CS4 ارائه شد. این تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد تا از الگوریتم‌های هوشمند نسبت به محتوا در حال Patching استفاده نمایید. ویژگی حرکت هوشمند نسبت به محتوا این امکان را فراهم می‌کند تا یک شی از تصویر را انتخاب نموده و آن را داخل تصویر به سادگی حرکت دهید. ضمن اینکه پیکسل‌های بخشی از تصویر که شی را از آنجا حرکت داده‌اید پر می‌شود.

گالری Blur
این مجموعه جدید از فیلترهای Blur امکان اضافه کردن افکت های Blur متنوعی اعم از Iris Blur (که یک عمق سایه‌دار اثر میدان را حتی در صورت عدم توانایی لنز دوربین برای تولید این ویژگی ایجاد می‌کند) و Field Blur (که یک Blur درجه‌دار است) را فراهم می کند.

ابزارهای اصلاح خودکار بهبود یافته
کشیدن منحنی‌ها، سطوح و کنترل روشنایی و کنتراست به طور قابل توجهی بهبود یافته‌اند. بر‌خلاف نسخه‌های قبلی، این نسخه تنظیمات را به صورت پویا بر اساس تصویرتان ایجاد می‌کند. این کار از طریق مقایسه تصویر با هیستوگرام‌های صدها هزار تصویر کتابخانه ادوبی صورت می‌گیرد.

Wide-Angle قابل انطباق
این ویژگی اجازه می‌دهد تا خیلی سریع و ساده اشیا و سطوح انحنا‌دار تصویر، مثل تصاویر ثبت شده با لنزهای fish-eye و یا wide-angle و یا پانورامیک را صاف کنید.

ویژگی انتخاب و ماسکینگ هوشمند نسبت به رنگ پوست
این ویژگی با تشخیص رنگ پوست، کار را برای انتخاب و ماسک دقیق افراد داخل عکس ساده‌تر می سازد.

ابزار‌های ویرایش ویدئو
تغییر بزرگ دیگر آن است که ویژگی‌های مربوط به ویرایش ویدئو در نسخه استاندارد وجود دارند و محدود به نسخه Extended نمی‌شوند. همچنین می‌توانید از تمام ابزارهای ویرایش تصویر فتوشاپ (از جمله افکت‌های گالری جدید Blur) در ویدئو نیز استفاده کنید.

دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended v13.1.2 x86/x64 - فتوشاپ ۱۳، حرفه‌ای‌ترین نرم افزار ویرایش عکس

💿 نام نرم افزارAdobe Photoshop CS6 Extended
📌 شماره نسخهv13.1.2
📁 دسته بندیفتوشاپ / Photoshop
💾 حجم فایل1390 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1391/2/7
📊 تعداد دانلود970,791
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Extended چیست؟

برنامه ای استاندارد و حرفه ای برای ویرایش عکس های دیجیتالی

آخرین ورژن نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Extended را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Extended به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Extended چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Extended در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Adobe Photoshop CS6 Extended: graphic editor, process photo, image filter, editor, rotate, rescale, قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش عکس, تصویر, تصاویر, برنامه فتوشاپ, ادیتور عکس, دانلود فتوشاپ CS6, دانلود فتوشاپ 13, دانلود اخرین نسخه فتوشاپ, دانلود برنامه Adobe Photoshop CS6, دانلود نرم افزار Photoshop, دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش عکس, نرم افزار عکاسی ها, نرم افزار رتوش عکاسی ها, نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی اس 6 نسخه ی نهایی, Adobe full software collection, شیخذث, شیخذث, دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended فتوشاپ نرم افزار ویرایش عکس, How to crack Adobe Photoshop CS6 Extended, طریقه/روش/راهنمای کرک Adobe Photoshop CS6 Extended, Torrent/Usnet/Buy Adobe Photoshop CS6 Extended, Setup Adobe Photoshop CS6 Extended, Install Adobe Photoshop CS6 Extended, دانلود رایگان نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Extended, P30Download Adobe Photoshop CS6 Extended, Danlod/Danload/Donload Adobe Photoshop CS6 Extended, nhkg,n kvl htchv Adobe Photoshop CS6 Extended, Download Adobe Photoshop CS6 Extended Software, Adobe Photoshop CS6 Extended for windows, Adobe Photoshop CS6 Extended Trial, Adobe Photoshop CS6 Extended last Version/Edition, Adobe Photoshop CS6 Extended New Version, Adobe Photoshop CS6 Extended Update, Adobe Photoshop CS6 Extended Free Full Licensed, Adobe Photoshop CS6 Extended Repacked, Adobe Photoshop CS6 Extended Direct Download Link (DDL), Adobe Photoshop CS6 Extended Crack, Get Adobe Photoshop CS6 Extended, Adobe Photoshop CS6 Extended Keygen, Adobe Photoshop CS6 Extended Patch, Adobe Photoshop CS6 Extended Serial, Adobe Photoshop CS6 Extended Portable, برنامه Adobe Photoshop CS6 Extended, 13.1.2, adobe photoshop, cs6, editor, graphic editor, image filter, process photo, rescale, rotate, فتوشاپ, نرم افزار, ویرایش عکس, ادیتور, تصویر, تصاویر, دانلود photoshop, دانلود فتوشاپ, The professional image-editing standard and leader of the Photoshop digital imaging line, شیخذث حاخفخساخح زس6 ثطفثدیثی, شیخذث حاخفخساخح زس6 ثطفثدیثی, خرید Adobe Photoshop CS6 Extended, به روز ترین ورژن Adobe Photoshop CS6 Extended, آخرین ورژن Adobe Photoshop CS6 Extended, آخرین نسخه Adobe Photoshop CS6 Extended, جدیدترین ورژن Adobe Photoshop CS6 Extended, جدیدترین نسخه Adobe Photoshop CS6 Extended, دانلود نرم افزار های شرکت ادوبی, hn,fd, hn,fd, خرید فتوشاپ CS6, به روز ترین نسخه فتوشاپ CS6, آخرین نسخه فتوشاپ CS6, آخرین ورژن فتوشاپ CS6, جدیدترین نسخه فتوشاپ CS6, اموزش راهنمای نصب فتوشاپ CS6, نسخه نهایی فتوشاپ CS6, ورژن جدید فتوشاپ CS6, tj,ah\ CS6, tj,ahm CS6,13.1.2, داونلود/دانلد/تورنت برنامه ای استاندارد و حرفه ای برای ویرایش عکس های دیجیتالی, تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار فتوشاپ CS6 با ترافیک نیم بها, برنامه فتوشاپ CS6, برای ویندوز فتوشاپ CS6, فول لایسنس فتوشاپ CS6, شماره سریال فتوشاپ CS6, دانلود رایگان فتوشاپ CS6 با لینک مستقیم, کرک فتوشاپ CS6, کیجن فتوشاپ CS6, پچ فتوشاپ CS6, فتوشاپ CS6 پرتابل, فتوشاپ CS6 بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان فتوشاپ CS6, آپدیت فتوشاپ CS6, پی سی, پی 30, بهترین Photoshop, بهترین نرم افزار فتوشاپ / Photoshop, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2022-08-15
01:10:37