دانلود C++ - زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس
زبان برنامه‌نویسی ++C (سی پلاس پلاس) یک زبان برنامه‌نویسی کامپیوتری عمومی با قابلیت‌های سطح بالا و سطح پایین است. این زبان دارای قابلیت‌های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه‌نویسی ساخت‌یافته، برنامه‌نویسی شی‌گرا، برنامه نویسی جنریک است. زبان ++c یک زبان سطح میانی در نظر گرفته می‌شود. این زبان دارای قابلیت زبان‌های سطح بالا و پایین بصورت همزمان است. این زبان در سال ۱۹۷۹ در آزمایشگاه های بل (Bell Labs) و بر مبنای زبان سی ساخته شد و آن را "C با کلاس" نامگزاری نمودند. در سال ۱۹۸۳ به ++c تغییر نام داد. توسعه با اضافه نمودن کلاس‌ها و ویژگی‌های دیگری مانند توابع مجازی، سربارگزاری عملگرها، وراثت چندگانه، قالب توابع، و پردازش استثنا انجام شد. این زبان برنامه‌نویسی در سال ۱۹۹۸ تحت نام ISO/IEC 14882:1998 استاندارد شد.
کامپایلرها و IDE های گوناگونی برای زبان ++C وجود دارند از بین معروفترین آن ها می توان موارد زیر اشاره نمود:

Turbo C: یکی از کامپایلرهای قدیمی زبان برنامه نویسی C است اما با وجود اینکه مدت ها از تاریخ انتشار آن میگذرد همچنان یکی از محبوب ترین کامپایلرها به شمار می رود و در بسیاری دانشگاه های کشورمان نیز از این نرم افزار استفاده می شود. این نرم افزار دارای ظاهر جالبی نبوده و همواره محیطی مشابه محیط داس را برای کاربران تداعی می کند چراکه از ابتدا این کامپایلر برای سیستم عامل داس نوشته شده است.

Turbo C++: یکی از زبان های برنامه نویسی قدرتمند است و ما امروز یکی از کامپایلرهای این زبان را در اختیار شما می گذاریم که کار با آن ساده است و در عین حال تمامی امکانات مورد نیاز شما را داراست و برنامه های شما را در تمامی سیستم عامل ها اجرا می کند.

Borland C++: نام یکی از کامل ترین و مشهورترین نسخه های زبان های برنامه نویسی تحت ویندوز برای توسعه نرم افزارهای کاربردی و بانک های اطلاعاتی می باشد. این نرم افزار برنامه نویسی قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های جدید ویندوز تا ویندوز 7 را دارا می باشد و در آن از تکنولوژی Client-Server استفاده شده است و امکان برنامه نویسی بروی Linux نیز در این زبان برنامه نویسی وجود دارد.

Microsoft C++/C:
زبان C++/C یکی از قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی می باشد. منظور از C++/C یعنی هم زبان C و هم زبان  ++C است.  ++C خود فرزند C است و همه قابلیت های C به علاوه برخی قابلیت های جدید مثل شی ء گرایی را دارا می باشد، در نتیجه، کامپایلر های  ++C، کد نوشته شده به زبان C را نیز می توانند کامپایل کنند. زبان C++/C وابسته به یک سیستم عامل نیست یعنی شما بعد از نوشتن برنامه خود به زبانC++/C، اگر کد استانداری نوشته باشید می توانید با توجه به سیستم عامل(ویندوز،گنو/لینوکس،مک و...)، کدتان را کامپایل کنید. می توان کد C++/C را در هر محیطی (مثلاً NotePad در ویندوز و یا gEdit در گنو/لینوکس) نوشته و بعد آن را بوسیله یک کامپایلر کامپایل کنیم، ولی برای راحتی کار ما می توانیم از یک IDE مناسب، نیز بهره ببریم.

دانلود C++ - زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس

📁 دسته بندیزبان برنامه نویسی
💾 حجم فایل4.2 + 24.9 + 1.0 + 85.7 + 10.7 + 280 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1390/1/18
📊 تعداد دانلود785,416
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

کلمات کلیدی : C, C++, Borland, Turbo, Microsoft C++/C, زبان برنامه نویسی سی, دانلود سی پلاس پلاس, دانلود سی ++, برنامه نویسی, مایکروسافت, توربو, بورلند, دانلود Borland C++, دانلود C-C++ Microsoft, دانلود Turbo C, دانلود Turbo C++, دانلود کامپایلر سی پلاس پاس, دانلود کاپایلر سی, دانلود زبان سی پلاس, کامپایلرسی پلاس پلاس, محیط برنامه نویسی سی پلاس پلاس, دانلود Borland C++ v5.02, دانلود Microsoft C-C++ v7.0, دانلود Turbo C v2.0, دانلود Turbo C++ v3.0 DOS, دانلود Turbo C++ v4.5 Win, Borland С++ Builder, دانلود Borland С++ Builder, دانلود نرم افزار Borland С++ Builder, دانلود نرم افزار برنامه نویسی, دانلود Intel C Plus Plus Compiler, دانلود Intel C ++ Compiler, دانلود Dev C ++ v5.5.2 MinGW v4.7.2 Portable, دانلود C++ زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس, Borland, c, c++, Microsoft C++/C, Turbo, مایکروسافت, نرم افزار, بورلند, برنامه نویسی, توربو, سی, سی پلاس پلاس, داونلود/دانلد/تورنت تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Compiler & Interpreter, بهترین Programming Language, بهترین نرم افزار کامپایلر و مفسر, بهترین نرم افزار زبان برنامه نویسی, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2018-01-20
19:54:11